Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 7 Απριλίου 2015

Στα 21,9 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη της Cosco στον Πειραιά. +18,5% τα teu

Οι μηχανοδηγοί που εργάζονται 30 μέρες το μήνα σε ένα δίκτυο μπάχαλο για να προχωράνε αυτές οι συμφωνίες,κέρδισαν ...την πλήρη ένταξη τους στο ενιαίο μισθολόγιο! Αλήθεια αυτοκριτική θα κάνουν ποτέ ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ για την μεγάλη χαμένη ευκαιρία μας;
Σημαντική αύξηση εσόδων και καθαρών κερδών παρουσίασε η Cosco, στον Πειραιά, το 2014. Ειδικότερα,
η θυγατρική εταιρεία της Cosco, ο «Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά» παρουσίασε έσοδα 134,9 εκατ. ευρώ, έναντι 116,9 εκατ. το 2013, ήτοι αύξηση 15,3%.

Της Βάσως Βεγιάζη - metaforespress.gr

Σε επίπεδο καθαρών κερδών, αυτά ανήλθαν στα 21,9 εκατ., έναντι 17,9 εκατ. το 2013, ήτοι αύξηση 22,3%.

Σε επίπεδο εμπορευματοκιβωτίων, η ΣΕΠ, η οποία διαχειρίζεται τους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Πειραιά, διακίνησε 2,98 εκατ. teu, έναντι 2,51 εκατ. teu το 2013, σημειώνοντας αύξηση 18,5%.
Ο εφετινός στόχος, σύμφωνα με εκτιμήσεις, είναι τα 3,25 εκατ. teu, ενώ όταν ολοκληρωθούν τα έργα στο δυτικό τομέα της προβλήτας ΙΙΙ, η ετήσια δυναμικότητα των προβλητών ΙΙ και ΙΙΙ θα φτάσει τα 6,2 εκατ. teu.

Στην 8η θέση της Ευρώπης, στα teu, o Πειραιάς

Στην 8η θέση της Ευρώπης βρίσκεται ο Πειραιάς, όσον αφορά στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων, σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία του 2014.

Η πρώτη τριάδα, όλα αυτά τα χρόνια, παρέμεινε αμετάβλητη, έτσι και το 2014: Το λιμάνι του Ρότερνταμ, με διαφορά, αποτελεί το νο1 λιμάνι της Ευρώπης, με 12,3 εκατ. teu. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται το Αμβούργο με 9,7 εκατ. teu και ακολουθεί η Αμβέρσα με 8,9 εκατ. teu.

Στην τέταρτη θέση το Bremerhaven της Γερμανίας με 5,8 εκατ. teu και στην πέμπτη και έκτη θέση, τα ισπανικά λιμάνια Αλχεθίρας με 4,5 εκατ. teu και Βαλένθια με 4,4 εκατ. teu.

Στην 7η θέση βρίσκεται το Felixstowe της Μ. Βρετανίας με 3,7 εκατ. teu και ακολουθεί ο Πειραιάς με 3,650 εκατ. teu.  Από τον σχετικό πίνακα προκύπτει ότι ο Πειραιάς είχε την μεγαλύτερη αύξηση εμπορευματοκιβωτίων, σε σχέση με το 2013, ήτοι 18,5%, λόγω των επιδόσεων της Cosco.

Εξαιρετικά καλά τα πήγαν και τα ισπανικά λιμάνια, Αλχεθίρας και Βαλένθια με άνοδο 13% και 14,6% αντίστοιχα. Εάν επιβεβαιωθούν οι εφετινοί στόχοι για τον Πειραιά, τότε ΟΛΠ και Cosco αναμένεται να ξεπεράσουν τα 3,8 εκατ. teu και ίσως ξεπεράσουν το Felixstowe της Μ. Βρετανίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου