Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 8 Μαΐου 2015

Το τρένο της... συμφοράς

Ταλαιπωρία χιλιάδων επιβατών αλλά και μια «πονεμένη» ιστορία έφερε στο προσκήνιο το χθεσινό πολύωρο μπλακ άουτ στο σύστημα του Προαστιακού, που προκάλεσε και τη διακοπή των δρομολογίων του Μετρό από τον σταθμό Δ. Πλακεντίας ώς το «Ελ. Βενιζέλος».
Για άλλη μια φορά, αλλά σε πολύ μεγαλύτερη διάρκεια, τέθηκε εκτός λειτουργίας γιατί έμεινε «τυφλό» το κέντρο τηλεδιοίκησης στο
Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ), με αποτέλεσμα να μην είναι εφικτός ο έλεγχος ασφάλειας των δρομολογίων στο ανατολικό δίκτυο του Προαστιακού.

Για λόγους πρόνοιας οι αρμόδιοι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ επέλεξαν την αραίωση των δρομολογίων του Προαστιακού και την πλήρη διακοπή της γραμμής του Μετρό μετά τον σταθμό της Δ. Πλακεντίας.

Λίγο μετά τις 8 π.μ. και έως τις 5.30 το απόγευμα στο τμήμα από τη Δ. Πλακεντίας ώς το αεροδρόμιο κυκλοφορούσε μόνον ένας συρμός, με αποτέλεσμα να γίνονται δρομολόγια ανά 50 λεπτά, όταν σε κανονικές συνθήκες η συχνότητα είναι ανά 15 λεπτά, ενώ υπάρχουν και τα ανά 20λεπτο δρομολόγια του Μετρό προς αεροδρόμιο.

Δεν είναι η πρώτη φορά που διαπιστώνονται προβλήματα στο σύστημα τηλεδιοίκησης στο δίκτυο του Προαστιακού από τις Αχαρνές ώς το αεροδρόμιο.

Στο ύψος της Κάντζας τα τελευταία χρόνια διαπιστώθηκαν μικρής διάρκειας διακοπές στα φωτοσήματα, που είναι απαραίτητα για την κυκλοφορία των συρμών, με αποτέλεσμα η επικοινωνία να γίνεται με SMS!

Η εγκατάσταση του συστήματος τηλεδιοίκησης για το σιδηροδρομικό δίκτυο των 784 χλμ. είναι άλλο ένα... ολυμπιακό έργο που 11 χρόνια μετά λειτουργεί μετ’ εμποδίων. Η αρχική σύμβαση υπογράφηκε το 2000 (!) και προχώρησε με τις συνήθεις υπερβάσεις στον προϋπολογισμό και το χρονοδιάγραμμα.

Είχαν όμως γίνει και παλιότερα απόπειρες εκσυχρονισμού του δικτύου και υπολογίζεται ότι τα τελευταία 30 χρόνια έχουν διατεθεί σε αυτόν τον τομέα πάνω από 450 εκατ. ευρώ!

Τα χρόνια προβλήματα του σιδηροδρομικού δικτύου συζητήθηκαν κατά τη χθεσινή συνάντηση της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών με τον αναπληρωτή υπουργό Χρ. Σπίρτζη, ο οποίος τους δήλωσε ότι θα επανεξεταστεί η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ROSCO ώστε να υπάρχει ισχυρή παρουσία του Δημοσίου.

«Παρουσιάσαμε τις προτάσεις μας για τον εκσυγχρονισμό του τρένου», δήλωσε στην «Εφ.Συν.» ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Π. Παρασκευόπουλος και πρόσθεσε ότι θα γίνει νέα συνάντηση σε έναν μήνα μετά την ολοκλήρωση των διαπραγματεύσεων με τους εταίρους. Ετοιμάζονται αλλαγές στις διοικήσεις των εταιρειών του ομίλου του ΟΣΕ, ενώ ήδη έχουν υποβληθεί αιτήματα για 350 προσλήψεις.

efsyn.gr - Χαρά Τζαναβάρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου