Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015

Δηλώσεις κατά την παράδοση - παραλαβή του Υπουργείου Υποδομών


Διαβάστε τις δηλώσεις του νέου Υπουργού Οικονομίας Υποδομών καθώς και του Αναπληρωτή Υπουργού με αρμοδιότητες στις μεταφορές και τα δίκτυα.

 ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΤΑΘΑΚΗΣ (ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ):   «Να  ευχαριστήσω πολύ τον κ. Χρυσοχοΐδη. Είχαμε μια εξαιρετική συνεργασία αυτό το διάστημα και μάλιστα
σε θέματα στα οποία ήταν πολύ ευαίσθητα, επειδή υπήρχαν διαφορετικές απόψεις, στις οποίες όμως ο διάλογος επέτρεπε να
δείχνει το μέτρο των επιχειρημάτων της άλλης πλευράς, να γίνεται επάνω σε υπαρκτά δεδομένα, με πλήρη ενημέρωση, το επαναλαμβάνω:  πλήρη ενημέρωση για όλες τις πλευρές και τις λεπτομέρειες και θεωρώ και εγώ ότι ήταν μια εξαιρετική συνεργασία όλο αυτό το διάστημα που βρεθήκαμε, ο Χρυσοχοΐδης ως υπουργός σε όλο αυτό το ευρύ φάσμα θεμάτων και εγώ υπεύθυνος θεμάτων της αντιπολίτευσης, σε ένα  μέρος από αυτά. Να πω είναι ένα πολύ ευαίσθητο υπουργείο επειδή ακριβώς ως ΣΥΡΙΖΑ έχουμε διατυπώσει ευθέως κατ’ επανάληψη κριτικές απόψεις για μια σειρά από τα θέματα αυτά.  Αφορούν όλο το σύστημα των  παραχωρήσεων, του ΣΔΙΤ, το στρατηγικό σχεδιασμό σε μεγάλα, αποκλειστικά πολύ μεγάλα έργα για πάνω από μια δεκαετία και μια σειρά από άλλα θέματα στα οποία υπήρξαμε απόλυτα  κριτικοί από την αρχή. Από την άλλη πλευρά όμως, αναγνωρίζω ότι ο κύκλος των έργων πρέπει να κλείσει. Και πρέπει να  κλείσει με τον καλύτερο δυνατό και πιο  γρήγορο τρόπο, γιατί η χώρα έχει αποκτήσει ένα δίκτυο αυτοκινητοδρόμων, προφανώς τεράστιας σημασίας. Οι πολίτες είναι οι πρώτοι οι οποίοι εμμένουν σε αυτή την ιδέα.
Δεύτερον, υπάρχει μια  δεύτερη περιοχή στην οποία η κυβέρνηση δεν θα δώσει συνέχεια. Αφορά πιθανότατα, πάντα μέσα σε  θεσμικούς κανόνες και το διεθνές θεσμικό πλαίσιο, σε θέματα όπως ιδιωτικοποιήσεις των περιφερειακών αεροδρομίων ή κάποια από τα άλλα θέματα τα οποία θα δούμε υπό διαφορετικό πνεύμα.
Το τρίτο θέμα που θέλω να πω, είναι ότι υπάρχουν πάρα πολλοί τομείς, όμως θα υπάρξει πλήρη συνέχεια από τη νέα διοίκηση. Αναφέρομαι στις  αστικές συγκοινωνίες, αναφέρομαι στις τηλεπικοινωνίες και στην ανάγκη να υπάρξει διεύρυνση της στρατηγικής που έχει επιτυχώς προχωρήσει σε πάρα πολλούς τομείς και μια σειρά από άλλα σημαντικά θέματα.
Εκεί, επαναλαμβάνω, θα έχουμε πλήρη  συνέχεια στην προσπάθειά μας να στηριχτούν συγκοινωνίας, να υπάρξει  μια επέκταση των υποδομών που χρειάζονται και να υπάρξει μια σταθερή πορεία αναφορικά με τη βιωσιμότητα συγκοινωνιακών δικτύων.
Υπάρχει ένα τεράστιο ανοικτό κεφάλαιο, όλοι συμμεριζόμαστε την ίδια αναγκαιότητα και τους ίδιους στόχους, δηλαδή  το ότι η Ελλάδα  μπορεί να μετατραπεί σε ένα σημαντικό  κόμβο διεθνούς εμβέλεια. Αυτή είναι η  κοινή αρχή όλων. Μπορεί να υπάρχουν διαφωνίες για τον καλύτερο τρόπο με τον οποίο μπορεί να γίνει αυτό,  αλλά νομίζω ότι μέσα από τη συνεργασία όλων και την αναζήτηση των καλύτερων εναλλακτικών λύσεων, θα υπάρξει κρίσιμη, σημαντική ανάπτυξη και στον τομέα αυτό. Θα ήθελα να ευχαριστήσω για μία ακόμη φορά τον Χρυσοχοΐδη και να επιβεβαιώσω  την προσωπική μου εκτίμηση ότι πρόκειται για ένα υπουργείο με εξαίρετο ανθρώπινο δυναμικό. Πάνω σε αυτούς τους ανθρώπους θα στηριχτούμε, στις τεχνικές τους γνώσεις, στη διοικητική τους επάρκεια και στη νομική λειτουργία. Σας ευχαριστούμε.  Να είστε σίγουροι ότι τα πράγματα θα γίνουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Σας ευχαριστώ».



ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΠΙΡΤΖΗΣ (ΑΝΑΠΛ. ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ):

«Καλησπέρα και καλή δουλειά. Το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος και τον τεχνικό κόσμο, εκτός από τη ναυαρχίδα  της ανάπτυξης, αποτελεί και το σπίτι μας.   Πιστεύω ότι η επιλογή του Πρωθυπουργού και ως ουσία και ως  σημειολογία, τιμά τους μηχανικούς, τους επιστήμονες, τον τεχνικό κόσμο και τον επιστημονικό τους Φορέα, το ΤΕΕ, για όσα έχουν υποστεί τα τελευταία χρόνια.
Είναι προφανές ότι πρέπει να  δώσουμε έμφαση στο στρατηγικό σχεδιασμό των δημοσίων έργων, των Μεταφορών και των Δικτύων και θα φέρω μερικά παραδείγματα: Η ανάγκη της γνώσης, και για την Κυβέρνηση και για την κοινωνία, του ποια δημόσια έργα  υλοποιούνται σήμερα σε όλη τη χώρα, από τα υπουργεία,  τους Φορείς, την τοπική αυτοδιοίκηση, είναι προφανής. Ακόμη, όμως και  σήμερα δεν το ξέρουμε, δεν έχουμε στοιχεία. Προφανή αναγκαιότητα αποτελούν η πραγματική και όχι γραφειοκρατική λειτουργία των  ταμείου μητρώων του τεχνικού κόσμου. Των διαδικασιών, των ενιαίων κανόνων  σε δημόσια και ιδιωτικά έργα, των τιμολογίων, των προτύπων και των προδιαγραφών. Αυτές είναι οι μόνιμες παθογένειες  που παλέψαμε το  ΤΕΕ  και με τη σημερινή πολιτική ηγεσία και δεν  αντιμετωπίστηκαν.    Η κατεύθυνση για  όλα αυτά τα παραπάνω, πρέπει να είναι άλλη από αυτή των τελευταίων δεκαετιών. Η χώρα πρέπει να έχει εθνικό σχέδιο  για την παραγωγική της ανασυγκρότηση. Τα δημόσια έργα, οι μεταφορές, οι επικοινωνίες, τα πρότυπα, οι κανονισμοί  δεν μπορεί να υπηρετούν άλλο σχεδιασμό, όπως τις τελευταίες δεκαετίες, αλλά το δικό μας σχεδιασμό, της  χώρας, που θα  συμβάλει και θα υπηρετεί την παραγωγική της ανασυγκρότηση. Δεν μπορεί να έχουμε π.χ σύνταξη προτύπων  στις Βρυξέλλες χωρίς να συμμετέχει η χώρα και να προωθούνται ευρωπαϊκά προϊόντα, να είμαστε καταναλωτές ακόμη και στα έργα τα δικά μας και να αποκλείονται τα ελληνικά προϊόντα.  Όλα αυτά προϋποθέτουν μια άλλη, σύγχρονη πολιτική, που θα κάνει την πολιτική υπόθεση της κοινωνίας. Και αυτό θα γίνει μαζί με τους εργαζόμενους, με ενότητα, με τους εποπτευόμενους φορείς, με τους κοινωνικούς φορείς και με τους επιστήμονες, χωρίς  διακρίσεις, και θέλω να το τονίσω αυτό.  Επομένως θα προχωρήσουμε βασιζόμενοι στο ανθρώπινο  δυναμικό του υπουργείου,   με αρχές τη  δημοκρατική διαβούλευση, τη διαφάνεια και την υπηρέτηση του δημόσιου συμφέροντος, με όραμα την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας που αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την εθνική ανεξαρτησία της χώρας και με ένα ιεραρχημένο σχέδιο  δημόσιων υποδομών. Με απλοποίηση των  διαδικασιών και ενίσχυση  των μηχανισμών ελέγχου. Των δημόσιων  μηχανισμών ελέγχου. Πιστεύω ότι θα καταφέρουμε,  το Υπουργείο, ο τεχνικός κόσμος της χώρας, οι υγιείς παραγωγικές δυνάμεις και η δημόσια διοίκηση, να αποκτήσουν τη θέση που τους αξίζει στον αντίποδα της αποδόμησης,  της κοινωνικής αναλγησίας που έχουμε ζήσει και βέβαια των αντιδημοκρατικών πολιτικών που επίσης έχουμε ζήσει. Και εδώ θα ήθελα πραγματικά  να εξαιρέσω την πολιτική ηγεσία του υπουργείου για τον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη και την υπόλοιπη πολιτική ηγεσία που συνεργαστήκαμε  ως Τεχνικό Επιμελητήριο. Δυστυχώς αυτό δεν ισχύει αυτό για την υπόλοιπη απερχόμενη κυβέρνηση και τις προηγούμενες κυβερνήσεις. Υπήρχαν διαφωνίες, αλλά υπήρχαν και ανοικτές πόρτες, υπήρχε και σύνθεση απόψεων, υπήρχε και συνεργασία σε πράγματα που πρέπει να συνεχιστούν, άλλα που πρέπει να αλλάξουν  και  άλλα που να ακυρωθούν. Αλλά γενικά   ο τεχνικός κόσμος της χώρας και οι εργαζόμενοι υποφέρουν. Και αυτό πρέπει να αλλάξει. Πρέπει οι όποιες δημοκρατικές μεταρρυθμίσεις, να υλοποιηθούν  με την κοινωνία συμμέτοχη και συνδιαμορφωτή και όχι με τους πολίτες, τους φορείς και την κοινωνία ως εχθρό. Σας ευχαριστώ πολύ. Πιστεύω ξεκινάμε δουλειές, σηκώνουμε τα μανίκια από αύριο. Οι πολιτικές κατευθύνσεις και οι συγκεκριμένες πολιτικές  θα εξαγγελθούν στις προγραμματικές δηλώσεις του Πρωθυπουργού».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου