Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 9 Απριλίου 2015

Τι θα γινόταν σήμερα;

Τι ήταν αυτό που είχε αναπαράγει μέχρι και 
 σιδηροδρομικό blog και θα ζούσαμε σήμερα;


Σήμερα λοιπόν θα έπρεπε η χώρα να έχει βαρέσει χρεωκοπία! Θα έπρεπε να είχαν στερέψει οι κάνουλες στα βενζινάδικα, θα έπρεπε  να είχε τελειώσει το χαρτί υγείας, θα έπρεπε οι συντάξεις να μην πληρώνονται και να γυρίσουμε στην δραχμή. ....
Το λέγαν οι ειδήσεις των 8 πόσες μέρες , αλλά έπαιξαν με αυτό  και ορισμένοι σιδηροδρομικοί που ψάχνουν πως θα δικαιολογήσουν την υποστήριξη που παρείχαν στις μνημονιακές πολιτικές.
Πραγματικά μας  διασκεδάζουν.
Τώρα τελευταία Μάλιστα  ακούμε από τα ίδια παπαγαλάκια  ότι μπορεί να θιχτούν τα συνταξιοδοτικα δικαιώματα (35ετια) σε όσους έχουν θεμελιώσει δικαίωμα.

 Για όλους όσους προσπαθούν να παίξουν επικοινωνιακά παιχνίδια όπως αυτό της χρεωκοπίας και το συνταξιοδοτικού,  εμείς θα τονίσουμε το εξής.
Η περίοδος που οι μηχανοδηγοί πληρώναμε την συνδικαλιστική ανικανότητα θα περάσει σύντομα ανεπιστρεπτί.
Κανείς απο εμάς δεν ξεχνά τον Νόμο Πετραλιά το 2008  που ανέτρεψε τα όρια ηλικίας και σήμερα έχουμε παλιούς μηχανοδηγούς μέχρι και 61 χρονών. Και μάλιστα στην ρόδα. Τίποτε δεν ξεχνιέται.Και αυτό που μας ενδιαφέρει είναι ο κλάδος μας που έχει απαξιωθεί τα τελευταία χρόνια. 

Ακόμα και στο θέμα της ιδιωτικοποίησης,  καλό είναι ορισμένοι να κρατούν μικρό καλάθι.
Να θυμίσουμε στους σιδηροδρομικούς ότι 28 Μαρτίου θα είχε ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για την πώληση ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ λέγαν οι παπαγάλοι ....
Σήμερα 9 Απριλίου οι διαδικασίες κατά κοινή παραδοχή έχουν παγώσει και αυτό που μένει για να ασκηθεί ....οξεία κριτική  είναι οι .....δηλώσεις (αμφιλεγόμενες πολλές φορές η αλήθεια και εμείς εδώ στο στέκι τις σχολιάσαμε άλλωστε ).....
Πραγματικά θαυμάζουμε να βλέπουμε όσους στήριξαν την πολιτική ιδιωτικοποίησης να αλλάζουν σήμερα στρατόπεδο. 

Τελειώνοντας μόνο θλίψη μας προκαλούν ορισμένες διαπιστώσεις.

Αναφερόμαστε σε  όσους δεν έβγαλαν άχνα όταν αποχώρησε και δεν ψήφισε το Νομοσχέδιο για την ανθρωπιστική κρίση ο πολιτικός τους φορέας. ( ....)
Δεν έχουν καταλάβει οτι οι εργαζόμενοι θέλουν τις παραταξεις αυτές  ενωμένες στην προσπάθεια για την ανάταξη της πληγωμένης από τις μνημονιακες πολιτικές Ελληνικής κοινωνίας.Στην προσπάθεια για ενιαίο και  δημόσιο σιδηρόδρομο.
Κρίμα. ...γιατί αυτό θέλανε και όσοι είχαν υπηρετήσει επί χρόνια τον χώρο αυτό. Οι ψηφοφόροι τουλάχιστον.
Δυστυχώς οι προσωπικές εμμονές επικρατούν και πάλι,......
Καλό είναι καμιά φορά να τις ξεπερνάμε!
Εμείς παραμένουμε σταθεροι στις απόψεις μας.
Ενιαίος δημόσιος σιδηρόδρομος με πρωταγωνιστή τον μηχανοδηγό! 

2 σχόλια:

  1. Τα έβαλε ο Βαρουφάκης απ' την τσέπη του χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι εργαζόμενοι πρέπει να είναι ενωμένοι γιατί δεν έχουν να μοιράσουν τίποτα, αλλά δυστυχώς, όταν το προσωπικό συμφέρον υπερβαίνει το κοινό καλό και όταν υπάρχει άνιση μεταχείριση, σίγουρα υπάρχουν διαφορές. Μακάρι να μην γίνονταν αυτά, που έναν σκοπό έχουν:
    Τη διάσπαση του εργατικού κινήματος.

    Αρκετά πληρώσαμε με τις επιλογές της προηγούμενης συγκυβέρνησης και αρκετά πληρώνουμε ακόμη από τις επιλογές Σαμαρά! Αρκετά διχάστηκε η κοινωνία σε πατρίκιους και πληβείους!Ελπίζω τουλάχιστον με την εξεταστική για το μνημόνιο να μάθουμε όλη την αλήθεια και όπου υπάρχουν ποινικές ευθύνες να υπάρξει η ανάλογη απόδοση ευθυνών.

    Καλή Ανάσταση σε όλους τους συναδέλφους και πολλές ευχές για καλά ταξίδια σε όσους αυτές τις Αγιες Μέρες ταξιδεύουν και βρίσκονται μακριά από τις οικογένειές τους.

    Αγγελική Γιωτοπούλου-Αποστολάκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή