Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 5 Μαΐου 2015

Γερμανία: 500.000.000 €, το κόστος της απεργίας των μηχανοδηγών, στο σιδηρόδρομο.

Μισό δισεκατομμύριο ευρώ θα μπορούσε να κοστίσει στη γερμανική οικονομία η επταήμερη απεργία των μηχανοδηγών των Γερμανικών Σιδηροδρόμων (DB), σύμφωνα με σημερινές εκτιμήσεις του γερμανικού εμπορικού επιμελητηρίου DIHK.Η απεργία — η όγδοη κατά σειρά στη διένεξη μεταξύ του συνδικάτου των μηχανοδηγών GDL και της κρατικής Deutsche Bahn για τις συνθήκες εργασίας — ξεκινά
σήμερα στις 16:00 ώρα Ελλάδας για τους εμπορευματικούς συρμούς ενώ από την Τρίτη θα επηρεάσει και τα επιβατικά τρένα. Η απεργιακή κινητοποίηση θα διαρκέσει ως την Κυριακή στις 10:00 ώρα Ελλάδας.
  Η απεργία θα δημιουργήσει δυσκολίες στην αλυσίδα τροφοδοσίας των γερμανικών εταιριών, ανέφερε ο πρόεδρος του DIHK Έρικ Σβάιτζερ. «Οι αποθήκες θα αδειάσουν, η παραγωγή θα επιβραδυνθεί, ίσως ακόμα και να σταματήσει» δήλωσε. Σύμφωνα με τους οικονομολόγους της Unicredit, η απεργία θα μπορούσε να οδηγήσει σε μείωση του ΑΕΠ το δεύτερο τρίμηνο κατά 0,1 ποσοστιαία μονάδα.
  Η απεργία αναμένεται να πλήξει κυρίως τις χημικές βιομηχανίες και τις χαλυβουργίες. Καθημερινά, οι γερμανικοί σιδηρόδρομοι μεταφέρουν περίπου 200.000 τόνους προϊόντων χάλυβα, σύμφωνα με την γερμανική ομοσπονδία εταιριών χάλυβα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου