Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2015

Έργα, ύψους 600 εκατ., δημοπρατεί, το 2015, η ΕΡΓΟΣΕ. Η σχετική λίστα

Έργα συνολικού προϋπολογισμού πάνω από 600 εκατ. ευρώ προωθεί, μέσα στο 2015, η ΕΡΓΟΣΕ, σύμφωνα με την «Ημερησία».  
Βασικός στόχος είναι να ολοκληρωθεί η αναβάθμιση της γραμμής Αθήνα – Θεσσαλονίκη, ώστε το 2017 να είναι
διπλή σε όλο το μήκος της, πλήρως ηλεκτροκινούμενη, αναπτύσσοντας ταχύτητες έως 160 χλμ. ανά ώρα.

Τα έργα που δρομολογούνται μέσα στο 2015, ουσιαστικά, ολοκληρώνουν το σιδηροδρομικό δίκτυο από την Αθήνα μέχρι τη Θεσσαλονίκη, ενώ παράλληλα βάζουν σε τροχιά υλοποίησης και τη νέα γραμμή από το Κιάτο στην Πάτρα.

Ηλεκτροκίνηση

Τα έργα που θα δημοπρατηθούν θα μειώσουν σημαντικά τους χρόνους διαδρομής, ενώ παράλληλα θα ανοίξουν τον δρόμο για νέες συμφωνίες στη μεταφορά επιβατών, αλλά και εμπορευμάτων με τον ελληνικό σιδηρόδρομο.

Παράλληλα, θα εξασφαλίσει στον ελληνικό σιδηρόδρομο οικονομικότερες μετακινήσεις, δεδομένου ότι το κόστος της ηλεκτροκίνησης εκτιμάται περίπου στο 1/5 της κίνησης με πετρέλαιο. Τα έργα αφορούν:

1. Ολοκλήρωση αναβάθμισης διπλής ηλεκτροκινούμενης σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Σιδηροδρομικός Σταθμός Πειραιά - Σιδηροδρομικός Σταθμός Αθηνών, προϋπολογισμού 22,7 εκατ. ευρώ. 

Η δημοσίευση της προκήρυξης του έργου αυτού έγινε στις 17 Δεκεμβρίου και ουσιαστικά «ξεμπλόκαρε» ένα από τα πιο σημαντικά έργα για την αναβάθμιση της γραμμής από τον Πειραιά μέχρι το Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών. 

Η δημοπράτηση του έργου θα προχωρήσει ταχύτατα. Το έργο θα έρθει να ολοκληρώσει την αναβάθμιση της γραμμής από τον Σταθμό του Πειραιά ως τον σταθμό Λαρίσης. Το έργο είχε «παγώσει» για μία δεκαετία μετά από αρνητικές αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας, που είχαν εκδοθεί μετά από απανωτές προσφυγές φορέων και κατοίκων της περιοχής.
2. Κατασκευή υποδομής της νέας διπλής σιδ/κής γραμμής από χιλιομετρική θέση 113 έως θέση 123+500 (Ψαθόπυργος έως περιοχή Ρίου), προϋπολογισμού 170 εκατ. ευρώ (α΄τρίμηνο). 

3. Κατασκευή επιδομής, στάσεων-σταθμών, σηράγγων, σηματοδότηση, τηλεδιοίκηση, τηλεπικοινωνιών, εγκαταστάσεων σηράγγων και ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Ροδοδάφνη-Ρίο, προϋπολογισμού 75 εκατ. ευρώ (γ΄τρίμηνο).

4. Εργασίες ηλεκτροκίνησης της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη, προϋπολογισμού 35 εκατ. ευρώ (α΄τρίμηνο).

5. Ολοκλήρωση υπολειπόμενων εργασιών υποδομής της παραλλαγής της σιδ/κής γραμμής Θεσσαλονίκης - Ειδομένης στο τμήμα Πολύκαστρο - Ειδομένη, και κατασκευή νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού Πολυκάστρου, σιδηροδρομικής στάσης Μικρού Δάσους και ανακαίνιση Σιδηροδρομικού Σταθμού Ειδομένης, προϋπολογισμού 24 εκατ. ευρώ (α' τρίμηνο).

6. Αναβάθμιση γραμμής, εγκατάσταση σηματοδότησης και ηλεκτροκίνησης στο τμήμα από Αλεξανδρούπολη έως Ορμένιο και παράκαμψη της πόλης της Αλεξανδρούπολης, προϋπολογισμού 200 εκατ. ευρώ (πρώτη εργολαβία, 2015).
7. Κατασκευή συστήματος σηματοδότησης και ηλεκτροκίνησης τύπου τρόλεϊ της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισα - Βόλος, προϋπολογισμού 41 εκατ. ευρώ (β' εξάμηνο).

8. Κατασκευή συστήματος σηματοδότησης και ηλεκτροκίνησης της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφάρσαλος - Καλαμπάκα, προϋπολογισμού 51 εκατ. ευρώ. (β' εξάμηνο).

«Το πρόγραμμα δημοπράτησης για το 2015 είναι ιδιαίτερα σημαντικό, καθώς όλες οι εκκρεμότητες και οι δυσκολίες του παρελθόντος ξεπεράστηκαν και ο νέος σιδηροδρομικός άξονας υψηλών ταχυτήτων (Αθήνα - Θεσ/νίκη - Προμαχώνας και Ειδομένη) ολοκληρώνεται στο συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα (2017) και η απόσταση Αθήνα - Θεσσαλονίκη θα γίνεται πλέον σε λιγότερο από 3:30 ώρες», επισημαίνει ο πρώην πρόεδρος της εταιρείας κ. Κ. Σπηλιόπουλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου