Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο, 28 Φεβρουαρίου 2015

Ιδιαίτερη σπουδή Χρήστου Σπίρτζη για τα πεπραγμένα της ΕΡΓΟΣΕ


 Ακούγεται ότι ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης επιδεικνύει, μεταξύ άλλων, έντονο ενδιαφέρον για τα πεπραγμένα της ΕΡΓΟΣΕ.

Αν μη τι άλλο, κάτι τέτοιο κρίνεται λογικό. Ο προερχόμενος από το ΤΕΕ, Χ. Σπίρτζης ξέρει

Παρασκευή, 27 Φεβρουαρίου 2015

Εγκρίθηκε η υπερωριακή απασχόληση για το 2015 στον ΟΣΕ

Στην έγκριση της υπερωριακής απασχόλησης του προσωπικού του ΟΣΕ, για το 2015,προχώρησε το διοικητικό συμβούλιο του ΟΣΕ.  
Το κόστος εκτιμάται ότι θα ανέλθει στα 1.945.000 ευρώ και θα βαρύνει τον προϋπολογισμό του ΟΣΕ.
Διαβάστε ΕΔΩ το σχετικό ΦΕΚ

Νέα επικοινωνία της ΔΙΚΑΜ με μεταταχθέντες μηχανοδηγούς - υπό ένταξη συναδέλφους απο άλλες ΔΕΚΟ

Εδώ και 2 μέρες υπάρχει επικοινωνία της ΔΙΚΑΜ με τους 9 μεταταχθέντες μηχανοδηγούς που έχουν εκδηλώσει την επιθυμία να επιστρέψουν στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Η επικοινωνία της ΔΙΚΑΜ έχει σκοπό να τους 

H θέση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τις υπηρεσιακές ταυτότητες

Επιβεβαιώνεται για άλλη μια φορά η ανάρτηση που έκανε το στέκι της έλξης για παράπονα συναδέλφων για την ποιότητα των νέων υπηρεσιακών ταυτοτήτων.
Στην επιστολή της ΔΑΔ αναφέρεται ότι τα αναφερθέντα παράπονα είναι λίγα , ενώ τονίζεται ότι καταβλήθηκε κάθε δυνατή προσπάθεια για να πληρούν οι νέες ταυτότητες περισσότερα στάνταρ ασφαλείας απο τις παλαιές.
Η ΔΑΔ θεωρεί ότι αυτό επετεύχθη όπως και το ότι οι ταυτότητες είναι πιο καλαίσθητες,τονίζοντας ότι η εκτύπωση τους έγινε με τα διαθέσιμα μέσα της Υπηρεσίας,ενώ για την ακόμα μεγαλύτερη προστασία αυτές συνοδεύονταν απο προστατευτική ζελατίνα.
Η  Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού θεωρεί ως το λιγότερο ασεβή τα

Ούτε διοικητικά συμβούλια δεν γίνονται σε ΔΕΚΟ του υπ.Μεταφορών

Έχουν «παγώσει» τα πάντα. Τα μολύβια είναι κάτω από τον περασμένο Δεκέμβριο και η… απραγία συνεχίζεται.
Δεν γίνονται διοικητικά συμβούλια σε ΔΕΚΟ του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και όσα γίνονται, διεξάγονται με «τυπικά» θέματα.
Οι διευθύνοντες σύμβουλοι περιμένουν την

Πέμπτη, 26 Φεβρουαρίου 2015

Επιστολή της Οργάνωσης ΣΥΡΙΖΑ Σιδηροδρομικών στην ΚΟ και ΚΕ ΣΥΡΙΖΑ

Λάβαμε και δημοσιεύουμε επιστολή της Οργάνωσης ΣΥΡΙΖΑ Σιδηροδρομικών προς όλα τα μέλη της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ και τα μέλη της Κεντρικής Επιτροπής. Σε αυτήν υπενθυμίζονται οι δηλώσεις του σημερινού Πρωθυπουργού για τον σιδηρόδρομο.Διαβάζουμε :
Συντρόφισσες , σύντροφοι
Τις τελευταίες μέρες διαβάζοντας την επιστολή της Κυβέρνησης (Δευτέρα 23/02/2015), διαπιστώσαμε –όπως και χιλιάδες σιδηροδρομικοί – ότι στο θέμα των ιδιωτικοποιήσεων αφήνεται ανοιχτό το ενδεχόμενο

Από ρεκόρ σε ρεκόρ ο Προαστιακός Πάτρας. Στους 1,6 εκατ. επιβάτες το 2014

Μια ακόμα επιβεβαίωση της προχτεσινής μας ανάρτησης για τον Προαστιακό της Πάτρας.
Ρεκόρ επιβατικής κίνησης σημειώθηκε στον Προαστιακό Σιδηρόδρομο, κατά το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για το καρναβάλι της Πάτρας. Περισσότεροι από 30.000 Πατρινοί και επισκέπτες όλων των ηλικιών προτίμησαν τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο για να μετακινηθούν,

Η εκλογική διακήρυξη της ΔΑΚΕ ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ -Όλοι οι υποψήφιοι

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι.
 Ύστερα από τρία χρόνια συνδικαλιστικής δράσης, καλούμαστε όλοι μας να συμμετάσχουμε στις εκλογές του Σωματείου μας, που θα διεξαχθούν στις 3,4 και 5 Μαρτίου.
 Οι εκλογές αυτές, βρίσκουν την πρωτοβάθμια συνδικαλιστική μας οργάνωση με καινούργια μορφή, έπειτα από την ένταξη στην ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ των συναδέλφων του Προαστιακού και άλλων κλάδων, όπως Διοικητικοί, οδηγοί λεωφορείων κ.λ.π. Η παράταξή μας στήριξε

Δελτίο Τύπου της ΠΟΣ : Απών ο σιδηρόδρομος απο τις εξαγγελίες της Κυβέρνησης

Σημερινό Δελτίο Τύπου της ΠΟΣ
Με έντονη ανησυχία οι σιδηροδρομικοί διαπίστωσαν την απουσία του Σιδηροδρόμου από τις προγραμματικές δηλώσεις και τις εξαγγελίες της κυβέρνησης.
Μάλιστα, έως σήμερα, το αρμόδιο Υπουργείο Οικονομίας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων,

Με ρωσικό δάνειο ο εκσυγχρονισμός του σερβικού σιδηροδρομικού δικτύου

Από ρώσικο δάνειο, συνολικής αξίας 800 εκατ. δολαρίων, χρηματοδοτούνται οι εργασίες ανακατασκευής και εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού δικτύου της Σερβίας.
Σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο, οι εργασίες αφορούν τρία «κομμάτια» του δικτύου, τα

ΚΟ ΚΚΕ: Κατέθεσε Πρόταση Νόμου για την κατάργηση των μνημονίων και των εφαρμοστικών νόμων


To στέκι της έλξης δημοσιεύει την αιτιολογική έκθεση της Πρότασης Νόμου που κατέθεσε σύσσωμη η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΚΚΕ και το (ομολογουμένως έξυπνο) βίντεο για την αυριανή συγκέντρωση στο Σύνταγμα.
Πρόταση νόμου για την

Τετάρτη, 25 Φεβρουαρίου 2015

48 ωρη Απεργία κήρυξαν οι συνάδελφοι στα κυλικεία

Δημοσιεύουμε το εξώδικο που απέστειλαν με τα ΔΊΚΑΙΑ  αιτήματά τους!
Το Διοικητικό  Συμβούλιο της ΣΕΚΚΑΣ, σε συνεδρίασή του στις 7-2-2015, είχε αποφασίσει να προβεί σε αγωνιστικές κινητοποιήσεις σε περίπτωση που ο εργοδότης δεν ικανοποιούσε τα αιτήματα που του είχαμε θέσει, ήτοι:

Γιάννης Γρίβας : Γιατί αποχωρώ απο το Κοινωνικό Μέτωπο Σταθμαρχών

Λάβαμε και δημοσιεύουμε επιστολή του συναδέλφου σταθμάρχη Γιάννη Γρίβα , στην οποία εκφράζει τις απόψεις του για τις εξελίξεις στο πολιτικό και συνδικαλιστικό πεδίο και δηλώνει την αποχώρηση του απο το Κοινωνικό Μέτωπο Σταθμαρχών, παράταξη που κατέχει σήμερα την πλειοψηφία στην ΠΕΣΟΣΕ. Διαβάζουμε στην επιστολή του συναδέλφου μας : 
Συνάδελφοι Σταθμάρχες                                                                                                                                           Είναι γεγονός πως απο τις 25/01/2015 αντιμετωπίζουμε νέα δεδομένα και θα πρέπει αυτά να

Ανακοίνωση ΠΟΣ για ετήσιες κάρτες ΟΑΣΑ για το 2015

 Αγαπητοί Συνάδελφοι,
Η κοινωνική πολιτική της Ομοσπονδίας μας συνεχίζεται και για το 2015 με τη χορήγηση στους Σιδηροδρομικούς (εργαζόμενοι σε: ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΕΣΣΤΥ, ΕΡΓΟΣΕ, ΓΑΙΑΟΣΕ) και στα μέλη των οικογενειών τους, ετήσιων καρτών απεριορίστων διαδρομών με όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς του Ν. Αττικής.
Η Ομοσπονδία μετά την εξασφάλιση του απαραίτητου ποσού επιδοτεί και διαμορφώνει τις αξίες των καρτών απεριορίστων διαδρομών ως εξής:

Σοβαρή καταγγελία από την Δ.Α.Σ.Σ. Σταθμαρχών

Λάβαμε και δημοσιεύουμε σοβαρή καταγγελία από την Δημοκρατική Αγωνιστική Συσπείρωση Σταθμαρχών , καταγγελία που αφορά την χορήγηση των έκτακτων προκαταβολών   στον ΟΣΕ. Διαβάζουμε
Η Δ.Α.Σ.Σταθμαρχών. καταγγέλλει την Διοίκηση του ΟΣΕ και τον υπηρεσιακό μηχανισμό για την χορήγηση έκτακτων προκαταβολών  με

Τελειώνουν τα ήξεις-αφήξεις για τις ιδιωτικοποιήσεις σε λιμάνια, τρένα και αεροδρόμια

Τελειώνουν τα μισόλογα, τα ήξεις – αφήξεις. Η κυβέρνηση καλείται να αποσαφηνίσει τις θέσεις της απέναντι στις ιδιωτικοποιήσεις σε λιμάνια, τρένα και αεροδρόμια. Στην επιστολή που κατέθεσε, στην ΕΕ, ο υπουργός Οικονομικών Γιάννης Βαρουφάκης και στην ενότητα για τις αποκρατικοποιήσεις, αναφέρονται τα ακόλουθα:

Σιδηροδρομική γραμμή συνδέει την Ισπανία με την Κίνα

Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική γραμμή στον κόσμο είναι γεγονός και συνδέει την Κίνα με την Ευρώπη και συγκεκριμένα την Ισπανία.
Η νέα γραμμή που εγκαινιάστηκε σε πανηγυρικό κλίμα, έχει μήκος 16.156 μιλίων και έχει ως αφετηρία της

Τρίτη, 24 Φεβρουαρίου 2015

Ο απαραίτητος Προαστιακός Πάτρας !

Τριπλούς συρμούς Rail Bus δρομολόγησε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ το τριήμερο της Αποκριάς για να εξυπηρετήσει την αυξημένη επιβατική κίνηση!
Οι σιδηροδρομικοί και πάλι έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό, εργαζόμενοι υπερωριακά (λόγω της έλλειψης προσωπικού)και σε αργίες για να εξυπηρετήσουν τους χιλιάδες εκδρομείς που βρέθηκαν στην Πάτρα, την τρίτη μεγαλύτερη πόλη της χώρας που παραμένει το 2015 χωρίς σιδηροδρομική σύνδεση με την Πρωτεύουσα, το λιμάνι του Πειραιά και το Αεροδρόμιο ! Αυτά είναι και τα 

Επερώτηση για την επανεκκίνηση της λειτουργίας των σιδηροδρομικών δρομολογίων Κόρινθος-Άργος-Ναύπλιο

Η προηγούμενη Κυβέρνηση με δελτίο τύπου του τέως Υπουργού ΠΕΚΑ είχε αναγγείλει στις 17 Σεπτεμβρίου 2014 ότι επρόκειτο να προωθηθεί «εντός του επόμενου τριμήνου η επανεκκίνηση της λειτουργίας των προαστιακών σιδηροδρομικών δρομολογίων Κόρινθος – Άργος - Ναύπλιο, μετά από

Κίνδυνος εμφάνισης διαβήτη σε εργαζόμενους με κυλιόμενο ωράριο

Η εργασία σε εναλλασσόμενες βάρδιες, αλλά ιδίως η νυχτερινή, αυξάνει τον κίνδυνο εκδήλωσης διαβήτη τύπου ΙΙ, σύμφωνα με κινεζική μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο Occupational and Environmental Medicine...
Μάλιστα, ο κίνδυνος είναι μεγαλύτερος για τους άνδρες, συγκριτικά με τις γυναίκες, καθώς

Επιστολή Π. Κλειδόπουλου στην νέα πολιτική ηγεσία

Λάβαμε και δημοσιεύουμε την επιστολή του εκπροσώπου εργαζομένων στην ΕΕΣΣΤΥ, συναδέλφου Παναγιώτη Κλειδόπουλου προς τον Υπουργό Οικονομίας Υποδομών, Ναυτιλίας, Τουρισμού  κ. Σταθάκη Γεωργιο και τον Αναπληρωτή υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ Σπίρτζη Χρήστο. Διαβάζουμε >  Κύριοι Υπουργοί

Γνωρίζοντας  τον σύντομο χρονικό διάστημα της ανάληψης σας και προφανώς

Το παραμύθι των Γερμανικών χορηγιών (ρεπορτάζ)


Ένα  ρεπορτάζ του Γερμανικού καναλιού ARD, για το πως και με ποιον τρόπο "βοηθά" η χώρα τους την Ελλάδα. Όπως αποκαλύπτουν η Γερμανία επωφελείται απο την κρίση του ευρώ, ενώ η βοήθεια μαμούθ που υποτίθεται μας δίνουν είναι... ψίχουλα!!

Κύριε Σταθάκη, κύριε Σπίρτζη : Μηχανοδηγοί ΤΕΛΟΣ!

Τις μέρες αυτές συμπληρώνονται 100 δρομολόγια εξωτερικού για τα εμπορικά τρένα και αναρωτιόμαστε πως θα μπορέσει να συνεχιστεί η στρατηγική αυτή συνεργασία.Το στέκι της έλξης απευθύνεται ΔΗΜΟΣΙΑ  στην νέα πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών , στον Υπουργό κ. Γιώργο Σταθάκη και στον Αναπληρωτή Υπουργό κ. Χρήστο Σπίρτζη, απαιτώντας την ΑΜΕΣΗ παρέμβαση τους.
Η κατάσταση στον κλάδο έλξης έχει κυριολεκτικά ξεφύγει. Η έλλειψη

Δευτέρα, 23 Φεβρουαρίου 2015

38 οι μηχανοδηγοί στην σύνταξη χωρίς το επίδομα ευθύνης

Την ώρα που η πλειοψηφία των ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ στο Σωματείο μας και την Ομοσπονδία θέλουν να ανοίξουν το θέμα της υπογραφής νέας ΣΣΕ, εμείς τους θυμίζουμε την μεγαλύτερη εκκρεμότητα απο την προηγούμενη Σύμβαση, την μεγαλύτερη συνδικαλιστική απάτη τα τελευταία χρόνια σε βάρος των μηχανοδηγών, το θέμα με το επίδομα ευθύνης. Άλλοι 2 καλοί συνάδελφοι συνταξιοδοτούνται χωρίς αυτό παρά το ότι επί 20 χρόνια κατέβαλαν εισφορές! Πρόκειται για  

Ζούγκλα η αγορά εργασίας (το παράδειγμα του ΟΤΕ)

Αφιερωμένο απο εμάς σε όσους υποστηρίζουν ότι οι ιδιωτικοποιήσεις έχουν οφέλη για τους εργαζόμενους.Σε όσους διαφήμιζαν μνημονιακές ΣΣΕ που επέφεραν τα σημερινά αποτελέσματα με υπερκέρδη σε εταιρείες και εξευτελιστικούς μισθούς για τους εργαζόμενους.
Παραίτηση υπέγραψαν όλοι οι υπάλληλοι της γραμμής 13888 του ΟΤΕ – Τι λένε για τις συνθήκες εργασίας.Να υπογράψουν παραίτηση εξαναγκάστηκαν όλοι

Διίστανται οι απόψεις για την συμφωνία στο Εurogroup....

Το στέκι της έλξης δημοσιεύει την άποψη του Γιώργου Δελαστίκ (τους έλιωσαν οι Γερμανοί) όσο και του γνωστού οικονομολόγου Π. Κρούγκμαν (η Ελλάδα τα κατάφερε) για την περίφημη συμφωνία της προηγούμενης Παρασκευής στο Eurogroup και προκειμένου οι αναγνώστες μας να έχουν έγκυρη ενημέρωση και εικόνα  για τις απόψεις ΚΑΙ των 2 πλευρών για το θέμα. Εν αναμονή των ανακοινώσεων της Κυβέρνησης, διαβάζουμε απο τον Γιώργο Δελαστίκ
Τσίπρας– Βαρουφάκης σύρθηκαν γονατιστοί μπροστά στην Καγκελάριο

Λαφαζάνης:«δεν τίθεται κανένα θέμα ιδιωτικοποίησης για τον ΟΛΠ, τον ΟΛΘ και τους ελληνικούς σιδηροδρόμους».

Πρώτη μετεκλογική δήλωση απο Κυβερνητική πηγή για τον σιδηρόδρομο. Αναμένουμε και την επίσημη τοποθέτηση των κ. Σταθάκη και Σπίρτζη. 
Την άποψη ότι η συμφωνία του Eurogroup δεν πρέπει να ακυρώσει το ριζοσπαστικό αντιμνημονιακό, προοδευτικό προσανατολισμό του κυβερνητικού προγράμματος του ΣΥΡΙΖΑ εξέφρασε σε δύο συνεντεύξεις, προς

Μεταφορές , σκληραίνει ο ανταγωνισμός στα εμπορεύματα

Θέση στις πολυτροπικές μεταφορές δεν χτίζει μόνο η Ελλάδα αλλά και οι γείτονες. Γερμανοβουλγαρική συμμαχία με στόχο τη μεταφορά εμπορευμάτων από και προς την κεντρική Ευρώπη. Αντιμέτωπη με ισχυρό ανταγωνισμό από τις γειτονικές χώρες βρίσκεται η Ελλάδα στην προσπάθειά της να γίνει ισχυρός κόμβος για το διαμετακομιστικό εμπόριο. Η σημασία της ευρύτερης

Ανακοίνωση Ο.Μ. ΣΥΡΙΖΑ ΣΙδηροδρομικών

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Η Οργάνωσή μας έχει εκπονήσει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο ανασυγκρότησης του ελληνικού σιδηρόδρομου, εκκινώντας από το τρίπτυχο «δημόσιος-ενιαίος-σύγχρονος». Ένας σιδηρόδρομος που θα λειτουργεί  με σεβασμό στο

Κυριακή, 22 Φεβρουαρίου 2015

Οι συμφωνίες , οι παραφωνίες και το δικό μας σχόλιο


Το δικό μας σχόλιο: Ολόκληρο το ποίημα του Βάρναλη , η μπαλάντα του κυρ Μέντιου, όπως μας το έχει στείλει ο φίλος μας Γλαύκος σε σχόλιο του.Αν ξυπνήσεις,μονομιάς θα ρθει ανάποδα ο ντουνιάς.
Περιμένουμε να δούμε τις εξαγγελίες της Κυβέρνησης και εδώ θα είμαστε. Πάντα με άποψη κριτική και προς το συμφέρον των σιδηροδρομικών!

SNCF: Αύξηση εσόδων, με μείωση λειτουργικής κερδοφορίας το 2014

Οριακή αύξηση εσόδων και μείωση της λειτουργικής κερδοφορίας παρουσίασε, το 2014, η SNCF (Γαλλικοί Σιδηρόδρομοι).
Ειδικότερα, τα έσοδα έφτασαν τα 27,2 δις. ευρώ, έναντι 27 δις. το 2013, ήτοι αύξηση 1,5%. Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν στα

Σάββατο, 21 Φεβρουαρίου 2015

Προ πυλών η πρώτη ιδιωτική εταιρεία στην Ελλάδα;

Αποκτά ανταγωνιστή η ΤΡΑΙΝΟΣΕ; 
«Ανοίγει» η αγορά σιδηροδρομικών μεταφορών στη χώρα μας με το δίκτυο του ΟΣΕ να προσελκύει για πρώτη φορά ιδιώτες - χρήστες. Η ανάπτυξη των εμπορευματικών σιδηροδρομικών μεταφορών από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς την Κ. Ευρώπη, η λειτουργία της γραμμής από το Ικόνιο στο Θριάσιο Πεδίο και η ανάθεση των τελευταίων έργων αναβάθμισης

Είναι αυτές ποιοτικές κ ασφαλείς υπηρεσίες;

Πλήρης επιβεβαίωση των όσων γράψαμε προχτές για την κατάσταση στο 590/591.
Διαβάστε επιστολή επιβάτη που τα λέει ΟΛΑ κ ζητάει αυτό που χρόνια απο εδώ φωνάζουμε, να κινητοποιηθούν επιτέλους τα συνδικάτα των σιδηροδρομικών! Διαβάζουμε :Είναι 9:30 το πρωί στον σιδηροδρομικό σταθμό Λαρίσης. Έξω κάνει κρύο κι εγώ τρέχω μήπως και ζεσταθώ λίγο. Έχω την αγωνία να προλάβω πρώτα να πάρω εισιτήριο. Πηγαίνω-έρχομαι τακτικά

Εκσυγχρονίζεται το σιδηροδρομικό δίκτυο του Πανευρωπαϊκού Διαδρόμου 10

Από ρώσικο δάνειο χρηματοδοτούνται οι εργασίες ανακατασκευής και εκσυγχρονισμού του τμήματος Ρούμα - Γκολουμπίντσι του σιδηροδρομικού δικτύου του Πανευρωπαϊκού Διαδρόμου 10.
Οι εργασίες, που ξεκίνησαν σήμερα, θα ολοκληρωθούν, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα στις 11 Σεπτεμβρίου 2015, επισημαίνεται σε τηλεγράφημα του πρακτορείου ειδήσεων Τανγιούνγκ.

Παρασκευή, 20 Φεβρουαρίου 2015

Στήριξη Αλ.Τσίπρα σε κινεζικές επενδύσεις σε λιμάνια και μεταφορές

Στην ενίσχυση των οικονομικών σχέσεων μεταξύ Ελλάδας και Κίνας αναφέρθηκε, χθες, ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, στη τελετή για την υποδοχή πλοίων του 18ου στόλου της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας στον Πειραιά. Ο κ. Τσίπρας σημείωσε ότι η συνεργασία, στον ναυτικό τομέα, αποτελεί τη βάση και για την οικονομική ενίσχυση των δυο χωρών.
Μάλιστα, έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην παρουσία της Cosco,

Η εκλογική διακήρυξη της Ανεξάρτητης Σιδηροδρομικής Κίνησης - Όλοι οι υποψήφιοι

Συναδέλφισσες Συνάδελφοι 
Η  διενέργεια των εκλογών  στην Πανελλήνια Ένωση  Προσωπικού ΤΡΑΙΝΟΣΕ  στις  3,4 & 5 Μαρτίου  2015   με αυτές  τις  πολιτικές συνθήκες  είναι ικανές να   διαμορφώσουν    ταυτόχρονα και  νέα δεδομένα  στο σιδηρόδρομο.
Το σιδηροδρομικό δίκτυο  εγκαταλείφτηκε

Έκοψαν την πρωτοχρονιάτικη πίτα οι διπλωματούχοι μηχανικοί του Ομίλου ΟΣΕ

Οι διπλωματούχοι μηχανικοί των εταιριών του ομίλου ΟΣΕ (ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ, ΕΕΣΤΥ) έκοψαν την πρωτοχρονιατικη πίτα τους χθες 19-2-2015 στο μέγαρο του ΟΣΕ στην Καρόλου
Ο πρόεδρος του Συλλόγου κ. Τζιβάρας, καλωσορίζοντας του παρευρισκομένους σημείωσε ότι

Απαράδεκτες εικόνες στο 590/591

Η νέα πολιτική ηγεσία ακούει, βλέπει, έχει άποψη για αυτές τις συνθήκες στα δρομολόγια ;
Η κατάσταση δεν είναι οριακή , έχει ξεφύγει κ πλέον υπαρκτός είναι ο κίνδυνος ακόμα και  για καταργήσεις δρομολογίων λόγω της έλλειψης προσωπικού και των δυσκολιών που έχει επιφερεί η ασκούμενη πολιτική στο τροχαίο υλικό....
Επιβάτης μας έστειλε την

Τι θα περιλαμβάνει το νομοσχέδιο για τα εργασιακά

Αναβαθμίζεται και διευρύνεται ο ρόλος του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας.Για το νομοσχέδιο που θα αφορά τα εργασιακά και θα έρθει άμεσα στη Βουλή, όπως είπε ο Π. Σκουρλέτης στην πρωινή εκπομπή του STAR, θα αποκαθιστά τις συλλογικές συμβάσεις, θα επαναφέρει τη μετενέργεια από

Διακήρυξη της Ενωμένης Κίνησης για τις εκλογές στην ΠΕΠ - ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Συνάδελφοι, Συναδέλφισσες,
Στις 3, 4, 5 Μάρτη 2015 θα γίνουν Αρχαιρεσίες για την εκλογή του Διοικητικού Συμβουλίου και των υπολοίπων οργάνων του Σωματείου ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Οι εκλογές γίνονται σε μια περίοδο αναμόρφωσης του πολιτικού αστικού συστήματος και όξυνσης της επίθεσης στα δικαιώματα των εργαζομένων.
Η πολιτική της Ε.Ε. και των κομμάτων που τη στηρίζουν οδήγησαν στην

Σπάνε σε τρία κομμάτια οι Σερβικοί Σιδηρόδρομοι, με απαγόρευση προσλήψεων

Σε 3 εταιρείες θα χωριστούν οι Σερβικοί Σιδηρόδρομοι. Ειδικότερα, θα δημιουργηθούν ξεχωριστές εταιρείες για την υποδομή, τη μεταφορά εμπορευμάτων και τη μεταφορά επιβατών, όπως ανακοίνωσε η κα. Ζοράνα Μιχαΐλοβιτς, υπουργός Δημοσίων Έργων, Μεταφορών και Υποδομών της χώρας.
Σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό,

Πέμπτη, 19 Φεβρουαρίου 2015

Όπως πρέπει η κοπή πιτάς του Σωματείου μας

Μαζί με τους εργαζόμενους και μόνο!Αρκετοί συνάδελφοι έδωσαν το παρών στην κοπή της πίτας του Σωματείου μας στην Θεσσαλονίκη.Φέτος οι Διοικήσεις έλειπαν απο την εκδήλωση και αυτό μας ικανοποιεί αφού οι εκδηλώσεις αυτές αφορούν τους εργαζόμενους και μόνο.Στην φωτογραφία ο Πρόεδρος του Σωματείου κατά την κοπή της πίτας.Οι τυχεροί που κερδίζουν μετά απο κλήρωση ένα συμβολικό χρηματικό ποσό είναι οι

27 Φλεβάρη η νέα πιθανή ημερομηνία για την πληρωμή της δικαστικής απόφασης (δευτερεύουσες άδειας)

Πριν απο λίγο και κατα την συνεδρίαση του ΔΣ του Σωματείου μας , ο Πρόεδρος  Βασιλής  Τουρλής ενημέρωσε  οτι η πληρωμή της δικαστικής απόφασης (διάφορα δευτερευουσών - κανονική άδεια) θα γίνει στις 27 Φλεβάρη.
Επικοινωνήσαμε με τις αρμόδιες υπηρεσίες που εργάζονται εντατικά για να γίνει αυτο τον Φλεβάρη.(όπως φαίνεται πιθανότερο).
Θα  ενημερώσουμε για οτιδήποτε νεώτερο.

Ολοκληρώθηκε (ακροατήριο) η εκδίκαση του επικίνδυνου κ ανθυγιεινού

Ολοκληρώθηκε πριν απο λίγη ώρα η εκδίκαση (στο ακροατήριο) της αγωγής του Σωματείου μας για το επικίνδυνο κ ανθυγιεινό επίδομα.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στήριξε την επιχειρηματολογία της, στο ότι το επίδομα δεν κατεβλήθη

Η διακήρυξη της Ε.Σ.Α.Σ. για τις εκλογές της ΠΕΠ - ΤΡΑΙΝΟΣΕ

      Λάβαμε κ δημοσιεύουμε την διακήρυξη της Ενωτικής Συνδικαλιστικής Αγωνιστικής Συνεργασίας για τις επερχόμενες εκλογές στην ΠΕΠ- ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Συνάδελφοι,
     Στις  3, 4 και 5 Μαρτίου πραγματοποιούνται οι εκλογές για την ανάδειξη των εκπροσώπων μας στην Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Το πολιτικό κλίμα αυτής της περιόδου μετά την κυβερνητική αλλαγή μας επιτρέπει να αισιοδοξούμε ότι μπορούμε να παλέψουμε με καλύτερους όρους σαν εργαζόμενοι. Δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι οι σιδηροδρομικοί ήταν

Η ερώτηση που δεν απαντήθηκε χτες στο Γενικό Συμβούλιο της ΠΟΣ

Πολλά τα ερωτηματικά για ένα θέμα στο οποίο και εμείς έχουμε αναφερθεί. Πιο συγκεκριμένα αυτο που δεν απαντήθηκε ούτε χτες είναι το γιατί

Εκλογές και στο Σωματείο Κλειδούχων

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ του Πανελλήνιου Σύνδεσμου Προσωπικού Ελιγμών
Συνάδελφοι, την Τετάρτη 25 φεβρουαρίου στις 16:30 θα πραγματοποιηθεί  η Γενική Συνέλευση  και εκλογή εφορευτικής επιτροπής, στο Εργατικό Κέντρο Πειραιά.
      Η  ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΟΛΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ

Επιστολή του Παραρτήματος Ν. Αχαίας προς το Γενικό Συμβούλιο της ΠΟΣ

Οι συνάδελφοι με αυτήν τους την επιστολή προς της ΠΟΣ(Γενικό Συμβούλιο) βάζουν στο τραπέζι το φλέγον ζήτημα του Προαστιακού Πάτρας.
Συνάδελφοι, συναδέλφισσες,
Οι Σιδηροδρομικοί σήμερα, όπως όλοι οι εργαζόμενοι, βιώνουμε καθημερινά τα αποτελέσματα των κυβερνήσεων που με την πλήρη συμφωνία με Τρόικα, Δ.Ν.Τ., Ε.Κ.Τ., Ε.Ε., έχουν εξαπολύσει ένα ανελέητο πόλεμο δίχως τελειωμό.
Ο σιδηρόδρομος αφού έγινε κομματάκια, απαξιώθηκε καθημερινά για

Τετάρτη, 18 Φεβρουαρίου 2015

Προβλήματα με τις νέες υπηρεσιακές ταυτότητες ;

Σύμφωνα με πληροφορίες που έχουν έρθει στο στέκι της έλξης, συνάδελφοι έχουν καταθέσει αναφορές προς την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αναφέροντας ότι στον χώρο που επικολείται η φωτογραφία του δικαιούχου και το barcode, η μεμβράνη φεύγει μετά απο απλή επαφή με άλλα αντικείμενα και έτσι η ταυτότητα καταστρέφεται (το διαπιστώσαμε και εμείς σήμερα).
Οι συνάδελφοι ζητούν την αντικατάσταση τους, τονίζοντας τα σοβαρά ζητήματα που μπορεί να προκύψουν απο τα διαπιστωμένα προβλήματα.

Γιώργος Κρεμέτης(Δίκτυο Σιδηροδρομικών) : Nα απομακρυνθούν οι μνημονιακές Διοικήσεις απο τον Όμιλο ΟΣΕ

Ο Γιώργος Κρεμέτης, εκπρόσωπος του Δικτύου Σιδηροδρομικών, στην σημερινή ομιλία του στο Γενικό Συμβούλιο της ΠΟΣ, έθεσε επί τάπητος το θέμα των Διοικήσεων τονίζοντας ότι η Ομοσπονδία θα πρέπει να υιοθετήσει το αίτημα για την άμεση απομάκρυνση τους.
Σε βάρος των σιδηροδρομικών τα τελευταία χρόνια ασκήθηκαν ακραία νεοφιλελεύθερες πολιτικές που

Ανανεώθηκε η σύμβαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με το Capsis Hotel στην Θεσσαλονίκη

Πρόκειται για μια σωστή ενέργεια απο την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Η σύμβαση επεκτάθηκε μέχρι τον Μάρτιο του 2016.


Στην εποχή της ηλεκτροκίνησης εισέρχεται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Καθυστερήσεις, ανελκυστήρες με βλάβη, εκτός λειτουργίας μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων, ελλιπής καθαριότητα. Πρόκειται για ορισμένα από τα «κακώς κείμενα» που επιδιώκει να διορθώσει η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, της εταιρείας λειτουργίας του σιδηροδρομικού δικτύου και του προαστιακούΌπως ανέφερε χθες σε δημοσιογραφική συνάντηση ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος, η εταιρεία υλοποιεί

Ανακοίνωση Σωματείου Ηλεκτροδηγών ΣΤΑ.ΣΥ " Έργα και ημέρες 2"

Σοβαρές καταγγελίες διατυπώνουν οι συνάδελφοι ηλεκτροδηγοί της ΣΤΑΣΥ για την Διοίκηση της Εταιρείας. Καλούν την νέα πολιτική ηγεσία να παρέμβει άμεσα.  Στην ανακοίνωση τους με τίτλο " Έργα και ημέρες 2¨διαβάζουμε > 
Συναδέλφισσες – Συνάδελφοι
Όπως είναι γνωστό, η ΣΤΑΣΥ προέκυψε μετά από το μετασχηματισμό της πρώην ΑΜΕΛ η οποία είχε απορροφήσει τους π. ΗΣΑΠ και π. ΤΡΑΜ, και σε λίγο

Σήμερα η πρώτη εκδίκαση αγωγής για το επικίνδυνο απο το Σωματείο μας

Σήμερα εκδικάζεται στο Ειρηνοδικείο η υπόθεση του επικίνδυνου κ ανθυγιεινού μετά την αγωγή που κατέθεσε το Σωματείο μας.(Για τους 5 μήνες που δεν πληρώθηκαν οι μηχανοδηγοί το 2013, μεταξύ Γενάρη και Μάη).
Στην πρώτη εκδίκαση  γίνονται  απλά γραπτές καταθέσεις απο μάρτυρες της κάθε πλευράς.
Το ΔΙΚΑΙΟ αίτημα των μηχανοδηγών στηρίζουν

Τι συμβαίνει στην Γερμανία αν επιβάτης τραβήξει την πέδη ανάγκης αδικαιολόγητα (κ απειλήσει το προσωπικό κίνησης);

Στην Ελλάδα τι θα γινόταν; 
Το περιστατικό συνέβη όταν άντρας τράβηξε την πέδηση έκτακτης ανάγκης σε ICE μετά από καυγά γιά τη θέση.Συνέβη το Σάββατο μεταξύ Ulm καί Augsburg. Ένας 37χρονος άντρας λογομάχησε με επιβάτες επειδή αρνήθηκε να σηκωθεί από αριθμημένη θέση καί τράβηξε την πέδηση έκτακτης ανάγκης ενώ το ICE είχε αναπτύξει ταχύτητα 130χμ/ω. 
Η ενέργεια αυτή προκάλεσε

Τρίτη, 17 Φεβρουαρίου 2015

Λίγη τσίπα ! (Πίτες και ...φλουριά για ΚΡΟΚΟΔΕΙΛΟΥΣ)

Απευθυνόμαστε στις "μεγάλες" παρατάξεις καθώς Δίκτυο Σιδηροδρομικών και ΔΕΣΚ αποχώρησαν απο την κοπή της πίτας της ΠΟΣ. Άλλωστε οι εικόνες τα λένε ΌΛΑ. Μόνο συνδικαλιστές βρέθηκαν στην εκδήλωση!!!!Δυσκολευόμαστε να βρούμε κάποιον που να μην έχει ασχοληθεί με τα κοινά!
Προκαλούμε ΔΗΜΟΣΙΑ να μας δείξουν σε ποια

Έκτακτο ! Κόπηκε η πίτα της ΠΟΣ - Ποιοι κέρδισαν το φλουρί (εκτός απο τις Διοικήσεις! -φώτο)

Σήμερα το απόγευμα η ΠΟΣ έκοψε την Πρωτοχρονιάτικη πίτα παρουσία των συναδέλφων και εκπροσώπων των εργαζομένων.
 Από πλευράς Διοικήσεων παρέστησαν ο Πρόεδρος του ΟΣΕ κ. Παναγιώτης Θεοφανόπουλος, ο Πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Θανάσης Ζηλιασκόπουλος, ο Πρόεδρος της ΕΕΣΣΤΥ κ. Στέφανος Αγιάσογλου, ο Πρόεδρος της ΕΡΓΟΣΕ κ. Μιχάλης Βαρελάς και ο

Βόμβα Ρωμανιά : Τα μετρητά των ταμείων μετατράπηκαν νύχτα σε ομόλογα για να κουρευτούν με το PSI!

