Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 15 Μαρτίου 2015

Τι σημαίνει τελικά Διττή εκπαίδευση στον σιδηρόδρομο;

Μετά την συνάντηση της ΠΟΣ με τον κ. Αγιάσογλου, το στέκι της έλξης προσπαθεί να εξηγήσει τι σημαίνει ο όρος της διττής εκπαίδευσης που εισάγει και θέλει να προχωρήσει η ΕΕΣΣΤΥ  .  
Στο τελικό στάδιο υπογραφής ΚΥΑ είναι η έναρξη λειτουργιάς σχολής σε σιδηροδρομικό αντικείμενο με την αιγίδα της ΕΕΣΣΤΥ . Στόχος είναι μετά από 2,5 - 3 χρόνια να υπάρχουν τεχνίτες σε συγκεκριμένες ειδικότητες με κατάρτιση έτσι ώστε να μπορούν να δουλέψουν σε σιδηροδρομικές εταιρίες . Το μοντέλο που δημιουργήθηκε δεν είναι άλλο από αυτό που εφαρμόστηκε και σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις σε συνεργασία με το Υπ. Τουρισμού . Συγκεκριμένα

σε συνεργασία ο ΟΑΕΔ , το Υπ. Παιδείας , το Υπ. Τουρισμού και ξενοδοχειακές επιχειρήσεις , καθώς και το Ελληνο - Γερμανικό επιμελητήριο δημιούργησαν σχόλες με πρακτική και θεωρητική εκπαίδευση (3 χρονης φοίτησης ) που στόχο έχουν  την Ευρωπαϊκή και Ελληνική πιστοποίηση σε ειδικότητες τουριστικών επαγγελμάτων .    

   Στην περίπτωση της ΕΕΣΣΤΥ και του σιδηροδρόμου ,τα  συμβαλλόμενα μέρη είναι το Υπ. Μεταφορών ( αντί του Τουρισμού ) και η ΕΕΣΣΤΥ (αντί ξενοδοχειακών επιχειρήσεων ) .Μάλιστα ο χώρος ο όποιος θα γίνεται η εκπαίδευση θα είναι το Κ.Ε.Κ. στο Ρέντη .Με το ίδιο όμως τρόπο θα βγαίνουν στην αγορά τεχνίτες με πιστοποίηση σε σιδηροδρομικό αντικείμενο . 
    Με λίγα λόγια η ΕΕΣΣΤΥ εκπαιδεύει τεχνίτες όχι για την ΕΕΣΣΤΥ αλλά για την αγορά ,που όμως με τις σημερινές συνθήκες έχει το μονοπώλιο .Δεν ξέρουμε όμως αν αυτό ισχύει και μετά από 3 χρόνια που θα χουν βγει οι πρώτοι τεχνίτες και βέβαια ούτε πιο θα είναι το τοπίο των εταιριών .Ακριβώς η τεχνογνωσία φεύγει από το παράθυρο και μάλιστα η ίδια η ΕΕΣΣΤΥ το κάνει .
Στην συνάντηση που είχε η ΠΟΣ με το κ. Αγιάσογλου ,  ο Δ/νων της ΕΕΣΣΤΥ τόνισε ότι το ίδιο μοντέλο θα μπορούσε να εφαρμοστεί και στις δυο άλλες εταιρίες ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ ΟΣΕ αφού πλέον ο κορμός και η μεθοδολογία είναι ίδια και μάλιστα από την στιγμή που το ΚΕΚ γίνεται σχολή σε συνεργασία με τον ΟΑΕΔ , με ακριβώς τον ίδιο στόχο την εκπαίδευση και πιστοποίηση ειδικοτήτων που θα τροφοδοτούν την αγορά .  

Κάποιοι θέλουν λοιπόν να βγάζουν νέους μηχανοδηγούς οι οποίοι θα περιμένουν τις νέες εταιρείες να τους αξιοποιήσουν.

Ο νοών νοείτο....

Το στέκι της έλξης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου