Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 3 Μαρτίου 2015

Το Μεγάλο Μας Τσίρκο (απο τον Άσωτο Ιό της έλξης)

Για τις τραγικές καταστάσεις στο ΜΑΙ γράφει -με καυστικό η αλήθεια τρόπο- ο Άσωτος Ιός της Έλξης 
Δεν ξέρω αν υπάρχει άλλος παρόμοιος αλλά εδώ στου Ρέντη έχουμε έναν καταπληκτικό σεφ.Κάθε μέρα φτιάχνει λογής λογής μεζέδες με εκλεκτά υλικά  που απαραίτητα συνοδεύονται με εξαιρετικής ποιότητας κρασί ή τσίπουρο .Το μαγείρεμα είναι
μια τελετουργική διαδικασία και αναλόγως τον μεζέ μπορεί να ξεκινήσει από το πρωί γύρω στις εφτα αλλά είναι πάντα έτοιμο μεταξύ 10.30 με 11 ώστε οι παρευρισκόμενοι και ο σεφ βεβαίως βεβαίως να απολαύσουν τις λιχουδιές .Αν και ο σεφ είναι αρκετά χουβαρντάς προσφέροντας σε όλους μεζέ ή ένα ποτηράκι, συνήθως η συμμετοχή περιορίζεται στους``του γραφείου`` αφού οι υπόλοιποι συνεχίζουν να εργάζονται και η ευθύνη της εργασίας τους δεν τους επιτρέπει να πιουν.
 Καμιά φορά αυξάνεται ο αριθμός των παρευρισκομένων καθώς είναι η ώρα που σχολούν οι πρωινοί, αν και τις περισσότερες φόρες είναι δύσκολο να συμμετέχει κάποιος που έχει ξυπνήσει από τις τέσσερις το πρωί .Η αντίθεση που υπάρχει στον χώρο εργασίας είναι τεράστια αφού οι περισσότεροι δουλεύουν και οι λίγοι κάθονται και γλεντούν αδιαφορώντας για τους συναδέλφους τους και τα δεινά που τραβάνε .
Θα έλεγε κανείς όπως ακριβώς συμβαίνει στην  ταξική κοινωνία
Η αντίθεση αυτή γίνεται αντίφαση  όταν στο γλέντι συμμετέχουν  και άτομα αριστερής ιδεολογίας που τσακώνονται ενίοτε και με τον σεφ που ανήκει στο σπάνιο είδος των κομμουνιστών γενοφασκιτων .

Σήμερα το μενού είχε ελάφι και ήταν όλοι αρκετά χαρούμενοι στην άρχουσα τάξη για αυτόν τον εκλεκτό μεζέ και το μόνο που τους απασχολούσε ήταν με τι θα το συνόδευαν .
Η άλλη τάξη η κατώτερη ,οι προλετάριοι εφεδρικοί είχαν άλλες σκοτούρες πιο σοβαρές .
Το εμπορικό δεν είχε φύγει λογω προβλήματος και όλη η γραφειοκρατική εξουσία είχε πέσει να τους φάει αφού όπως έγινε γνωστό στους προλετ εφεδρικούς η εταιρία πληρώνει ρήτρες για την καθυστέρηση.Αρχικά ακολουθήθηκε η γνωστή εύκολη συνταγή του ``ανέβα κι όπου σε αλλάξουν κατεβαίνεις``η οποία βρήκε σθεναρή αντίσταση από σεσημασμένο εργαζόμενο που απαίτησε να μάθει πως και που θα σχολάσει πιο συγκεκριμένα.
Μετά από πολλές ώρες κι ενώ το πρόβλημα στην σύνθεση παρέμενε και το ελαφάκι σιγοψήνονταν , αποφάσισαν να ενισχύσουν τον εμπορικό συρμό με μια έξτρα μηχανή όπισθεν της αμαξοστοιχίας .Χωρίς κανέναν ενδοιασμό για την ασφάλεια και για την καταστρατήγηση του κανονισμού αποφάσισαν να επανδρώσουν την μηχανή αυτή μόνο με έναν βοηθό μηχανοδηγού πράγμα που βρήκε κάθετα αντίθετο τον εκπρόσωπο των προλετ έφεδρων ,που έτυχε να βρίσκεται και αυτός στον χώρο,  απαιτώντας να πάει μαζί και μηχανοδηγός.

Με τα πολλά και αφού οι ώρες περνούσαν σαν νερό  στον μύλο της γραφειοκρατίας η εμπορική αμαξοστοιχία έφυγε με την εξής σύνθεση: Ένας μηχανοδηγός κι ένας βοηθός μηχανοδηγού στις επικεφαλής μηχανές . Ένας μηχανοδηγός που ήδη είχε κλείσει 7 ώρες εργασίας κι ένας βοηθός μηχανοδηγού που είχε κλείσει επίσης 7 ώρες εργασίας καθώς είχε γυρίσει από διανυκτέρευση στο Λιανοκλάδι ελαφρά ζαλισμένος από τα φρεσκοβαμμένα υπνωτήρια που κοιμόταν όλο το βραδύ .

Προορισμός ; 

Μα….Το θαύμα του ελληνικού σιδηροδρόμου! Η αρχή του εκσυγχρονισμού της σιδηροδρομικής εταιρίας!  Ο ακρογωνιαίος λίθος της ανάπτυξης!Ο επίγειος παράδεισος…το Θριάσιο! Σκοπός ήταν η μεταφόρτωση των εμπορευμάτων σε μη προβληματικά βαγόνια …..

Η παρέα λοιπόν ξεκίνησε με το μυαλό στο κακόμοιρο το ελαφάκι που αυτή την ώρα θα ειχε γινει  σίγουρα κομματακια στα δόντια της άρχουσας τάξης .Η ιλιγγιώδης ταχύτητα των 40 χιλιομέτρων την ώρα λογω 18 απεδητων βαγονιών σε σύνολο 38  καθιστούσε αδύνατη οποιαδήποτε επικοινωνία μεταξύ των…
Στον σταθμό των Λιοσίων όμως τους περίμενε άλλη μια μικρή έκπληξη…Ο σταθμάρχης τους σταμάτησε και τους ρώτησε ``τι γυρεύουν τέτοιαν ώρα`` αφού το Θριάσιο ήταν κλειστό και το προσωπικό αναμενόταν ``σε καμία ωρίτσα περίπου.``
Η λύση βρέθηκε στο άψε σβήσε γιατί όταν θέλει η γραφειοκρατική εξουσία ΜΠΟΡΕΙ και δεν υπολογίζει  το κόστος .
Επιστρατευτηκε λοιπόν ο σταθμάρχης και ο κλειδούχος που σχολούσαν από την  βάρδια των καύσιμων και δεν είχαν άλλη δουλειά να κάνουν απ`το να πάνε να ανοίξουν το Θριάσιο….
Τσίτα τα  γκάζια ,γιατί πληρώνουμε και ρήτρες μην το ξεχνάμε, φτασανε στο Θριασιο όπου και κοψανε την ενισχυτική μηχανή για να γυρίσουν πίσω οι δυο εργαζόμενοι που είχαν κλείσει 10ωρο κι έπρεπε να σχολάσουν .
Αν και υπήρξαν τσακωμοί γιατί δεν ήθελαν να φύγουν από τον εύφορο τούτο τόπο, όντως τελικά και μετά από 11 ώρες συνεχούς εργασίας έφτασαν στου Ρέντη. 
Η ώρα ήταν 17,00 και ήταν σίγουρο ότι η άρχουσα τάξη θα ήταν στο κρεβατάκι της και βαρυγκωμούσε από το πολύ φαΐ .
Όσο για το ελαφάκι…δεν είχε μείνει ούτε κόκκαλο…..


Άσωτος Ιός 

1 σχόλιο:

  1. Χαμός απο το πρωί στο ΜΑΙ. Η ανάρτηση τυπώθηκε και μοιράστηκε σε φωτοτυπίες. Οι γνωστοί -άγνωστοι μπαινόβγαιναν στο γραφείο του Α σε κλίμα πανικού. Προκαλούν μεγάλο γέλιο οι τοποθετήσεις που ακούστηκαν. ΚΑΝΕΙΣ φυσικά απο όσους μιλούσαν δεν ακούμπησε την ουσία. Ότι στο ΜΑΙ υπάρχει μια κλίκα που γελάει στην πλάτη όσων τρέχουν 8 ώρες το 8 ωρο. Ακόμα χειρότερα είδαμε και ακούσαμε αυτούς που μέχρι χτες λένε ότι "θέλουν να τα αλλάξουν όλα" να παραληρούν σε μια αντιδραστική συμπεριφορά που φανερώνει ότι τελικά το μόνο που ίσως θέλουν είναι να αλλάξει ο θυρωρός της πολυκατοικίας ,μαζί με τον διαχειριστή.
    Ο Κανονισμός είναι σαφής όμως για τα ΑΙΣΧΗ που συνέβησαν χτες.
    Δεύτερος μηχανοδηγός ΥΠΗΡΧΕ αλλά η γιάφκα δεν το έστελνε. ΓΙΑΤΙ;
    Αυτό να σχολιάσετε ¨συνάδελφοι" γιατί είστε συνυπεύθυνοι για την κατάντια αυτή.
    Τραγική φιγούρα ο νυφίτσας. Εμφανίζεται το μεσημέρι , κολλάει στον πίνακα την ανάρτηση απο το στέκι και μιλάει για τον εισαγγελέα του ΜΑΙ. Ποιος ; Αυτός που χαρακτήρισε πριν απο μερικούς μήνες "σακί με πατάτες" μηχανοδηγό ζητώντας την κατάργηση του απο αμαξοστοιχία μέρα μεσημέρι.
    Η "τιμωρία" του ήταν ότι δεν ξαναδούλεψε εφεδρεία, δεν ξαναπήγε εμπορικό με βοηθό , μετακινήθηκε και δουλεύει μόνιμα στον Προαστιακό.
    Καλά θα είναι ορισμένοι να μην υποτιμούν την νοημοσύνη μας.Και θυμικό έχουμε και κρίση.
    Καλά έκανε λοιπόν ο Άσωτος και τα έγραψε, ακόμα καλύτερα έκανε το στέκι που δεν κώλωσε να το δημοσιεύσει , ενώ οι φωτοτυπίες έκαναν το μεγαλύτερο καλό !
    Γιατί τελικά ορισμένοι , ΔΕΝ έχουν πάρει χαμπάρι την οργή των μηχανοδηγών για τις μεθοδεύσεις της παράγκας του ΜΑΙ και τις εκπτώσεις στην ασφάλεια κυκλοφορίας που στηρίζει καθημερινά.
    Όσοι δεν το κατάλαβαν, κάποιοι έχουν πάρει απόφαση να σπάσουν το απόστημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή