Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 11 Αυγούστου 2015

Μέχρι τέλος Οκτωβρίου οι δεσμευτικές προσφορές για ΟΛΠ, ΟΛΘ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Στα προαπαιτούμενα της νέας δανειακής σύμβασης η ολοκλήρωση σειράς διαγωνισμών του Ταμείου Ιδιωτικοποιήσεων. Προβλέπεται επίσης ο καθορισμός συγκεκριμένου χρονοδιαγράμματος αξιοποίησης των περιουσιακών στοιχείων του Ταμείου.Η προώθηση των απαιτούμενων ρυθμίσεων ώστε να υποβληθούν δεσμευτικές προσφορές για
το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών του ΟΛΠ και τουΟΛΘ μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου περιλαμβάνεται στα προαπαιτούμενα του νέου μνημονίου.
Όπως προκύπτει από το αρχικό κείμενο της συμφωνίας με τους θεσμούς, που παρουσίασε η Καθημερινή, το Δ.Σ. του Ταμείου Ιδιωτικοποιήσεων (ΤΑΙΠΕΔ) καλείται να εγκρίνει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα αξιοποίησης των περιουσιακών στοιχείων που είχε στις 31 Δεκεμβρίου 2014, με το υπουργικό συμβούλιο να επικυρώνει το συγκεκριμένο σχέδιο.
Στον διαγωνισμό για τον ΟΛΠ η εικόνα είναι περισσότερο ξεκάθαρη αφού οι βασικοί διεκδικητές είναι δύο: η Cosco, που διαχειρίζεται ήδη τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του σταθμού εμπορευματοκιβωτίων, και η δανέζικη APM Terminals, ενώ δεύτερο ρόλο παίζει και η ICTS από τις Φιλιππίνες.
Στη Θεσσαλονίκη οι Δανοί δεν έχουν να αντιμετωπίσουν τους Κινέζους, αλλά σειρά άλλων διεκδικητών όπως η RZD (οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι) μαζί με τον όμιλο ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, η ιαπωνική Mitsui, η ICTS, η DP World από το Ντουμπάι,η επενδυτική BV Deutsche Invest Equity Partners, η επίσης επενδυτική Duferco Participations Holding και η τουρκική Yilport Holding.
Στα προαπαιτούμενα περιλαμβάνεται και η υποβολή δεσμευτικών προσφορών για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την εταιρεία τροχαίου υλικού του ΟΣΕ μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου, χωρίς να είναι γνωστό πόσοι από τους τρεις ενδιαφερόμενους παραμένουν στο παιχνίδι, ή έχουν τη δυνατότητα υποβολής προσφοράς.
www.euro2day.gr -  Φώτης Κολλιας 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου