Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2015

Σε Χειμερία νάρκη (απο τον Άσωτο Ιό της έλξης)

Είναι αξιοθαύμαστο το πόσο αλλάζει η διάθεση σου με λίγο χιόνι .Ειδικά όταν ζεις σε πόλεις που σπάνια το συναντάς .Συνήθως είναι μια ευχάριστη αλλαγή στην ρουτίνα της καθημερινότητας .Όταν ξεκίνησε να χιονίζει την πρώτη μέρα σε όλο το προσωπικό του σιδηροδρόμου είχε δημιουργηθεί μια ευχάριστη διάθεση βλέποντας τις νιφάδες να στοιβάζονται
με γοργό ρυθμό η μια πάνω στην άλλη και να σχηματίζουν το απαλό άσπρο τοπίο στους πρόποδες της Πάρνηθας .Και στους επιβάτες επίσης μπορούσες να
αντιληφθεις μια διαφορετική διάθεση παρ όλο που υπήρχαν κάποιες μικρές καθυστερήσεις λόγω του καιρού .
Αν δεν ήταν τόσο οργανωμένη η σιδηροδρομική εταιρία ίσως τα πράγματα να ήταν διαφορετικά και να υπήρχαν περισσότερα προβλήματα και μεγαλύτερες καθυστερήσεις.Σε μέρη που σπάνια πέφτει χιόνι είναι λογικό να δημιουργούνται προβλήματα.Η εταιρία όμως με το πολυπληθές προσωπικό της και το τροχαίο υλικό της ήταν έτοιμη να αντιμετωπίσει τα πάντα .Και τα αντιμετώπισε .

Νωρίς το βράδυ ένα αδύναμο δέντρο δεν άντεξε το βάρος του χιονιού και έπεσε  με αποτέλεσμα να κλείσει την μια γραμμή κυκλοφορίας και να βγάλει την ηλεκτροδότηση εκτός λειτουργιάς .Ένα ηλεκτρικό τραίνο ακινητοποιήθηκε στο χειρότερο σημείο  , που είχε και το πιο πολύ χιόνι .Επειδή το ρεύμα ήταν εκτός λειτουργίας σταμάτησε να λειτουργεί και ο κλιματισμός στο τραίνο .Η εξωτερική θερμοκρασία ήταν στους μείον τέσσερις ,μπορεί και παραπάνω οπότε ότι ήταν να γίνει έπρεπε να γίνει γρήγορα. 
Η σιδηροδρομική εταιρία όμως καλά πληροφορημένη και προετοιμασμένη με προσωπικό και εφεδρικούς συρμούς σε στρατηγικά σημεία βρισκόταν σε ετοιμότητα .Η αντίδραση της ήταν άμεση κι έτσι ο κόσμος και το προσωπικό δεν ταλαιπωρήθηκαν πολύ να απεγκλωβιστούν από το σημείο που ήταν . Με κινήσεις που μόνο με ταινία  φαντασίας του Χόλυγουντ μπορούν να συγκριθούν οι λύσεις έρχονταν γρήγορα και αποτελεσματικά . Όχι μόνο απεγκλωβίστηκαν οι επιβάτες και έφτασαν ασφαλείς στον προορισμό τους αλλά και το προσωπικό δεν ταλαιπωρήθηκε δουλεύοντας υπερωρίες αφού το σχέδιο της εταιρίας ήταν ολοκληρωτικό και πέρα από οποιαδήποτε αμφισβήτηση……..
Φυσικά και όλα τα παραπάνω καμία σχέση δεν έχουν με την πραγματικότητα αφού για άλλη μια φορά αποδείχτηκε η ανικανότητα σχεδιασμού από την πλευρά της διοίκησης και η αδιαφορία της για την ταλαιπωρία προσωπικού και επιβατών  ενώ ήδη γνώριζαν για τις καιρικές συνθήκες που θα επικρατούσαν .
Το τραίνο έμεινε στο σημείο που ακινητοποιήθηκε για ώρες με μηχανοδηγούς να το φυλανε σε συνθήκες υπό το μηδέν για αρκετή ώρα .Οι καθυστερήσεις συνεχίστηκαν και ολόκληρη την επομένη μέρα ενώ το ρεύμα επανήλθε τρεις μέρες μετα!!!
Πάλι οι εργαζόμενοι αντιμετώπισαν την δικαιολογημένη αγανάκτηση των επιβατών και ας είχαν ελλιπή ενημέρωση κι ας μην ήξεραν που πάνε και πότε θα σχολάσουν .Πάλι οι εργαζόμενοι υπερ εργαστηκαν και σε ορισμένες περιπτώσεις  πήραν πρωτοβουλίες για να λυθεί το πρόβλημα .
Και αναρωτιέμαι… 
Αφού όλα τα κάνουμε εμείς τους διευθυντές εκτός από το να μας στέλνουν απολογίες και εντολές τι τους θελουμε?
Σιδηρόδρομος  χωρίς εμάς δεν μπορεί να υπάρξει αλλά τελικά χωρίς αυτούς μπορεί και λειτουργεί.

Μίλησε κανείς για αυτοδιαχείριση ; 

Άσωτος Ιός 

1 σχόλιο:

  1. Το λοιπόν είναι ότι υπάρχουν και οι μηχ / ρχες και οι μεκ που παιρνουν αμεσα πρωτοβουλιες και δεν ειναι ευθυνοφοβοι και δινουν λυσεις. Στο φυλλο υπηρεσιας άψογη οργάνωση και λειτουργία έτσι ώστε να μην υπάρχουν διάφορες στις χρηματικες απολαβές και στις συνθήκες εργασίας. Το προσωπικό της έλξης λοιπόν δουλεύει ευχαριστα ξεκουραστα καθως κανει και όλα τα ρεπό του. Μένει χρόνος λοιπόν για προσωπική ζωη και ετσι δουλευουμε για να ζούμε και δε ζούμε για να δουλεύουμε. Μπράβο στους ανθρώπους αυτούς που βρίσκονται σε αυτές τις θέσεις και υπάρχει αξιοκρατία στο κλαδο και λειτουργεί ο σιδηροδρομος. Άλλο ένα σενάριο από ταινία του Χόλιγουντ δυστυχώς..

    ΑπάντησηΔιαγραφή