Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015

Bloomberg: Mόλις στο 17% η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα, 70% στη Βουλγαρία

Εκτενές δημοσίευμα για την κατάσταση του ελληνικού σιδηροδρόμου δημοσιεύει το πρακτορείο Bloomberg, το οποίο εκφράζει ανησυχίες ότι οι αλλαγές στις προτεραιότητες του προγράμματος αποκρατικοποιήσεων μετά την ανάδειξη του ΣΥΡΙΖΑ στην διακυβέρνηση της Ελλάδας θα καθυστερήσουν την ολοκλήρωση των έργων εκσυγχρονισμού των σιδηροδρομικών υποδομών.
Το πρακτορείο υποστηρίζει πως με
τη βοήθεια των ταμείων ανάπτυξης της Ευρωπαϊκής Ένωσης η Ελλάδα συγκλίνει σταδιακά με την υπόλοιπη Ευρώπη, στη δημιουργία ενός ηλεκτρικού σιδηροδρόμου υψηλής ταχύτητας. Όπως αναφέρει, το έργο αυτό αποτελεί μέρος ενός μακροχρόνιου στόχου, ώστε να καταστεί η χώρα μια μεγάλη εμπορική πύλη για τα εμπορεύματα που φθάνουν στην ανατολική Μεσόγειο με πλοία από την Ασία. Μάλιστα, το δημοσίευμα σημειώνει πως ο φιλόδοξος αυτός στόχος έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον επίδοξων επενδυτών από τη Ρωσία και την Κίνα.

Στο σημείο αυτό το Bloomberg προειδοποιεί πως αυτή η στρατηγική μπορεί να πέσει θύμα της ιδεολογικής αντίθεσης της νέας κυβέρνησης του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα. «Οι φράξιες του κόμματος Τσίπρα αρνούνται να ξεφορτώσουν κρατικές υποδομές. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης είναι μεταξύ των περιουσιακών στοιχείων που τελούν σε εκκρεμότητα και η πώλησή τους έχει τεθεί υπό έλεγχο», τονίζει το δημοσίευμα.

Το Bloomberg τονίζει πως παρά τα δισεκατομμύρια κοινοτικών επιδοτήσεων που έχουν δοθεί από το 2000 για το έργο των ηλεκτροφόρων σιδηροδρομικών διαδρόμων στην Ελλάδα οι ηλεκτρικό-σιδηροδρομικές συνδέσεις δεν έχουν προχωρήσει αρκετά. Ενδεικτικώς τονίζεται πως μόλις το 17% των 2.500 χιλιομέτρων των επιχειρησιακών γραμμών είναι ηλεκτροδοτούμενες, όταν ο μέσος όρος στην ΕΕ είναι 54%  (86% στο Βέλγιο και 70% στη Βουλγαρία).

Για το δημοσίευμα, πατήστε ΕΔΩ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου