Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2015

Ανακοίνωση Ενωμένης Κίνησης για τα συμβάντα στον Προαστιακό Αθηνών

Συναδέλφισες-φοι
Τα τελευταία χρόνια η επιθετική συμπεριφορά επιβατών προς τους συν στην γραμμή της ΧΑΛΚΙΔΑΣ και στο ΚΙΑΤΟ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ έχει οξυνθεί με αποτέλεσμα να υπάρχουν καθημερινές επιθέσεις φραστικές και σωματικές.
Αποκορύφωμα πριν μερικές ημέρες η επίθεση σε συναδέλφισα συνοδό και όχι
“ελέγκτρια” (συν του σωματείου όπως αναφέρεται στο εξώδικο) την χτύπησε επιβάτης και της έσπασε και το κινητό της.  Προς ενημέρωση βρίσκεται με άδεια γιατρού για τις σωματικές βλάβες που της έχουν προκληθεί.
Ο κίνδυνος για τους συναδέλφους και τους επιβάτες είναι πολύ μεγάλος. Παρά του ότι και από το προηγούμενο σωματείο και από αυτό έχουν γίνει πάμπολες παρεμβάσεις δεν έχει ληφθεί κανένα μέτρο για την προστασία των συν. Δυστυχώς όμως ούτε η προηγούμενη διοίκηση της ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ ούτε η τωρινή τόλμησε να πιέσει ώστε να ληφθούν μέτρα. Πρώτη φορά παίρνεται απόφαση για τρίωρη στάση αλλά επιτρέψτε μας συν να πιστεύουμε ότι είναι απόφαση για στάχτη στα μάτια των συν.
Όταν το σωματείο δεν γνωρίζει τους βαθμούς του κλάδου και τους κανονισμούς πως άραγε μπορεί να προστατεύσει με σοβαρότητα τους συν που βρίσκονται καθημερινά επί των αμαξ και η βάρδια τους γίνεται κόλαση;
Η ενίσχυση με προσωπικό κίνησης με δεύτερο τουλάχιστον άτομο σε όλες τις αμαξ του δικτύου. Για να γίνει αυτό όμως πρέπει να γίνουν ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ. Μέχρι όμως να ξεκινήσει αυτή η διαδικασία όλοι οι συν που έχουν εκπαιδευτεί να επανδρώσουν αμαξ και να ενισχύσουν το προσωπικό που ήδη εργάζεται επί αμαξ. Δυο άτομα σε κάθε αμαξ δημιουργεί κλίμα ασφάλειας προς επιβάτες και μειώνονται οι επιθέσεις φραστικές και σωματικές στο προσωπικό.
Πίεση προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ώστε να υπάρχει νομική κάλυψη προς τους συν που δέχονται επιθέσεις.
Διαφωνούμε κάθετα με την αστυνομοκρατία στα τραίνα. Όχι σε ειδικούς φρουρούς και security πάνω στις αμαξ. Αυτοί μπορούν να υπάρχουν στους σταθμούς.
Φύλλα πορείας στην γραμμή ΚΙΑΤΟ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ώστε να καταγράφονται όλα τα περιστατικά και τα τηλεγραφήματα όπως ορίζει ο Γ.Κ.Κ..
ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ
Άμεση απόφαση του σωματείου και εξώδικο: οι συν στο ΚΙΑΤΟ και στις ΧΑΛΚΙΔΕΣ θα ασχολούνται με την ασφάλεια των επιβατών του τροχαίου υλικού και της κυκλοφορίας όπως ορίζει ο Γ.Κ.Κ. χωρίς να πραγματοποιούν ελέγχους μέχρι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ πάρουν αποφάσεις ενίσχυσης των αμαξ με προσλήψεις και εκπαιδευμένο προσωπικό που ήδη υπάρχει.
Υ.Σ.: Θα είναι μεγάλη η ευθύνη στο σωματείο και την διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για οτιδήποτε συμβεί σε συν επί αμαξ. Άπειρες οι αναφορές από το προσωπικό. ΠΑΡΤΕ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΑΜΕΣΑ.

ΕΝΩΜΕΝΗ ΚΙΝΗΣΗ

2 σχόλια:

  1. Ανακοίνωση εξέδωσε η Ενωμένη Κίνηση που την δημοσιεύουμε χωρίς να μπορούμε όμως να την αφήσουμε ασχολίαστη!
    Η διατύπωση της δικηγόρου στο εξώδικο είχε να κάνει με τον ρόλο της εργαζόμενης συναδέλφου στον κλάδο Κίνησης και Ελέγχου Αμαξοστοιχιών και να τονίσει ότι το συγκεκριμένο επεισόδιο έλαβε χώρα κατά την διάρκεια ελέγχου, εργασία που ανήκει στις αρμοδιότητες της συναδέλφου.
    Για άλλη μια φορά επιχειρείται να στοχοποιηθεί το νέο Σωματείο από ανθρώπους οι οποίοι ως μόνη πρόταση που διαχρονικά καταθέτουν, είναι να ανεβούν στα τρένα οι εναπομείναντες εισιτηριοδότες. Προφανώς και είναι υπέρ της παραχώρησης σε ιδιώτες και του τελευταίου σημείου πώλησης εισιτηρίων που ανήκει ακόμα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
    Αναμένουμε με ενδιαφέρον να μας πει η Ενωμένη Κίνηση για ποιο λόγο ενώ υπήρχε μεγάλη έλλειψη προσωπικού σε όσους εργάζονταν επί των αμαξοστοιχιών, δεν κατήγγειλε τότε το γεγονός (από την θέση που κατείχε στο προεδρείο του τότε Σωματείου) της προαγωγής ( και άρα καθόδου τους από το τρένο...) 30 ανθρώπων προκειμένου να καλυφθούν θέσεις προϊσταμένων και αρχιελεγκτών.
    Πάντως ενθαρρυντικό είναι το γεγονός ότι αν και κατηγορεί το νέο Σωματείο ότι δεν γνωρίζει την ακριβή ορολογία των βαθμών του κλάδου, αναγνωρίζει ότι για πρώτη φορά γίνεται στάση εργασίας για αυτό το ζήτημα...

    Ανεξάρτητη Σιδηροδρομική Κίνηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δηλαδή τι θέλετε εσείς.Να μην πέρνουν προαγωγή οι κομμουνιστές και να ανεβοκατεβαίνουν στα τρένα;
    Πως θα δώσουν τον ανένδοτο όταν είναι κάθε μέρα στην δουλειά;
    Ε τώρα και αν πουληθούν τα εκδοτήρια,θα φταίει ο κακός καπιταλισμός ηλίθιε εργαζόμενε.
    Αυτός που τους έδωσε προαγωγή.Ναι αυτός.
    ΟΥΣΤ

    ΑπάντησηΔιαγραφή