Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2015

Προτάσεις της Ε.Σ.Α.Σ. για τον Γενικό Κανονισμό Κυκλοφορίας

Λάβαμε και δημοσιεύουμε τις προτάσεις της συνδικαλιστικής παράταξης στην κίνηση για τον Γ.Κ.Κ.
ΠΡΟΤΑΣΗ 1: Το προσωπικό κίνησης και ελέγχου αμαξοστοιχιών να κατονομάζεται ξεκάθαρα και η συμμετοχή του να καταγράφεται στην κυκλοφορία στις ειδικές περιπτώσεις κανόνων ασφαλείας στον 
ΓΚΚ. 
ΠΡΟΤΑΣΗ 2: επειδή τα συμβάντα διάσπασης και εκτροχιασμού των εμπορικών αμαξοστοιχιών πληθαίνουν με το συμβάν στην σήραγγα των Τεμπών και άλλα συμβάντα που δεν έχουν δει το φως της δημοσιότητας και εγκυμονούν κινδύνους για

επιβατικές αμαξοστοιχίες επί του δικτύου προσωπικό και επιβάτες και ζημιές μεγάλης αξίας τροχαίου υλικού, εμπορευμάτων και υποδομής, προτείνουμε: να καταργηθούν οι Τ αμαξοστοιχίες και να επανδρωθούν με προσωπικό κίνησης και ελέγχου αμαξοστοιχιών σε ειδικά διαμορφωμένα και μονωμένα οχήματα επί ουράς (σκευοφόρο), εξοπλισμένα με χιλιομετρικές ενδείξεις, πέδη ανάγκης, τα προβλεπόμενα εφόδια και πλαγιομετωπικούς υαλοπίνακες για την ορατότητα και την ελαχιστοποίηση των παραπάνω σοβαρών συμβάντων έως ότου ολοκληρωθεί και εκσυγχρονιστεί το δίκτυο υποδομής. 


ΠΡΟΤΑΣΗ 3: οι επιβατικές αμαξοστοιχίες να επανδρώνονται σωστά από το προσωπικό κίνησης και ελέγχου αμαξοστοιχιών τουλάχιστον με 2 πιστοποιημένους υπαλλήλους λόγω αυξημένης επιβατικής κίνησης όπως προβλέπεται από την κοινοτική οδηγία ηλεκτροκίνησης και σηράγγων όπου διέρχονται αμαξοστοιχίες. 

 ΕΝΩΤΙΚΗ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ

 ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ - ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου