Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2015

Συναντήσεις του αναπληρωτή Ρώσου προέδρου με ΤΑΙΠΕΔ και Χρ.Σπίρτζη. «Αίνιγμα» η RZD

Διαδοχικές συναντήσεις με τον υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη και τον πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ Στέργιο Πιτσιόρλα είχε ο αναπληρωτής πρόεδρος της κυβέρνησης της Ρωσικής Ομοσπονδίας Arkady Dvorkovich.Ωστόσο, δεν κατέστη σαφές, εάν οι Ρωσικοί
Σιδηρόδρομοι (RZD) παραμένουν «ενεργοί» στους διαγωνισμούς της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, της ΕΕΣΣΤΥ και του ΟΛΘ.
Το ρωσικό ενδιαφέρον εμφανίζεται εξασθενισμένο, έπειτα από την απομάκρυνση του Βλ. Γιακούνιν από τους Ρωσικούς Σιδηροδρόμους.
Το σίγουρο είναι ότι αποτελεί πολιτική απόφαση η κατάθεση ή όχι δεσμευτικών προσφορών για ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΕΣΣΤΥ και ΟΛΘ από την RZD.   
Οι δηλώσεις του Χρήστου Σπίρτζη
Υπουργός: Έγινε μια συνάντηση σε πάρα πολύ καλό κλίμα για τη συνεργασία της  χώρας  μας και της Ρωσίας στις συνδυασμένες μεταφορές και πιο συγκεκριμένα, σε θέματα που έχουν να κάνουν με τα αερομεταφορές και τις σιδηροδρομικές μεταφορές.
Εξετάστηκαν ζητήματα συνεργασίας σε τρίτες χώρες. Δηλαδή τους όρους που οι ρωσικές και οι ελληνικές εταιρείες από κοινού, θα συμμετέχουν σε έργα τόσο των Βαλκανικών χωρών, Ασιατικών χωρών αλλά και χωρών της Μέσης Ανατολής. Η συνάντηση ήταν σε πάρα πολύ καλό κλίμα και ανανεώθηκε το ραντεβού μας με τον αρμόδιο ομόλογο Υπουργό Μεταφορών της Ρωσίας για το αμέσως προσεχές διάστημα.
Δημοσιογράφος:  Παραμένει το ενδιαφέρον των Ρώσων για τους ελληνικούς σιδηρόδρομους
Υπουργός: Παραμένει.
Δημοσιογράφος:  Γιατί έχει γραφτεί ότι αποσύρονται.
Υπουργός: Αυτό είναι μια εκτίμηση που θα την κάνει η ρωσική εταιρεία που συμμετέχει στο συγκεκριμένο διαγωνισμό. Το ενδιαφέρον όμως της Ρωσίας και για τους ελληνικούς σιδηρόδρομους και για τα ελληνικά λιμάνια και για ευρύτερες συνεργασίες, είναι δεδομένο.
Δημοσιογράφος:  Αυτό που αφήσατε να εννοηθεί, είναι, ότι υπάρχει θέμα με τον ίδιο τον διαγωνισμό και μιλάτε για επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού;
Υπουργός: Για ποιο διαγωνισμό;
Δημοσιογράφος: Για τα τρένα.
Υπουργός: Θα σας πω την προσωπική μου άποψη. Θεωρώ ότι ο σχεδιασμός της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ  και όχι μόνο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ  και πολλών άλλων ιδιωτικοποιήσεων, τα έχω πει και στο παρελθόν, είναι ένας λάθος σχεδιασμός, που δε συνάδει με τη βέλτιστη αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας.
Υπάρχει η συμφωνία που δεσμεύει την χώρα να προχωρήσει στις εννιά ιδιωτικοποιήσεις και αυτές θα προχωρήσουν από τη στιγμή που έχουμε δεσμευτεί. Έστω, κι αν είναι κατά τη γνώμη μας λάθος αυτός ο σχεδιασμός.
Βεβαίως, αν δεν υπάρχουν πολλές προσφορές, αν δεν υπάρχει ενδιαφέρον για αυτούς τους διαγωνισμούς, αν κάποιοι διαγωνισμοί κηρυχθούν άγονοι ή σε πολύ χαμηλή τιμή, όσοι έχουν συμβάλλει στο να γίνει αυτός ο σχεδιασμός και να τρέξουν αυτοί οι διαγωνισμοί. πρέπει να πάρουν και τις δικές τους ευθύνες.
Δημοσιογράφος: Μας το αφήνετε πολύ ασαφές, αν θα συμμετέχουν.
Υπουργός: Δεν επέμενα στο να μάθω αν θα συμμετέχουν ρωσικές εταιρείες μέχρι το τέλος του διαγωνισμού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Δεν ήταν αυτό το αντικείμενο της συζήτησης μας.
Το αντικείμενο της συζήτησης μα ήταν η στενή συνεργασία των δύο χωρών με αμοιβαίο όφελος σε μια σειρά από τομείς.
Ένας τομέας είναι οι σιδηροδρομικές μεταφορές, ένας άλλος είναι οι αερομεταφορές, ένας τρίτος είναι τα θέματα τηλεπικοινωνιών και η συνεργασία στις τηλεπικοινωνίες νέων τεχνολογιών, λιμανιών. Είναι πάρα πολλά τα θέματα που μπορούμε να συνεργαστούμε  με τη Ρωσία.
Δημοσιογράφος: Οι Ρώσοι έχουν πει στο παρελθόν ότι τους ενδιαφέρει ο ελληνικός σιδηρόδρομος, με την προοπτική ότι θα πάρουν και το λιμάνι Θεσσαλονίκης, δηλαδή έχουν συνδυάσει την συμμετοχή τους στους διαγωνισμούς στην Ελλάδα με ένα πακέτο έργων. Αυτό εξακολουθεί να υφίσταται; Σας το έθεσαν στην κουβέντα που είχατε;
Υπουργός: Από αυτά που είπαν στη συζήτηση που είχαμε, συνεχίζουν να έχουν ενδιαφέρον
Δημοσιογράφος: Πακέτο;
Υπουργός: Πακέτο προφανώς. Άρα όσοι έχουν σχεδιάσει είτε χρονικά είτε με το τι περιλαμβάνει κάθε διαγωνισμός, φαντάζομαι ότι έχουν λάβει και αυτά υπόψη τους. Άρα πιθανές μη συμμετοχές όχι μόνο ρωσικών εταιρειών και άλλων εταιρειών στους συγκεκριμένους διαγωνισμούς, αν δε γίνουν, έχουν τις ευθύνες τους αυτοί  που χειρίστηκαν αυτούς τους διαγωνισμούς και αυτοί που  σχεδίασαν αυτούς τους διαγωνισμούς. Όλοι όσοι συμμετείχαν στον σχεδιασμό αυτών των ιδιωτικοποιήσεων.
Δημοσιογράφος: Δεν είστε αισιόδοξος για το αποτέλεσμα του διαγωνισμού;
Υπουργός: Δεν το χειρίζομαι εγώ, για είμαι αισιόδοξος ή απαισιόδοξος. Αν το χειριζόμουν, θα σας έλεγα, ή αν χειριζόμουν το πώς έπρεπε να σχεδιάσουν αυτή την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας και ειδικά των σιδηροδρόμων, προκειμένου να έρθουν πολλοί επενδυτές, να ανεβάσουν το τίμημα και να έχουμε τα βέλτιστα οφέλη  σα χώρα και οικονομικά και αναπτυξιακά. Προφανώς δε θα επέλεγα αυτόν τον τρόπο.
Η ανακοίνωση του ΤΑΙΠΕΔ
Ο Πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ, Στέργιος Πιτσιόρλας, συναντήθηκε, σήμερα, με τον Αναπληρωτή Πρόεδρο της Κυβέρνησης της Ρωσικής Ομοσπονδίας,ArkadyDvorkovich, στο πλαίσιο της επίσημης επίσκεψής του δεύτερου στη χώρα μας.
Συζητήθηκαν θέματα που αφορούν σε διαγωνισμούς που είναι εν εξελίξει και όπου εκδηλώνεται το ρωσικό ενδιαφέρον.
Επίσης, συζητήθηκε η επέκταση της συνεργασίας των δύο πλευρών και σε άλλους τομείς που θα περιλαμβάνει το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων. Έμφαση δόθηκε σε τομείς Υποδομών, Τουρισμού και Ενέργειας.

Metaforespress.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου