Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2015

499 εκατ. ευρώ για βασικά έργα μεταφορών στην Ελλάδα. Tα περισσότερα στο σιδηρόδρομο

Στις 12 Νοεμβρίου, ο Εκτελεστικός Οργανισμός Καινοτομίας και Δικτύων (INEA) υπέγραψε με το ελληνικό υπουργείο Οικονομίας τέσσερεις συμφωνίες επιχορήγησης για τα έργα που χρηματοδοτούνται στο πλαίσιο της διευκόλυνσης «Συνδέοντας την Ευρώπη» (CEF).
Η επιχορήγηση της ΕΕ για τα έργα ανέρχεται στο συνολικό ποσό των
 499 εκατ. ευρώ.

Τα έργα έχουν επιλεγεί στο πλαίσιο της πρόσκλησης υποβολής προτάσεων για το 2014 της CEF για τις μεταφορές, με την οποία διατέθηκαν 13 δισ. ευρώ για την χρηματοδότηση έργων βελτίωσης των ευρωπαϊκών υποδομών μεταφορών, για την προώθηση της ασφάλειας των μεταφορών, την ανάπτυξη των ευφυών συστημάτων μεταφορών και τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων του τομέα των μεταφορών.

Ο Εκτελεστικός Διευθυντής του INEA κ. Dirk Beckers, ο οποίος υπέγραψε αυτοπροσώπως τις συμφωνίες επιχορήγησης, δήλωσε τα εξής: «Η σημερινή μέρα αποτελεί ορόσημο για τη φάση υλοποίησης αυτών των ελληνικών έργων, τα οποία έχουν υψηλή ευρωπαϊκή προστιθέμενη αξία.

Ο Οργανισμός θα διασφαλίσει ότι για τα επόμενα έτη, θα υπάρξει έγκαιρη και εντός του προϋπολογισμού πρόοδος, με στενή παρακολούθηση κάθε έργου, έτσι ώστε να υλοποιούμε τις βελτιώσεις αυτών των υποδομών ζωτικής σημασίας για τους ευρωπαίους πολίτες και τις επιχειρήσεις.»

Τα έργα που υπεγράφησαν αφορούν σημαντικά έργα υποδομής και μελέτες για την αναβάθμιση του σιδηροδρομικού τομέα στην Ελλάδα. Πρόκειται, συγκεκριμένα, για τα εξής έργα:

1.   Μελέτες αναβάθμισης της υποδομής στα τμήματα της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας που αποτελεί τμήμα του διαδρόμου Orient/East-Med (ΟΕΜ),

2.   Νέα μονή σιδηροδρομική γραμμή μεταξύ Θεσσαλονίκης-Αμφίπολης-Νέας Καρβάλης (φάση μελετών),

3.   Κατασκευή της σιδηροδρομικής υποδομής στο τμήμα Ροδοδάφνη-Ψαθόπυργος της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Αθηνών-Πατρών,

4.   Ολοκλήρωση της νέας διπλής, ηλεκτροδοτούμενης σιδηροδρομικής γραμμής υψηλής ταχύτητας Τιθορέα-Λιανοκλάδι-Δομοκός συμπεριλαμβανομένου Παγκόσμιου Συστήματος Κινητών Επικοινωνιών Σιδηροδρόμων (GSM-R), 106 χιλιομέτρων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου