Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2015

Οι Τουρκικοί σιδηρόδρομοι ενέκριναν τροχαίο υλικό τελευταίας τεχνολογίας....

Την τελευταία λέξη της τεχνολογίας πιστοποίησαν και εντάσσουν στον στόλο τους οι Τουρκικοί Σιδηρόδρομοι. Πρόκειται για τις τελευταίας γενιάς μηχανές της Siemens , Vectron , της οποίας η TCDD δίνει την ονομασία  E87000 για να εκφράσει
με αυτόν τον τρόπο την μεγάλη ισχύ του κινητήρα τους (8700 HP)και τις οποίες αφού δοκίμασαν για παραπάνω απο 1 χρόνο προχώρησαν στην τελική έγκριση τους στις   07.11.2014 στο Eskisehir.
Οι Τουρκικοί Σιδηρόδρομοι  TCDD  επισήμαναν ότι οι μηχανές πληρούν  τις προδιαγραφές κυκλοφορίας στην Τουρκία (έχουν προσαρμοστεί στο σύστημα φωτοσημάτων) και έχουν υψηλές αποδόσεις.
Η Vectron αποτελεί την συνέχεια της Eurosprinter/Eurorunner απο την οποία η Siemens παρήγαγε πάνω απο 2000 "κομμάτια"   
Το βάρος της μηχανής είναι απο 80 έως 87 τόνους και η μέγιστη ταχύτητα λειτουργίας είναι απο τα 160 εως και 200 χιλιόμετρα.
Η μηχανή παράγεται σε 3 εκδόσεις  ενώ το πλεονέκτημα της τελευταίας έκδοσης είναι ότι μπορεί να δουλέψει και σε γραμμές χωρίς ηλεκτροκίνηση.Επίσης ένα ακόμη χαρακτηριστικό  της είναι ότι αν παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα στην λειτουργία της έλξης, μπορεί να τεθεί εκτός μόνο ο ένας άξονας και να συνεχίσουν την λειτουργία τους οι υπόλοιποι χωρίς απώλειες....
Η Vectron  έχει ήδη πιστοποιηθεί σε όλες τις χώρες μεταξύ Τουρκίας και Γερμανίας εκτός της Βουλγαρίας όπου αναμένεται η ολοκλήρωση της διαδικασίας εντός του 2015.
Η Vectron τρέχει "επιτυχώς "(χωρίς ολίσθηση) σε κλίση  11 ‰ και με μέγιστο βάρος έλξης τους  1350 to.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου