Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015

Απογοητευτικές οι επιδόσεις του Σιδηρόδρομου στην Ελλάδα

Παρά την προσπάθεια 3 δεκαετιών με έργα
Την 19η θέση ανάμεσα σε 28 χώρες έχει η χώρα μας στο σιδηροδρομικό πεδίο με μήκος 2.554χλμ. Το απογοητευτικό στοιχείο είναι πως από μόνο τα 438χλμ (17,1%) από αυτά είναι ηλεκτροκινούμενα στέλνοντας τη χώρα μας στην 23η θέση (σε ποσοστό ηλεκτροκίνησης). Σύμφωνα με το ΣΠΕΜ ο μέσος όρος της ηλεκτροκίνησης στην ΕΕ είναι 53,2%. Όπως αναφέρει οι χαμηλές επιδόσεις οφείλονται κατά μεγάλο μέρος
στη γεωμορφολογία της χώρας και στη γραμμικότητα του δικτύου αλλά και στη μη ικανοποιητική διαχείριση του δικτύου αλλά και στην προβληματική υλοποίηση του εκσυγχρονισμού του δικτύου.
  Ειδικότερα η σιδηροδρομική κάλυψη της χώρας, υστερεί σε σημαντικά σε σχέση με άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι Αυστρία που με έκταση 84 εκ. τετραγωνικά χιλιόμετρα έχει 5.021 χλμ ενώ η Ελλάδα με 132 εκ. τετραγωνικά χιλιόμετρα έχει 2.554 χλμ. Μας ξεπερνά ακόμα και η Πορτογαλία που με 92 εκ. τετραγωνικά χιλιόμετρα έχει 2.793 χλμ σιδηρόδρομου.
 Η χώρα μας υστερεί και στη γενικότερη συμβολή του σιδηρόδρομου στις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές καθώς η Αυστρία έχει 10,9 δις. επιβατό.χλμ ενώ η χώρα μας μόλις 1 ενώ η Πορτογαλία 4,1.
 Πλέον σε εφαρμογή της επιταγής της ΕΕ για περισσότερες σιδηροδρομικές μεταφορές ο τομέας αυτός αποτελεί πλέον αντικείμενο πρώτης προτεραιότητας. Η κύρια επιδίωξη είναι ο εκσυγχρονισμός του ΠΑΘΕΠ που αποτελεί τμήμα του ευρύτερου Ευρωπαϊκού άξονα Αθήνα-Σόφια-Βουδαπέστη-Βιέννη-Πράγα-Δρέσδη και συνδέει τους λιμένες Πειραιά, Θεσσαλονίκης και Κωνστάντζας με την Κεντρική Ευρώπη αλλά και στον Σιδηροδρομικό Εμπορευματικό Διάδρομο 7.
  Τα σιδηροδρομικά έργα που βρίσκονται αυτή τη στιγμή σε κατασκευή αναμένεται να ολοκληρωθούν σταδιακά από τους επόμενους μήνες και μέχρι τα τέλη του 2017 ενώ έρχονται νέες γενιές έργων που θα διευρύνουν το σιδηρόδρομο στη χώρα, αναπτύσσοντας συνδέσεις με λιμάνια και αεροδρόμια και επεκτείνοντας τα Προαστιακά δίκτυα στις μεγάλες πόλεις της χώρας (Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Πάτρα).
  Τα μεγάλα έργα που εξελίσσονται είναι η ανάταξη της ηλεκτροκίνησης από την Αθήνα μέχρι την Τιθορέα, η ανάταξη της σηματοδότησης από Αθήνα μέχρι Θεσσαλονίκη και Ευζώνους, η ολοκλήρωση-ηλεκτροκίνηση του άξονα Τιθορέα-Δομοκός και η α` φάση της ηλεκτροκίνησης στον άξονα Λάρισα-Βόλος.
  Στη Βόρεια Πελοπόννησο έχουμε τα έργα-σκούπα από Κιάτο μέχρι Ροδοδάφνη, τα έργα από Διακοπτό μέχρι Ροδοδάφνη και το έργο Ροδοδάφνη-Ψαθόπυργος.
 Σε προσυμβατική περίοδο είναι τα έργα Ψαθόπυργος-Ρίο και Πειραιάς-Αθήνα.

Πηγή: ypodomes.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου