Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 8 Απριλίου 2015

Ο Κώστας Ρήγος (μηχανοδηγός ΜΑΙ ) για την κατάσταση στον Προαστιακό Αθήνας

Εδω στο στέκι της έλξης είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι οταν φιλοξενούμε απόψεις μηχανοδηγών για την κατάσταση στην ελξη και στον σιδηρόδρομο.  Ο Κώστας Ρήγος μηχανοδηγός με τυπικά προσόντα που σπάνια συναντά κανείς στο Δημόσιο( και δείχνουν την δεδομένη ποιότηταόλων των μηχανοδηγών ), γράφει για την κατάσταση και τα προβλήματα των τελευταίων ημερών. Διαβάζουμε :
Το προβλήμα που παρουσιάστηκε στον Προαστιακό Σιδηρόδρομο τις προηγούμενες

ημέρες έγινε αφορμή να έρθουν στην επιφάνεια πολλά προβλήματα της οργάνωσης στον ελληνικό σιδηρόδρομο. Οι μηχανοδηγοί, για μια ακόμα φορά, βιώσαν την αναποτελεσματικότητα των προϊσταμένων τους τόσο μέσα από την σωματική τους καταπόνηση λόγω των αόριστων υπηρεσίων που αναγκάστηκαν να εκτελέσουν, όσο και την ψυχολογική τους καταπόνηση ως άμεσοι δέκτες της δικαιολογημένης αγανάκτησης του επιβατικού κοινού.
Παρόλο που υπήρχε αρκετός χρόνος να τροποποιηθούν οι υπηρεσίες μηχανοδηγών ώστε αφενός να εξυπηρετήσουν τις έκτακτες ανάγκες που προέκυψαν και αφετέρου να συμμορφώνονται ως προς τον Κανονισμό, δεν έγινε καμμία απολύτως ενέργεια αλλά αντίθετα ακουλουθηθηκε η πάγια τακτική της απαθούς παρατήρησης και της αποφυγής ανάληψης ευθύνης.  Αποτέλεσμα ήταν οι μηχανοδηγοί να αναγκάζονται να εκτελούν δρομολόγια υπέρ του επιτρεπτού ορίου, υπό την απειλή των προισταμένων τους οι οποίοι ούτε λύση είχαν να προτείνουν αλλά ούτε και να αναλάβουν τις ευθύνες της θέσης που καταλαμβάνουν.
Τα παραπάνω εκτός του ότι εξωθούν στα ανθρώπινα όρια τους εργαζόμενους μηχανοδηγούς θέτουν σε ύψιστο κίνδυνο την ασφάλεια των δρομολογίων.
Η παρούσα κατάσταση οφειλει να αλλαξει άμεσα. Αυτό μπορεί να επιτευχθει μόνο μεσα  από την ανάλυση καθηκόντων και ευθυνών κάθε θέσης, κατάρτιση διαδικασιών για κάθε τμήμα και θέση, μέτρηση και ανάλυση αποτελεσμάτων, πιστοποιημένη εκπαίδευση και φυσικά αξιολόγηση 360ο.
Γιατί ο σιδηρόδρομος δεν πρέπει να είναι μόνο δημόσιος και ενιαίος. Οφείλει να είναι επίσης αποτελεσματικός και φυσικά ασφαλής.

Ρήγος Κωνσταντίνος, MSc
Υποψ. Διδάκτορας Παν. Πειραιά
Επιθεωρητής ISO27001

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου