Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2015

Στήριξη Αλ.Τσίπρα σε κινεζικές επενδύσεις σε λιμάνια και μεταφορές

Στην ενίσχυση των οικονομικών σχέσεων μεταξύ Ελλάδας και Κίνας αναφέρθηκε, χθες, ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, στη τελετή για την υποδοχή πλοίων του 18ου στόλου της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας στον Πειραιά. Ο κ. Τσίπρας σημείωσε ότι η συνεργασία, στον ναυτικό τομέα, αποτελεί τη βάση και για την οικονομική ενίσχυση των δυο χωρών.
Μάλιστα, έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην παρουσία της Cosco,
τονίζοντας ότι «αποδίδουμε, στο πλαίσιο αυτό, ιδιαίτερη σημασία στις υφιστάμενες κινέζικες επενδύσεις στην Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένης και της σημαντικής δραστηριοποίησης της Cosco στο λιμάνι του Πειραιά».

Στην συνέχεια, ο Έλληνας πρωθυπουργός υπογράμμισε την πρόθεση για ανάδειξη του λιμανιού του Πειραιά, σε ένα εκ των κορυφαίων κόμβων μεταφορών και εμπορίου, όχι μόνο στην Ευρώπη, αλλά σε παγκόσμιο επίπεδο. Αναφέρθηκε, επίσης, και στη δυνατότητα συνεργασίας στους τομείς των μεταφορών και των σιδηροδρομικών συνδέσεων.

Υπενθυμίζεται ότι η Cosco διαχειρίζεται τους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Πειραιά, έχει εμπορική συνεργασία με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και έχει εκδηλώσει αρχικό ενδιαφέρον για το Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο.

Η Αθήνα αποδίδει ιδιαίτερη σημασία στην ανάπτυξη των σινοελληνικών σχέσεων, ιδιαίτερα στον εμπορικό/οικονομικό τομέα. Αυτό, διότι η διεύρυνση της διώρυγας του Σουέζ, η οποία θα επιτρέψει τη διέλευση περισσότερων εμπορικών πλοίων προς τη Μεσόγειο, αλλά και τα σχέδια των Κινέζων για δημιουργία «διαδρόμου» για τα προϊόντα τους, από Ελλάδα προς Σερβία, και στη συνέχεια προς την υπόλοιπη Ευρώπη, δεν αφήσουν ασυγκίνητη την ελληνική πλευρά, που προσδοκά στα μέγιστα δυνατά οφέλη.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου