Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 3 Απριλίου 2015

Ενημερωτική ανακοίνωση απο τον Παναγιώτη Τερζόγλου

Λάβαμε και δημοσιεύουμε ενημερωτική ανακοίνωση για τις τελευταίες εξελίξεις στην ΠΟΣ απο τον συνάδελφο Παναγιώτη Τερζόγλου. Διαβάζουμε: 
Συναδέλφισσες – συνάδελφοι,
Συνεδρίασε χθες η Διοίκησης της ΠΟΣ με κεντρικό θέμα τα αποτελέσματα των συναντήσεων του Προεδρείου με κυβερνητικούς παράγοντες.
1.- Στη συνάντηση με τον υπουργό Κοινωνικών Ασφαλίσεων Δημ. Στρατούλη τέθηκαν κυρίως θέματα σχετικά με το εφάπαξ. Η απάντηση του υπουργού ήταν ότι,
 αφενός δεν θα ισχύσουν οι μειώσεις στις συντάξεις και στο επικουρικό που είχε αποφασίσει η κυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου και ίσχυε από 1/1/2015 και αφετέρου δεν θα ισχύσει ο μαθηματικός τύπος που μειώνει τραγικά τα εφάπαξ. Δήλωσε ότι η προσπάθεια της κυβέρνησης κατευθύνεται μόνο στην αύξηση των εσόδων του ασφαλιστικού συστήματος και ετοιμάζεται νέος υπολογισμός για τα εφάπαξ που θα δοθείκατατεθείς σύντομα γιαστη διαβούλευση.

2.- Στη συνάντηση με τη Γενική Γραμματέα (προς το παρόν άτυπη) του Υπουργείου Μεταφορών κ. Περκά, τέθηκαν από το Προεδρείο όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν σήμερα οι σιδηροδρομικοί και ο σιδηρόδρομος. Η κ. Περκά δήλωσε ανέτοιμη να δώσει άμεσες απαντήσεις και δεσμεύτηκε να ενημερώσει την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου για τα θέματα που της τέθηκαν.

Συναδέλφισσες – συνάδελφοι,
τόσο ο σιδηρόδρομος όσο και οι σιδηροδρομικοί βρίσκονται σε οριακό σημείο. Ειδικά τα πρόσφατα σιδηροδρομικά ατυχήματα όσο και η κατ΄εμέ «δολοφονία» του πολίτη πάνω στις γραμμές, με ευθύνη των Διοικήσεων των εταιρειών και του Δήμου (εφόσον εμπλέκεται στη διάνοιξη κάθετων οδών στη γραμμή), αποδεικνύουν και στον πιο κακόπιστο, ότι ο σιδηρόδρομος βρίσκεται υπό κατάρρευση εξ αιτίας των εγκληματικών πολιτικών των κυβερνήσεων Ν.Δ. – ΠΑΣΟΚ μσε την απόλυτη ταύτιση με τις Διοικήσεις των εταιρειών.

Επειδή θεωρώ ότι δεν έχουμε καθόλου χρόνο και επειδή πιστεύω ότι η κυβέρνηση είναι καλά ενημερωμένη και από πολλές πλευρές, για τις θέσεις των σιδηροδρομικών και για τις λύσεις που υπάρχουν για την ανασυγκρότηση του σιδηροδρόμου, κατέθεσα στη Διοίκηση της εξής πρόταση:

Να στείλουμε αμέσως στον υπουργό Μεταφορών κ. Σπίρτζη, επιστολή όπου να του ζητάμε άμεσα συνάντηση προκειμένου να πάρουμε απαντήσεις για τις κυβερνητικές θέσεις για το σιδηρόδρομο. Στην επιστολή να του δηλώνουμε ότι αν δε μας δεχτεί μέχρι τη Μεγάλη Τρίτη, θα κάνουμε τη Μεγάλη Τετάρτη συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το Υπουργείο προκειμένου να τον πιέσουμε να συναντήσει το Προεδρείο. Τα αιτήματα μας να είναι, ενιαίος και δημόσιος σιδηρόδρομος, επιστροφή μεταταγμένων - προσλήψεις και να αλλάξουν όλες οι Διοικήσεις. Το τρίτο αίτημα απορρίφθηκε από την πλειοψηφία.

Η πρόταση μου αυτή μετά από επιμονή του ΠΑΜΕ απορρίφθηκε και υπερψηφίστηκε η πρόταση του: να δώσουμε περιθώριο στο υπουργείο μέχρι τις 20/4/2015 να μας ορίσει συνάντηση και αν δε μας δεχτεί μέχρι τότε να προχωρήσουμε σε κινητοποιήσεις. Μέχρι τις 20/4/2015 να γίνουν συγκεντρώσεις σε όλους τους χώρους δουλειάς.

Η πρόταση αυτή υπερψηφίστηκε και από τις 4 παρατάξεις της Διοίκησης και καταψηφίστηκε μόνο από εμένα. Δεν ψήφισα την πρόταση αυτή γιατί:

1.- Είμαι βέβαιος ότι οι σιδηροδρομικοί αγωνιούν να πάρουν απαντήσεις ΤΩΡΑ και όχι στο διηνεκές μέλλον, για το μέλλον το δικό τους και του σιδηροδρόμου.
2.- Χωρίς απαντήσεις από το υπουργείο, οι συγκεντρώσεις θα επιδιωχθεί να μετατραπούν σε κοκορομαχίες συνδικαλιστών που θα μεγαλώσουν την απογοήτευση σε μια εποχή που χρειάζεται να ενισχυθεί το μέτωπο ενότητας και αγώνα των σιδηροδρομικών.

Καλώ τους σιδηροδρομικούς με τις παρεμβάσεις τους και τη συμμετοχή τους, να περιφρουρήσουν και να ενισχύσουν τη συσπείρωση μας μπροστά στη διεκδίκηση των δίκαιων αιτημάτων μας. Είναι η πρώτη φορά που οι σιδηροδρομικοί έχουμε τόσους  συμμάχους τόσο στην κυβέρνηση όσο και στη Βουλή.

Παναγιώτης Τερζόγλου
Μέλος της Διοίκησης της ΠΟΣ

Υ.Γ. 1. Ασκήθηκε από το ΔΙΚΤΥΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ κριτική στον Πρόεδρο της ΠΟΣ ότι στη συνάντηση με την κ. Περκά, κατέθεσε τη συμπάθεια του προς τις Διοικήσεις ζητώντας πλαγίως να μην αλλάξουν. 

Αμέσως μετά τον ορισμό του κ. Σπίρτζη, ορισμένοι στην Καρόλου χάρηκαν γιατί νομίζουν ότι θα συνεχίσουν το «θεάρεστο» έργο τους. Δήλωσα ότι, αν κατέθεσε τέτοια άποψη ως εκπρόσωπος της παράταξης του έχει κάθε δικαίωμα να το κάνει. Αν την κατέθεσε ως Πρόεδρος της ΠΟΣ πρέπει να κατατεθεί πρόταση μομφής. Ο Πρόεδρος δήλωσε ότι εννοούσε, οι Διοικήσεις να μην γίνουν παιχνιδάκι ανάμεσα στα 2 κόμματα που συμμετέχουν στην κυβέρνηση. Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματα του.

Υ.Γ. 2. Ασκήθηκε από το ΠΑΜΕ κριτική στο ΔΙΚΤΥΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ότι ενισχύει την πολυδιάσπαση του σ.κ. με την ενίσχυση των κλαδικών σωματείων. Επανέφερα στη Διοίκηση αλλά δεν πήρα απάντηση, το θέμα του Οργανωτικού Συνεδρίου. Εάν ακόμη και τώρα οι παρατάξεις δεν αναγνωρίζουν την απόλυτη αναγκαιότητα του, τότε … θα συνεχίσουν να είναι συνυπεύθυνες.

1 σχόλιο:

  1. Οι προηγούμενες κυβερνήσεις ανέτρεψαν, σχεδόν με "βίαιο" τρόπο συνταγματικά εργασιακά δικαιώματα και ανθρώπινα δικαιώματα γιατί άσκησαν νεοφιλεύθερη πολιτική. Μας αντιμετώπισαν ως αριθμούς και οχι ως εργαζόμενους ανθρώπους γιατί γι αυτούς, τους οπαδούς του νεοφιλελευθερισμού, αξία έχει μόνο το χρήμα.

    Εκείνοι κοίταξαν το καλό της τάξης που ανήκουν εμείς δεν πρέπει να κάνουμε το ίδιο;;;

    Δυτυχώς όλοι αυτοί οι οπαδοί και εκπρόσωποι αυτής της πολιτικής και φανατικοί της ιδιωτικής πρωτοβουλίας ακόμη κατέχουν θέσεις και αξιώματα. Εύλογα υπάρχουν ερωτήματα και αγωνίες στους εργαζόμενους, αλλά δεν πρέπει να κοιτάμε πίσω πλέον.

    Συνεχίζουμε τους αγώνες για τα συμφέροντα της δικής μας τάξης, για επανάκτηση της αξιοπρέπειας και της ελευθερίας μας και παλεύουμε ΕΝΩΜΕΝΟΙ για ενιαίο δημόσιο σιδηρόδρομο.

    Αγγελική Γιωτοπούλου-Αποστολάκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή