Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή, 31 Αυγούστου 2014

Στέφανος Αγιάσογλου: Η ΕΕΣΣΤΥ θα πρωταγωνιστήσει στα Βαλκάνια

Και τότε γιατί πρέπει να ιδιωτικοποιηθεί ρωτάμε εμείς....
Συνέντευξη εφ΄ όλης της ύλης παραχώρησε στα «Σιδηροδρομικά Νέα» ο πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρίας Συντήρησης Τροχαίου Σιδηροδρομικού Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ), κ. Στέφανος Αγιάσογλου.
Στην συνέντευξη του, ο πρόεδρος της ΕΕΣΣΤΥ μιλά για τον

Νέα απίστευτη εγκύκλιος-πρόταση(;) για τον Προαστιακό....

Μετά απο συμβάν που συνέβη στον Προαστιακό με επιβάτισσα που πρώτα έβγαλε το παιδί της απο το τρένο και στην συνέχεια μπήκε στον συρμό για να βγάλει και  το καρότσι (!!!) με αποτέλεσμα να μείνει μέσα και να μεταβεί στον επόμενο σταθμό , και ...έκανε και σωρεία καταγγελιών, οι υπεύθυνοι βρήκαν την λύση !
Θέλουν να κολλήσουν στις θύρες στα τρένα αυτοκόλητο που θα γράφει >
"Αξιότιμοι επιβάτες σε περίπτωση ανάγκης παράτασης της στάθμευσης  του συρμού ώστε να αποβιβαστείτε,

Η ποδοσφαιρική Barcelona ταξιδεύει με τρένο και το διαφημίζει !

Όταν η κορυφαία ποδοσφαιρική ομάδα στον κόσμο ταξιδεύει για τις αναμετρήσεις της με τρένο και διαφημίζει το σιδηρόδρομο το πλέον οικονομικό, γρήγορο, άνετο και οικολογικό μέσο μεταφοράς. 
Με την ΔΗΜΟΣΙΑ Ισπανική Σιδηροδρομική Εταιρεία Renfe ....
Δείτε και άλλες φωτογραφίες απο το σημερινό ταξίδι στο Villareal και μελαγχολήστε για

Συνεχή συμβάντα στην Ρουμανία τις τελευταίες 3 μέρες

Παραβίαση κόκκινου απο τους μηχανοδηγούς της εμπορικής αμαξοστοιχίας που ανήκει σε ιδιωτική εταιρεία και σύγκρουση με μηχανήματα γραμμής(1 εργάτης σοβαρά τραυματίας),φωτιά σε κινητήρα επιβατικού τρένου , εκτροχιασμός βαγονιών εμπορικού με καύσιμα.
Τρια σοβαρά συμβάντα σε τρείς μέρες στην Ρουμανία και μεγάλος προβληματισμός.

Δείτε φωτογραφίες 

Σάββατο, 30 Αυγούστου 2014

Συνεχίζονται οι εκβιασμοί με τις επικουρίες - Παιχνιδάκια με νέες διανυκτερεύσεις στο ΜΑΙ

Όπως μας ενημέρωσαν συνάδελφοι , συνεχίζεται  το παιχνίδι των απειλών (στο οποίο συμμετέχουν και συνδικαλιστές της ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ Έλξης) ,με την Υπηρεσία  να θέλει να στείλει επίκουρους βοηθούς μηχανοδηγού που έχουν καταθέσει αναφορές για το αντίθετο.Εμείς απλά υπενθυμίζουμε ότι η όλη διαδικασία είναι παράνομη και μάλλον θα χρειαστεί να το καταλάβουν σύντομα και όσοι  παίζουν με τις ζωές εργαζομένων αφού τα πάντα γίνονται με "προφορικές¨εντολές.
Kατά την άποψη μας , η όλη μεθόδευση εντάσσεται σε ένα

Αλλάζουν όλα στις συγκοινωνίες από 1η Σεπτεμβρίου.Τα νέα εισιτήρια των 1,2 ευρώ

Σε εφαρμογή τίθεται από την 1η Σεπτεμβρίου η νέα τιμολογιακή πολιτική των Συγκοινωνιών Αθηνών, υπηρετώντας τη νέα στρατηγική, που στοχεύει στην ενοποίηση του δικτύου και τον εκσυγχρονισμό του δημόσιου συστήματος αστικών συγκοινωνιών. Καθιερώνονται νέες κάρτες απεριόριστων διαδρομών και νέα εισιτήρια, που παρέχουν πρόσβαση σε όλα τα συγκοινωνιακά μέσα, επιτρέπουν τις μετεπιβιβάσεις και προάγουν την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών. 

Παρασκευή, 29 Αυγούστου 2014

Εκθέτει την ελληνική κυβέρνηση η Ευρωπαϊκή Επιτροπή! «Ουδέποτε συμφωνήσαμε την μερική η ολική πώληση δημοσίων εταιρειών».

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, δεν απαίτησε ποτέ από την ελληνική κυβέρνηση την μερική ή πλήρη ιδωτικοποίηση δημοσίων εταιρειών.
Οι επίσημες αρχές της Κομισιόν, απαντωντας σε σχετική ερώτηση του ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ καθηγητή Γιώργου Κατρούγκαλου, αναφορικά με την ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ, εκθέτουν την ελληνική κυβέρνηση. Δημιουργούν εκ των πραγμάτων, μείζον, πολιτικό, οικονομικό και ηθικό ζήτημα.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, σε απάντηση

Coca Cola: Απεργοί - πολυεθνική, σημειώσατε 1

Τεράστιας σημασίας απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθήνας: Απέρριψε τα ασφαλιστικά μέτρα που είχε καταθέσει η Coca Cola σε βάρος των απεργών εργατών του εργοστασίου της Θεσσαλονίκης, επειδή καλούσαν τους πολίτες σε μποϋκοτάζ του δημοφιλούς αναψυκτικού και άλλων προϊόντων της 3Ε. 

Αυτές είναι δουλειές - 350 εκ Ευρώ σε εργολάβους επειδή τα διόδια στον Μορέα δεν είχαν έσοδα !

Την ίδια ώρα, οι μνημονιακές Κυβερνήσεις έκλεισαν τον Σιδηρόδρομο στην Πελοπόννησο γιατί τους λείπαν 5 Εκατομμύρια Ευρώ τον χρόνο ! Τι δεν καταλαβαίνετε συνάδελφοι σιδηροδρομικοί; 
Επιπλέον 350 εκατομμύρια ευρώ ως "αποζημίωση" θα λάβει από την κυβέρνηση η κοινοπραξία Μορέας Α.Ε., συμφερόντων των ομίλων Λ. Μπόμπολα,

Πρόγραμμα δράσης της ΓΣΕΕ στην ΔΕΘ Θεσσαλονίκης

Η ΓΣΕΕ στο πλαίσιο της ΔΕΘ διοργανώνει στη Θεσσαλονίκη σειρά παρεμβάσεων.  Συγκεκριμένα:
·        Την Τρίτη 2/9/2014 και ώρα 11.00 θα πραγματοποιηθεί σύσκεψη και Συνέντευξη Τύπου στο Εργατικό Κέντρο Θεσσαλονίκης όλων των Εργατικών Κέντρων Μακεδονίας-Θράκης.
·        Την Πέμπτη 4/9/2014 και ώρα 12.00 θα πραγματοποιηθεί σύσκεψη συνδικαλιστικών στελεχών και συνέντευξη τύπου στο

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Καλοκαιρινό success story για τις συνδέσεις Θεσσαλονίκη-Βαλκάνια

Οι υψηλές πληρότητες των καθημερινών δρομολογίων από Θεσσαλονίκη προς Βουλγαρία, πΓΔΜ και Σερβία και τα σχέδια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την ενίσχυσή τους
Έξτρα πόντους παίρνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την απόφασή της να συνδέσει με καθημερινές επιβατικές αμαξοστοιχίες τη Θεσσαλονίκη με Σόφια, Σκόπια και

Πέμπτη, 28 Αυγούστου 2014

Η απόφαση για το επικίνδυνο στους 22 βοηθούς μηχανοδηγού

Μετά την τοποθέτηση των συναδέλφων στην ΔΙΚΑΜ εκδόθηκε και η απόφαση για το επικίνδυνο και ανθυγιεινό.
Κλικ εδώ για να διαβάσετε την απόφαση που θα έχει αναδρομική ισχύ  απο 23 Ιουνίου 2014.

Επιστολή της ΠΟΣ στην ΕΡΓΟΣΕ για τα έργα ηλεκτροκίνησης

Κύριε Πρόεδρε,
  Οι εργασίες αποκατάστασης της Ηλεκτροκίνησης του τμήματος ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ – ΤΙΘΟΡΕΑ διαφαίνεται ότι εντός του επόμενου χρονικού διαστήματος θα έχουν ολοκληρωθεί και θα μπορεί το συγκεκριμένο τμήμα να λειτουργεί ηλεκτροκίνητα με πολλαπλά οφέλη για το σύνολο των εταιρειών του ομίλου ΟΣΕ αλλά και για τους χρήστες του σιδηρόδρομου. 
Όπως γνωρίζετε,

Εξέλιξη > Αποχωρούμε απο το Προεδρείο του Σωματείου

Συνάδελφοι , συναδέλφισες 
Τους  τελευταίους μήνες οι αποφάσεις στο Σωματείο μας  λαμβάνονται  με πράξεις Νομοθετικού περιεχομένου από τις ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ,όπως ακριβώς συμβαίνει και με τις μνημονιακές Κυβερνήσεις. 
Οι συνεδριάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου θυμίζουν παιδική χαρά,όπου ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ έρχονται για να ανακοινώσουν όσα αποφάσισαν και κατόπιν να

Η «αμαξοστοιχία της οργής» πάει ΔΕΘ

«Το τρένο φεύγει στις 8, ταξίδι για τη… Θεσσαλονίκη»! Ειδική αμαξοστοιχία νοικιάζουν τα συνδικάτα, προκειμένου να μεταφέρει εργαζόμενους από την πρωτεύουσα στη Θεσσαλονίκη για τη διαδήλωση που προγραμματίζεται στη ΔΕΘ, το Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου, μετά την ομιλία του πρωθυπουργού, Αντώνη Σαμαρά. 
Το τρένο, χωρητικότητας περίπου 600 επιβατών, θα

Σοβαρότατη καταγγελία - ανακοίνωση απο το Δίκτυο Σιδηροδρομικών

Στην ανακοίνωση που λάβαμε και δημοσιεύουμε το Δίκτυο κάνει γνωστή την παραίτηση του συναδέλφου Βασίλη Μπέλου απο την Διοίκηση της ΠΟΣ και ζητά απο τις Διοικήσεις να ξεκαθαρίσουν όλα τα θέματα ειδάλως όπως αναφέρεται τον λόγο θα έχουν οι εισαγγελείς.Ολόκληρη η ανακοίνωση>
Συναδέλφισσες-συνάδελφοι,
τo Δίκτυο Σιδηροδρομικών ενημερώνει  ότι

Τουρλής - Θεοδωρόπουλος είχαν συνάντηση στο Υπουργείο και δεν ενημέρωσαν καμία παράταξη!!

Αυτό δεν έχει συμβεί ΠΟΤΕ τα τελευταία χρόνια!
Ο Πρόεδρος και ο Γενικός Γραμματέας του Σωματείου μας , συναντήθηκαν χτες με τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Υποδομών χωρίς να ενημερώσουν για την συνάντηση καμία παράταξη παρά το ότι όπως αφήνουν να εννοηθεί κλήθηκαν επίσημα μετά το εξώδικο του Σωματείου!
Πρόκειται ασφαλώς για την κορυφαία πράξη ανευθυνότητας ενώ πλέον το στέκι της έλξης χαρακτηρίζει ως

Τετάρτη, 27 Αυγούστου 2014

Ολόκληρη η εγκύκλιος για τις εσωτερικές μετατάξεις στον κλάδο έλξης

Με τον Νέο Νόμο 3911/2011 όπως όλα δείχνουν θα γίνει  η εκπαίδευση και πιστοποίηση.
Το στέκι της έλξης αφήνει τους άλλους να ψάχνουν και δημοσιεύει σε ηλεκτρονική μορφή την εγκύκλιο για τις εσωτερικές μετατάξεις στον κλάδο μας, προκειμένου έγκαιρα και έγκυρα να ενημερωθούν οι συνάδελφοι μας.
Όσον αφορά τα όσα γράψαμε για παιδομαζώματα και παιχνιδάκια συνδικαλιστών, επειδή μας

Γερμανίδα μηχανοδηγός υποψήφια για Μις Υφήλιος !

Στις 10 τελικές υποψήφιες για να εκπροσωπήσει την Γερμανία στον διαγωνισμό της Μις Υφήλιος βρέθηκε Γερμανίδα μηχανοδηγός (στα Regio της DB).
Το στέκι στηρίζει την υποψηφιότητα με 1000!!!!!!
Είμαστε τελικά ο ποιο όμορφος κλάδος! 

Συνάντηση Θ.Πετράκου - Μ. Χρυσοχοίδη για τον προαστιακό Καλαμάτας

Θετική απάντηση απο τον Υπουργό που απάντησε πως το επόμενο διάστημα θα υπάρξει νέα συνάντηση για το θέμα.

Ο Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Θανάσης Πετράκος μας απέστειλε δελτίο τύπου μετά την συνάντηση του με τον Υπουργό Υποδομών κ. Χρυσοχοϊδη. Σε αυτό γίνεται αναφορά στο αίτημα του για επαναλειτουργία του Προαστιακού Καλαμάτας καθώς

15 θέσεις μηχανοδηγών προκήρυξε η Διεύθυνση Προσωπικου

Όπως είπαμε το στεκι θα ενημερώσει έγκυρα και έγκαιρα για το θεμα. Πριν απο λίγο και μετά το γράμμα της ΔΙΚΑΜ η Διεύθυνση Προσωπικού προκήρυξε 15 θέσεις μηχανοδηγών απο εσωτερικές μετατάξεις.
Οι αιτήσεις σύμφωνα με την εγκύκλιο που εκδόθηκε πριν απο λίγη ώρα, θα πρέπει να κατατεθούν μέχρι 15 Σεπτεμβρίου.

Σπάσανε τα τηλέφωνα με την μισθοδοσία σήμερα...

Όπως είχαμε γράψει μειωμένη ήταν σήμερα η πληρωμή σε πολλούς συνάδελφους (αντίστοιχα ποσά θα λάβουν και στις 13 Σεπτεμβρίου) , ενώ η κατάσταση θα ομαλοποιηθεί στις 27 Σεπτεμβρίου.
Επειδή ακούγονται και πάλι φήμες απο παντού , ούτε

Δημόσιο: τη Δευτέρα “κλειδώνουν” 6.500 απολύσεις υπαλλήλων

Δείτε ποιες είναι οι μεγάλες “δεξαμενές” απ' όπου θα προέλθουν οι προς απόλυση υπάλληλοι
Βήμα πίσω δεν κάνει η Κυβέρνηση στο θέμα των απολύσεων δημοσίων υπαλλήλων. Είναι μάλιστα χαρακτηριστικό ότι ο Κ. Μητσοτάκης λέει πως η τήρηση των δεσμέυσεων είναι αυτή που απέτρεψε και επιπλέον απολύσεις το 2015...

H ΔΙΚΑΜ ζήτησε μηχανοδηγούς απο την Διεύθυνση Προσωπικού

Με εσωτερικό έγγραφο προς την Διεύθυνση Προσωπικού η ΔΙΚΑΜ ζήτησε να εκδοθεί εγκύκλιος για εσωτερικές μετατάξεις προς τον κλάδο έλξης λόγω της μεγάλης έλλειψης προσωπικού στους μηχανοδηγούς.
Αναμένεται η σχετική έγκριση του αιτήματος και κατόπιν η έκδοση εγκυκλίου απο την Διεύθυνση Προσωπικού,ακολούθως η

Τρίτη, 26 Αυγούστου 2014

Τρένο για το πανηγύρι της Μεσσήνης - μήνυμα για τον προαστιακό

ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ο καιρός για το πανηγύρι της Μεσσήνης και πρέπει να υπάρξει πίεση και κινητοποίηση για την επαναλειτουργία του τρένου κατά τη διάρκειά του. Ηδη ακούγονται οι πρώτες φωνές από διαδικτυακό site φίλων του σιδηροδρόμου.
Δεν είναι όμως θέμα των φίλων του τρένου -ή καλύτερα, δεν είναι μόνο δικό τους θέμα- η λειτουργία του σιδηρόδρομου για το πανηγύρι της Μεσσήνης. Είναι η λογική απαίτηση της

Αναδρομική χορήγηση επικίνδυνου κ ανθυγιεινού σε 12 συναδέλφους στην κίνηση

Με σημερινή της απόφαση η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποφάσισε την χορήγηση του επικίνδυνου και ανθυγιεινού επιδόματος (150 Ε) σε ακόμα 12 συναδέλφους που εντάχθηκαν πρόσφατα στον κλάδο κίνησης, αναδρομικά απο τον Μάιο του 2014.

Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν ισχύουν οι μειώσεις των εισιτηρίων στα MΜΜ;

Αναδημοσιεύσαμε πριν απο λίγο την εγκύκλιο για την αναθεώρηση των προστίμων στις αμαξοστοιχίες.Αυτό που είδαμε είναι ότι παρότι από 1η Σεπτεμβρίου αλλάζει η τιμολογιακή πολιτική και το εισιτήριο μειώνεται στο 1.20 Ε στον Προαστιακό Αθηνών, στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ο υπολογισμός του προστίμου γίνεται με τιμή εισιτηρίου 1.40!
Προφανώς πρόκειται για ένα ακόμη λάθος των Υπηρεσιών, το οποίο όμως

Καμία εγκύκλιος για εσωτερικές μετατάξεις (μέχρι στιγμής)

Τις τελευταίες μέρες έχει αναπτυχθεί μια φημολογία -από επαγγελματίες συνδικαλιστές- για εγκύκλιο για εσωτερικές μετατάξεις που βρίσκεται στο γραφείο του κ. Ζηλιασκόπουλου και περιμένει υπογραφή για να προχωρήσει.
Μέχρι αυτήν την ώρα , καμία εγκύκλιος δεν έχει εκδοθεί απο καμία Υπηρεσία.
Πρόκειται για την γνωστή τακτική του

Από 1η Σεπτεμβρίου αναθεωρούνται τα πρόστιμα στις αμαξ/χίες

Απο το blog της  εκ-κίνησης


Με εφαρμογή από την 1η Σεπτέμβρη 2014 αναθεωρούνται με εντολή της Διοίκησης οι ισχύουσες ρυθμίσεις υπολογισμού προστίμου, ως εξής:

Επιστολή του Ν. Γιαλινάκη μηχανοδηγού ΜΑΙ στο στέκι της έλξης

Λάβαμε και δημοσιεύουμε επιστολή του συναδέλφου μηχανοδηγού απο το ΜΑΙ, Νίκου Γιαλινάκη.
Επιτέλους έστω και αργά,καλώς ή κακώς,βγήκανε στην επιφάνεια τα ηχητικά πρακτικά των συνελεύσεων του Δ.Σ.της Π.Ε.Π.Ε. Κακώς γιατί θα τα μάθουν όλοι τι γίνεται εκεί μέσα στην αίθουσα των συνεδριάσεων , καλώς γιατί επιτέλους εμείς οι υπόλοιποι μηχανοδηγοί θα μπορέσουμε να

Δευτέρα, 25 Αυγούστου 2014

Βυθίζεται στο χάος η Γερμανία - Απεργία σε Lufthansa και σιδηρόδρομο

Να βγεί τώρα ο Άδωνις και η Βούλτεψη να κάνουν δηλώσεις!Μα είναι δυνατόν να γίνονται απεργίες;
Ένα βήμα πριν το χάος βρίσκεται η Γερμανία, καθώς κινδυνεύει να μείνει χωρίς αεροπλάνα και τρένα... 

Στο αποκορύφωμα της περιόδου των θερινών διακοπών, το συνδικάτο που εκπροσωπεί τους

Aποστόλης , ο 14ος μηχανοδηγός που συνταξιοδοτείται χωρίς το ευθύνης

Μέχρι και εμείς κάναμε λάθος και γράψαμε 13.Όπως μας ενημέρωσαν τηλεφωνικά αγανακτισμένοι μηχανοδηγοί, είναι 14 οι συνάδελφοι που μέχρι σήμερα έχουν πληρώσει την ανικανότητα των ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ.
Αλλά όπως ακούσαν και όλοι ,στο ηχητικό απο την τελευταία συνεδρίαση του ΔΣ της ΠΕΠΕ, ο Πρόεδρος του Σωματείου μας  Βασίλης Τουρλής , θα ασχοληθεί με το θέμα, όταν φτάσουν οι συνάδελφοι τους 46....
Η 14η παραίτηση έρχεται απο το μηχανοστάσιο Βόλου με τον συνάδελφο 

Το Δίκτυο Σιδηροδρομικών Λαρισαικού για τους συνταξιούχους

Συναδέλφισσες-συνάδελφοι,
  το σενάριο απαξίωσης, δήθεν εξυγίανσης και εικονικής εξοικονόμησης πόρων,  φτάνει στο τέλος του.
  Ξεκινώντας το 2008 σε λογικές  Ολυμπιακής   που ξεπουλήθηκε για ''ένα κομμάτι ψωμί'' με μοναδικούς κερδισμένους τους  

Επιστολή Παύλου Θανασιά , Μέλους ΔΣ ΠΕΠΕ

Το στέκι της έλξης , πιστό στις αρχές που πρεσβεύει για  την δημοσίευση όλων των απόψεων των μελών του ΔΣ του Σωματείου μας , αναδημοσιεύει την επιστολή του συναδέλφου Θανασιά Παύλου. Ολόκληρη η επιστολή , όπως δημοσιεύτηκε στο blog της ΔΑΚΕ >
Αγαπητοί συνάδελφοι.
Με αφορμή σημερινή ανάρτηση σε

Πως θα βγεί αυτό το έργο; Με ποιο προσωπικό;

Ρώτησε κανείς τους μηχανοδηγούς στην Μακεδονία αν θέλουν να δουλεύουν 30 μέρες το μήνα;
Στις 15 Σεπτεμβρίου ξεκινά η μεταφορά των τεύτλων , στις 2 και 16 Σεπτεμβρίου έχουμε τούρκικο τραίνο (τουρνέ βαλκανίων Υπουργείο Νεότητας και Αθλητισμού Τουρκίας)
Στις 14-18.09 έχει προγραμματιστεί εκδρομή Bρετανών φίλων σιδηροδρόμου, ουρνέ Μακεδονίας με MLW ενώ στις 16-17.09 υπάρχει ένα άλλο τουριστικό γραφείο (στο οποίο οι πελάτες ζητούν και μηχανές "ALCo"...)

Αλεξανδρούπολη: Πιάνει λιμάνι το τρένο και αλλάζει τα δεδομένα

Αναζωπύρωση του προπολεμικού σχεδίου για όδευση της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης –Αλεξανδρούπολης, μέσω Αμφίπολης και Καβάλας προκαλούν τα σημαντικά αρχαιολογικά ευρήματα. 
Λιμάνι στην Αλεξανδρούπολη «πιάνει» το τρένο.
Νέα προοπτική στις συνδυασμένες εμπορευματικές μεταφορές θα δώσει η

Κυριακή, 24 Αυγούστου 2014

Λύθηκε το πρόβλημα με το ηχητικό απο το ΔΣ


Μεγάλη ανταπόκριση απο πολλούς μηχανοδηγούς!Δεχτήκαμε τηλεφωνήματα απο όλη την Ελλάδα απο συναδέλφους που ζητούσαν να τα βγάλουμε όλα στον αέρα, όπως και θα κάνουμε ,αγνοώντας τις χυδαίες προκλήσεις μελών του ΔΣ.
Επειδή όπως μας ενημέρωσαν συνάδελφοι υπήρχε πρόβλημα με τον audio player , σηκώσαμε το ηχητικό μέσω του λογαριασμού μας στο youtube για να

Ανακοίνωση Δικτύου Σιδηροδρομικών για συνταξιούχους

Λάβαμε και δημοσιεύουμε ανακοίνωση του Δικτύου Σιδηροδρομικών για το θέμα των συνταξιούχων και όχι μόνο.
Συναδέλφισσες-συνάδελφοι,
το τελευταίο διάστημα παρακολουθούμε (γιατί στην ουσία αυτό κάνουμε , αφού δεν  υπάρχει αντίδραση από την Ομοσπονδία μας) την ολοκλήρωση της πολιτικής της ιδιωτικοποίησης του σιδηροδρόμου. Μετά την

Ο Προαστιακός πάει Λαύριο -Οι δύο σταθμοί και οι επτά στάσεις από το Κορωπί ως το λιμάνι

Το αργότερο μέχρι το 2020 θα δοθεί στην κυκλοφορία η νέα επέκταση του Προαστιακού προς το Λαύριο. Το μήκος της επέκτασης της σιδηροδρομικής γραμμής φθάνει τα 32 χλμ. Και θα ξεκινά από το σημερινό κόμβο του προαστιακού στο Κορωπί και

Όλα στο φως.Το πρώτο ηχητικό απο συνεδρίαση ΔΣ της ΠΕΠΕ.

Ήρθε η ώρα να αρχίσουμε να δημοσιεύουμε συνεδριάσεις του ΔΣ του Σωματείου μας (και όχι μόνο).
Kλικ εδώ για να ακούσετε το 2ο μέρος της συνεδρίασης του ΔΣ της ΠΕΠΕ (Δευτέρα 18/08/2014) με τις τοποθετήσεις των Φιλιπόπουλο - Θανασιά και τις δευτερολογίες των παρατάξεων.Το επόμενο διάστημα θα ακούσουμε πάρα πολλάια να καταλάβουν οι μηχανοδηγοί τι συμβαίνει στις συνεδριάσεις του ΔΣ,τι συμβαίνει εκεί όπου λαμβάνονται οι αποφάσεις.

Πώς στήθηκε η κομπίνα με το σκραπ που στοίχισε εκατομμύρια στον ΟΣΕ

Μετά το θέμα με την εποινίκιαση των Desiro για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι τι σημαίνει σαπίλα και πως ένας Οργανισμός λεηλατήθηκε,θυμηθήκαμε το θέμα με το σκραπΔιαβάζουμε λοιπόν στον τύπο της εποχής>Προσφορές που κατατίθενται χωρίς να έχουν προκηρυχθεί οι σχετικοί διαγωνισμοί, ποσότητες αποκομιδής σκραπ, που στην πορεία

Αλλάζουν όλα σε όρια ηλικίας και υπολογισμό των συντάξεων

Σαρωτικές αλλαγές σε Ταμεία, υπολογισμό συντάξεων, όρια ηλικίας και εισφορές, φέρνει το νέο ασφαλιστικό που θα αποτελέσει ένα από τα κεντρικά θέματα της διαπραγμάτευσης που πρόκειται να έχει η κυβέρνηση με την τρόικα στο Παρίσι, στις αρχές Σεπτεμβρίου.

Σάββατο, 23 Αυγούστου 2014

"ΤΟ ΤΡΕΝΟ" - Μια ιστορία "παράλληλη" με την ζωή της Πάτρας από το 1890!

Από το 1880 και μετά, τα σχέδια και οι εργασίες για τη σύνδεση όλων των μεγάλων πόλεων με την πρωτεύουσα βρίσκονταν στο αποκορύφωμά τους. 
Οι Σιδηρόδρομοι Πειραιώς-Αθηνών-Πελοποννήσου (ΣΠΑΠ) ξεκίνησαν τις εργασίες το 1882 για τις γραμμές

Τα συνδικάτα υποδέχονται τον Πρωθυπουργό στην ΔΕΘ

Αγωνιστικό ραντεβού στη Θεσσαλονίκη δίνουν τα συνδικάτα το Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου, την ημέρα των εγκαινίων της 79ης Διεθνούς Εκθεσης από τον πρωθυπουργό Α. Σαμαρά. Δύο ξεχωριστά συλλαλητήρια διαμαρτυρίας των εργαζόμενων, ενάντια

Βόλος: «Έγδυσαν» βαγόνια του Ο.Σ.Ε. για να πάρουν τα μέταλλα

Οι δράστες είχαν κόψει κόβοντας με οξυγόνο διάφορα μεταλλικά κομμάτια συνολικού βάρους 150 κιλών, με σκοπό να τα πουλήσουν σε μάντρα ανακύκλωσης και σκραπ.

Παρασκευή, 22 Αυγούστου 2014

Ο Βασίλης Τουρλής και η ΔΑΚΕ Έλξης μας βλέπουν στον ύπνο τους (κ στον ξύπνιο τους)*

Πρόεδρε τι θα βρούμε να πούμε
τώρα....
* Μια  απάντηση απο τον Κώστα Γενιδούνια
Ο Βασίλης Τουρλής  και οι συνδικαλιστές της ΔΑΚΕ Ελξης,όπου βρεθουν και όπου σταθούν βλέπουν ακόμα κ στον ύπνο τους και όχι μόνο στον ξύπνιο τους ,το στέκι της έλξης! Τους  έχουμε γίνει εμμονή κανονική!Σε κάθε ανάρτηση μας , ως απάντηση έρχεται ένας οχετός λάσπης απο την ΔΑΚΕ Έλξης. 
Γράψαμε λοιπόν ότι ο Διευθυντής της ΔΙΚΑΜ δεν πήρε

Γερμανία - Εργατικό Ατύχημα στην συντήρηση βαγονιών - 1 νεκρός

Μόλις προχτές γράψαμε για τις εκπτώσεις στα μέτρα ασφάλειας και εκπαίδευσης του προσωπικού στην Γερμανία .Σήμερα 1 Γερμανός εργάτης σκοτώθηκε και 1 νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση όταν ο πρώτος χτυπήθηκε απο ρεύμα την ώρα που επιχειρούσε να κάνει εργασίες συντήρησης στην οροφή βαγονιού  που βρισκόταν σε περιοχή υπό τάση και ο 2ος έσπευσε να τον βοηθήσει.
Τα αίτια δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστά.Θυμίζουμε ότι

Αθήνα - Πάτρα σε 110 λεπτά το ...2017

Μία ώρα και 50 λεπτά θα διαρκεί το σιδηροδρομικό ταξίδι από την Αθήνα στην Πάτρα από το 2017. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν από τη διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ στη νέα δημοτική αρχή του Δήμου Πατρέων, τα έργα στο τμήμα από το Κιάτο μέχρι την αχαϊκή πρωτεύουσα προχωρούν με

Πέμπτη, 21 Αυγούστου 2014

Ζόρια για την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τους επαγγελματίες συνδικαλιστές

Προβληματισμός σε ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ...
Όπως έχουμε πληροφορηθεί μεγάλη αίσθηση έχει προκληθεί στην Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τις 160 υπογραφές  μηχανοδηγών αλλά και τα αιτήματα που κατέθεσαν την Δευτέρα.Προφανώς η κατάσταση στον κλάδο παρουσιαζόταν με άλλο τρόπο στους Διοικούντες μαζί με τις κατάλληλες διαβεβαιώσεις για "ηρεμία".Την ίδια ώρα οι επαγγελματίες συνδικαλιστές (30 χρόνια φούρναροι) των ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ , αντί να

Θα επαναλειτουργήσει το τρένο στο Καλαμάτα - Μεσσήνη;


Ένα πολύ όμορφο βίντεο απο την περυσινή επαναλειτουργία του τρένου κατά τις ημέρες του τοπικού πανηγυριού. Φέτος δυστυχώς, δεν ακούγονται έντονα οι περυσινές φωνές για την επαναλειτουργία του.Βλέπετε έχουμε να μεταφέρουμε τεύτλα και δεν μας αρέσει να θυμούνται οι πολίτες την χρησιμότητα του πλέον οικονομικού και οικολογικού μέσου.

Η απόφαση ένταξης των βοηθών μηχανοδηγού στην ΔΙΚΑΜ

Να δούμε τι θα λένε τώρα για να φοβίσουν για τις επικουρίες τους βοηθούς μηχανοδηγού οι καλοθελητές της Διοίκησης.
Το στέκι της έλξης καλωσορίζει πλέον και επίσημα τους συναδέλφους  στον κλάδο έλξης και δημοσιεύει την απόφαση ένταξη τους.
Όπως μπορούν να δούν οι συνάδελφοι τοποθετήθηκαν στην έδρα που υπηρετούσαν κανονικά και τα σενάρια που διακινούσαν γνωστοί συνδικαλιστές, μείναν όπως ήταν απολύτως αναμενόμενο σενάρια. 
Η ένταξη έχει αναδρομική ισχύ απο τις 23 Ιουνίου 2014 ενώ η απόφαση θα κοινοποιηθεί και στους ενδιαφερόμενους.
Περιμένουμε πλέον και την εγγραφή τους στο Σωματείο μας.

To MEA CULPA του Διευθυντή ΔΙΚΑΜ

Η  απόφαση της ΔΙΚΑΜ με ημερομηνία 20 Αυγούστου που αναιρεί την προηγούμενη απόφαση με ημερομηνία ...14 Αυγούστου για τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για το σπουδαστικό βοήθημα.
Σε κάθε περίπτωση την νύφη για τις ενέργειες του Διευθυντή μας 
πλήρωσαν οι μηχανοδηγοί που θα πληρωθούν τελευταίοι το επίδομα - μάλλον στις 27 Σεπτεμβρίου-.
Το στέκι έγραψε για την παρέμβαση της ΠΟΣ για το θέμα την Τρίτη.
Ας βγάλουν όμως οι συνάδελφοι τα συμπεράσματα τους και κυρίως ποιοι έχουν επιτρέψει να συμβαίνουν αυτά ΜΟΝΟ στον κλάδο μας. Αν

Απαράδεκτη κατάσταση των φαρμακείων στα τρένα

Διαβάσαμε και αναδημοσιεύουμε φωτογραφίες  απο το blog της Εκ-κίνησης  απο τα φαρμακεία στις αμαξοστοιχίες.

Η κατάσταση είναι πραγματικά απογοητευτική εμείς δεν πιστεύουμε σε αυτό που βλέπουμε και σίγουρα πρέπει κάτι να γίνει άμεσα.

Δείτε και άλλες φωτογραφίες >

Συνάντηση Κώστα Σπηλιόπουλου – δημάρχου Πάτρας για τα σιδηροδρομικά έργα

Επίσκεψη πραγματοποίησε ο νέος δήμαρχος Πατρέων Κώστας Πελετίδης, μαζί με συνεργάτες του και στελέχη του δήμου, στα γραφεία της ΕΡΓΑ ΟΣΕ ΑΕ, όπου και έγινε εκτενής συζήτηση και ενημέρωση από το Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο, κ. Κων/νο Σπηλιόπουλο και στελέχη της ΕΡΓΑ ΟΣΕ ΑΕ .
Η ενημέρωση αφορούσε:

Τετάρτη, 20 Αυγούστου 2014

"Ο Σιδηρόδρομος εκτός έλεγχου" στη Γερμανία

Μεγάλη συζήτηση ξεκίνησε μετά το ατύχημα στο Μανχάιμ όπου ενεπλάκη μηχανοδηγός από... γραφείο ενοικίασης εργαζομένων και τις συνέπειες της απελευθέρωσης.
Ο αντίκτυπος της σύγκρουσης του εμπορικού τρένου με επιβατικό της DB την 1η Αυγούστου στο Mannheim (Baden-Württemberg) πυροδότησε μια νέα συζήτηση για τις συνθήκες εκπαίδευσης και εργασίας, την έλλειψη ελέγχου και

Άλλη μια απόδειξη για την εμπάθεια για τους μηχανοδηγούς απο την ΔΙΚΑΜ

Εμείς δεν θα αφήσουμε ασχολίαστο ούτε αυτό το γεγονός.
Πριν απο λίγες μέρες ο Διευθυντής μας , όταν έγινε ένα συμβάν κατά την αλλαγή Desiro στο αεροδρόμιο - χωρίς επιβάτες - που επέφερε βλάβες στον συρμό (παντογράφους) πήρε τηλέφωνο και τους 2 μηχανοδηγούς , για να τους ρωτήσει τι συνέβη και ...χάλασε το τρένο,ψάχνοντας μάλιστα να μάθει αν

Άγιο είχαν επιβάτες και προσωπικό της 1511

Άνοιξε πριν απο λίγο η γραμμή...
Στον φίλο μας  και καλό συνάδελφο Γρηγόρη Αλεξανδρή - ο οποίος αντέδρασε άμεσα κάνοντας και τις απαραίτητες ενέργειες - συνιστούμε να κάνει ένα ευχέλαιο άμεσα, καθώς έχει μπεί στο στόμα πολλών για τις ΟΡΘΕΣ απόψεις του...
Ταλαιπωρία και για τους επιβάτες του 50,51 και 884 καθώς η γραμμή παραμένει ακόμα κλειστή...
Δείτε και άλλες φωτογραφίες απο το στέκι της έλξης >

Σύγκρουση του 1511 με νταλίκα στην Αμφίκλεια

Κλειστή αυτή την ώρα η γραμμή στο σημείο - Πέρασε το 1511 πριν απο λίγο.
Το συμβάν έγινε στο χλμ σημείο 179+385 στο οποίο υπάρχει διάβαση με μπάρες και όταν νταλίκα που κατέβαινε προς την γραμμή τις έσπασε. Ευτυχώς ο οδηγός της νταλίκας την τελευταία στιγμή

Σχετικά με την μισθοδοσία (27/08*13/09)

Μας ρώτησαν συνάδελφοι για το αν θα είναι μειωμένη η μισθοδοσία στις 27 Αυγούστου και 13 Σεπτεμβρίου.
Αυτό που θα συμβεί αφορά ΜΟΝΟ τους συναδέλφους που δουλεύουν σε κλάδους εξωτερικής υπηρεσίας (όπως είναι ο κλάδος έλξης – κίνησης – σταθμάρχες –κλειδούχοι κτλπ) και αφορά μόνο μέρος του προσωπικού. 
Οι διαφορές που θα προκύψουν – προς τα κάτωοφείλονται στο ότι

Τρίτη, 19 Αυγούστου 2014

Παρέμβαση της ΠΟΣ για την εγκύκλιο της ΔΙΚΑΜ

Μea Culpa απο τον Διευθυντή της ΔΙΚΑΜ;
Όπως πληροφορηθήκαμε η ΠΟΣ έκανε σημερα παρέμβαση για την εγκύκλιο  που εξέδωσε ο Διευθυντής ΔΙΚΑΜ κ. Ρετσινας για το επίδομα που δικαιούνται οι μηχανοδηγοί που τα παιδιά τους σπουδάζουν σε πόλη μακριά απο τον τόπο μόνιμης κατοικίας τους.Πολλοι είναι οι συνάδελφοι που  βρίσκονται σε αναμονή στην ΔΙΚΑΜ εξαιτίας των προσχημάτων που θέτει ο Διευθυντής. Φυσικά αυτά γίνονται μόνο στον κλάδο μας....Θα ενημερώσουμε για οτιδήποτε νεωτερο.

Δημόσιο : Μισθοί πολλών ταχυτήτων - Έρχονται νέες μειώσεις !

Αλήθεια όσοι ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΑΝ με Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας το Ενιαίο Μισθολόγιο , ΑΝ ισχύσουν όλα αυτά, τι θα πουν στους εργαζομένους;
Αλλάζουν όλα με νέο μισθολόγιο  τον Σεπτέμβριο
- Σε τουλάχιστον τρεις κατηγορίες θα χωρίζονται οι υπάλληλοι
- Ανάλογα με την εκπαίδευση και την αξιολόγηση ο μισθό στο Δημόσιο
- Δείτε πως θα υπολογίζεται ο μισθός των υπαλλήλων και από πότε θα ισχύσουν οι αλλαγές

Το στέκι της έλξης και οι επικουρίες των βοηθών μηχανοδηγού

Πληροφορηθήκαμε ότι ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ έχουν μεγάλο άγχος και  ασκούν κριτική στο στέκι της έλξης για τις επικουρίες και άλλα θέματα.,Φυσικά είναι  γνωστό ότι είμαστε οι αγαπημένοι του συνδικαλιστικού κατεστημένου που ΑΠΟΧΩΡΕΙ.
Η άποψη του blog μας έχει κατατεθεί εδώ και καιρό σε προηγούμενη ανάρτηση. Αυτό που είναι ξεκάθαρο για εμάς - και ας το βάλουν καλά στο μυαλό τους  ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ - είναι ότι

Δευτέρα, 18 Αυγούστου 2014

160 μηχανοδηγοί ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ και ΑΠΑΙΤΟΥΝ

Τι και αν οι επαγγελματίες συνδικαλιστές ζητούσαν απο τους μηχανοδηγούς να μην υπογράψουν το χαρτί που διακινήθηκε σε ΟΛΗ την Ελλάδα μιλώντας για σκοπιμότητες και λέγοντας  ότι τα ίδια διεκδικεί το Σωματείο.160 μηχανοδηγοί - μέλη του Σωματείου (πολύ πάνω απο το 50%)  ΜΕΣΑ σε περίοδο αδειών υπέγραψαν και απαιτούν απο την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (οι 13 σελίδες με τις υπογραφές παραδόθηκαν πριν απο λίγο) τα παρακάτω >

Eπιστολή που υπογράφουν 14 συναδέλφοι απο το μηχανοστάσιο Δράμας

Την ώρα που μέλη του ΔΣ μιλούν στις συνεδριάσεις για τους τεχνοδιανοητές και τους μεταμοντέρνους της νέας τάξης πραγμάτων και ο Πρόεδρος πουλάει ειρωνεία με το να  μετράει να φτάσουν οι μηχανοδηγοί που συνταξιοδοτήθηκαν τους 46 για να ασχοληθεί με το επίδομα ευθύνης , οι συνάδελφοι στην Δράμα μέσω του τοπικού αντιπροσώπου ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ στείλαν την παρακάτω επιστολή που αναδεικνύει τα πραγματικά προβλήματα που καθημερινά ζούν 250 μηχανοδηγοί... Ολόκληρη η επιστολή - αίτηση >

Τι συζητήθηκε σήμερα στο ΔΣ της ΠΕΠΕ

Πραγματικό ενδιαφέρον είχε η σημερινή συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Σωματείου μας. Όχι τόσο για τις αποφάσεις που πάρθηκαν αλλά για ορισμένες τοποθετήσεις μελών του ΔΣ ( αλλά και του Προέδρου) που πραγματικά άφησαν άφωνους τους υπολοίπους.
Ξεκινάμε με τα όσα αποφασίστηκαν. Καταρχήν αποφασίστηκε ομόφωνα ότι 

Εξώδικο ΠΕΠΕ για συνταξιούχους

Κατώτερη των περιστάσεων για άλλη μια φορά η πλειοψηφία του σωματείου μας, έστειλε - χωρίς να ερωτηθεί καμια απο τις άλλες παρατάξεις - εξώδικο που μεταθέτει το πρόβλημα με τους συνταξιούχους στους Μηχανοδηγους ! Αντί η ΠΕΠΕ να ζητήσει την  ΑΜΕΣΗ απομάκρυνση τους δηλώνει απλά την διαφωνία της  και επίσης οτι το προσωπικό ελξης δεν θα συνεργάζεται μαζί τους ! 
Διαβάστε  το εξώδικο και βγάλτε μόνοι σας τα συμπεράσματα σας....ολόκληρο το εξωδικο>

Κυριακή, 17 Αυγούστου 2014

Σύγκρουση με ΙΧ στον Προαστιακό Πάτρας

Οι αρχικές πληροφορίες κάνουν λόγο για μια κοπέλα που τραυματίστηκε ελαφρά. 
 Η μπάρα κατέβηκε κανονικά ενώ από αυτόπτες μάρτυρες αναφέρεται ότι η οδηγός φαίνεται πως μιλούσε στο τηλέφωνο και δεν συνειδητοποίησε ότι περνούσε το τρένο. 
 Η κυκλοφορία στο σημείο αποκαταστάθηκε. 
 Πηγή thebest.gr

Καμία προετοιμασία για τρένο στο πανηγύρι της Μεσσήνης ....

Όλοι θυμόμαστε πέρυσι την επαναλειτουργία του τρένου στην Μεσσήνη κατά τις ημέρες του τοπικού πανηγυριού και φυσικά την μεγάλη επιτυχία που γνώρισε το εγχείρημα,αφού οι πολίτες αγκάλιασαν για άλλη μια φορά το τρένο.
Δυστυχώς όλο τον προηγούμενο χρόνο, δεν υπήρξε καμία

Δ-ΟΣΕ και μένα μπάρμπα (Β' μέρος)


Το β μέρος της εκπομπής του Κώστα Βαξεβάνη που παίχτηκε 3 χρόνια πριν και  ανέδειξε το διαχρονικό έγκλημα σε βάρος του σιδηροδρόμου απο πολιτικές ηγεσίες και Διοικήσεις.

Απαράδεκτο: αποτελειώνουν το τρένο στη Δυτική Θεσσαλία!

Απαράδεκτες καταστάσεις με το τρένο σε δρομολόγια του τρένου στη δυτική Θεσσαλία, καταγγέλλει ο Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων:

Σάββατο, 16 Αυγούστου 2014

Γιάννης ο 12ος μηχανοδηγός που συνταξιοδοτείται χωρίς το ευθύνης


Ότι και να λένε οι παπαγάλοι των ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ,όσες δικαιολογίες και να εφεύρουν εμείς θα μετράμε τους μηχανοδηγούς που συνταξιοδοτούνται και θα τους θυμίζουμε την εκκρεμότητα με το επίδομα ευθύνης στον μηχανοδηγό και  την καταστρατήγηση απο την πλειοψηφία (7 μέλη ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ)του ΔΣ του Σωματείου μας της απόφασης της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης για το θέμα. Ο 12ος μηχανοδηγός που συνταξιοδοτείται χωρίς  το επίδομα ευθύνης είναι ο φίλος 

Ρωσικό ....τρενάκι

Οι κυρώσεις της Ε.Ε. κάναμε μάγκες τους Ρώσους για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ 
Για τη Μόσχα, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ως περιουσιακό κομμάτι, δεν λέει τίποτα, εάν δεν συνδυαστεί με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης ή και της Αλεξανδρούπολης, αλλά και τη συντήρηση της υποδομής
Η χειροτέρευση των σχέσεων μεταξύ Ρωσίας - Ε.Ε., πέρα από τις προφανείς

Στην Αυστρία το κράτος διατηρεί και δεν απαξιώνει την τεχνική βάση....Δείτε γιατί

Την ίδια ώρα που στην Ελλάδα , οι ελάχιστοι τεχνίτες που έχουν απομείνει στην ΕΕΣΣΤΥ δίνουν καθημερινά μάχη με το χρόνο κάτω απο αντίξοες συνθήκες,χωρίς ανταλλακτικά ακόμα και  χωρίς  τα απαραίτητα σύγχρονα εργαλεία, δείτε τι συμβαίνει στην Αυστρία και στην OBB.
Δείτε  εικόνες απο την κρατική μονάδα συντήρησης και πως γίνεται εκεί η

Παρασκευή, 15 Αυγούστου 2014

Αντιμετώπιση της θερμικής καταπόνησης λόγω υψηλών θερμοκρασιών

Αφού ευχηθούμε σε όλους τους συναδέλφους χρόνια πολλά για την σημερινή μέρα,δημοσιεύουμε την εγκύκλιο της ΓΣΕΕ για την αντιμετώπιση της θερμικής καταπόνησης όταν το προσωπικό εργάζεται σε συνθήκες καύσωνα. Η εγκύκλιος μιλά για διαλείματα και για ενέργειες που πρέπει να κάνουν οι εργοδότες για την προστασία του προσωπικού.Κλικ εδώ για να διαβάσετε την εγκύκλιο.
Απλά θυμίζουμε στο....Σωματείο μας και στην Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ,ότι  

Πέμπτη, 14 Αυγούστου 2014

Τρένο θα περνάει μέσα από την Πάτρα έως το νέο λιμάνι

Η πρόταση της υπογειοποίησης για την διέλευση του τρένου από το Ρίο μέχρι το νέο λιμάνι έχει εγκαταλειφθεί κυρίως λόγω του μεγάλου κόστους.
Η διέλευση του σύγχρονου τρένου μέσα από την Πάτρα, με κατάληξη το νέο λιμάνι και η επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Πάτρας - Πύργου αναμένεται να βρεθούν στο