Θυμίζουμε ότι οι σιδηροδρομικοί έχασαν από το PSI δεκάδες εκατομμυρίων Ευρώ εισφορών!!!!!
Σε μία νύχτα μέσα υποχρέωσαν τα μετρητά των ταμείων και των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου να γίνουν ομόλογα, για να κουρευτούν με το PSI" κατήγγειλε ο Γ. Ρωμανιάς αναφερόμενος στις αιτίες που έφεραν τα ασφαλιστικά ταμεία στο σημείο να

Συνεδρίαση ΔΣ ΕΕΣΣΤΥ

Λάβαμε και δημοσιεύουμε από τον συνάδελφο Παναγιώτη Κλειδόπουλο , εκπρόσωπο εργαζομένων στην ΕΕΣΣΤΥ την ημερήσια διάταξη του ΔΣ.
Την Τετάρτη 18 Φλεβάρη 2015 και ώρα 14:00 θα συνεδριάσει το ΔΣ της Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ          ΘΕΜΑΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ

Οι πτυχιούχοι Μηχανικοί Τ.Ε. ΟΣΕ ζητουν συναντηση με τον νέο Υπουργό Οικονομίας κ Υποδομών

Έπιστολη του Συλλόγου Μηχανικών ΤΕ ΟΣΕ για  όλα τα τρέχοντα θέματα στον σιδηρόδρομο προς τον νέο Υπουργό κ. Σταθάκη. Η επιστολή κοινοποιείται κ στον αναπληρωτή Υπουργό κ. Σπίρτζη.
 Κύριε Υπουργέ,
    Σας διαβιβάζουμε τις καλύτερες ευχές όλων των Μελών του Συλλόγουμας, για την μεγαλύτερη δυνατήεπιτυχία στο έργο που έχετε αναλάβει και υποβάλλουμε αίτημα συνάντησης μαζί σας, με τα παρακάτω θέματα συζήτησης:

Δευτέρα, 16 Φεβρουαρίου 2015

To διεκδικητικό πλαίσιο του Σ.Σ. Πελοποννήσου

Οι εργαζόμενοι πρέπει να ορίζουνε τον πήχη εκεί που βρίσκονται οι ανάγκες της κοινωνίας.

ΓΕΝΙΚΑ
Ενιαίο – Δημόσιο Σιδηρόδρομο. 
Επαναφορά ελεύθερων συλλογικών διαπραγματεύσεων με υπογραφή Ε.Σ.Σ.Ε.
Κατάργηση αντεργατικών, αντιασφαλιστικών  και

Ανησυχίες της CER για «κούρεμα» 18% των επιδοτήσεων της ΕΕ στο σιδηρόδρομο

Ανοικτή επιστολή, σχετικά με την πρόταση κανονισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη σύσταση ενός Ευρωπαϊκού Ταμείου για Στρατηγικών Επενδύσεων, απέστειλε η CER (Community of European Railway and Infrastructure Companies). 

Βάζουν «χειρόφρενο» στον Προαστιακό προς το Λαύριο

Περάσαν οι εκλογές και γυρίσαμε στα γνωστά...
Το κίνδυνο να χαθούν κοινοτικά κονδύλια και να παραπεμφθεί στις καλένδες ένα από τα πιο σημαντικά έργα του σιδηρόδρομου, το έργο της επέκτασης του Προαστιακού στο Λαύριο, αντιμετωπίζει η ελληνική κυβέρνηση. Σύμφωνα με πληροφορίες, η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών θα αναζητήσει ευθύνες για τη σημαντική καθυστέρηση του έργου, η μελέτη

Κυριακή, 15 Φεβρουαρίου 2015

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Η πώληση εκτροχιάστηκε πριν από τις εκλογές

Αρχίζουν και οι διαρροές για  επικείμενη ένωση των εταιρειών.
Εκτός τροχιάς έχει βρεθεί ο διαγωνισμός αποκρατικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ πριν ακόμη προλάβει η νέα κυβέρνηση να κοινοποιήσει τις προθέσεις της. Η ημερομηνία κατάθεσης δεσμευτικών προσφορών μετατέθηκε δύο φορές, με αποτέλεσμα η διαδικασία να οδηγείται σε ναυάγιο, μετά και τη

Οικογενειακό Vs Εταιρικό Δίκαιο (*) Απο τον Χάρη Πατεράκη

Εγώ και η σύζυγος μου ήμασταν μια αρμονική οικογένεια.Το 2011 ο Πεθερός (μτφ. Κυβέρνηση), αποφάσισε να μας εξυγιάνει και να κάνει διακριτή τη σχέση μας. Ήθελε να μας κάνει ανταγωνιστικούς στην αγορά, βιώσιμους τον ένα ως προς τον άλλο και δελεαστικούς στο ενδιαφέρον των τρίτων που θα έπρεπε επιτακτικά πλέον να μπουν ανάμεσά μας... Μας επέβαλε λοιπόν, να διαλύσουμε το γάμο μας και να υπογράψουμε αντ αυτού ένα συμβόλαιο συνεργασίας, βάσει του οποίου ο καθένας μας θα τιμολογούσε τις υπηρεσίες που προσφέρει στον άλλο. 
Εγώ ήμουν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενώ η σύζυγος για την ανάγκη της ιστορίας,

Πραγματοποιήθηκε η συνάντηση των μεταταγμένων σιδηροδρομικών

Συνάδελφοι σήμερα 14/2/15 πραγματοποιήθηκε η συνάντηση μας, όπως είχε ανακοινωθεί. Παρευρέθηκαν περίπου 60 συνάδελφοι μεταταγμένοι διαφόρων κλάδων, ο πρόεδρος της Π.Ο.Σ. και κάποιοι ομόσπονδοι και συνδικαλιστές, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν και να μας πουν τις απόψεις τους.
Η κουβέντα μεταξύ μας έγινε σε πολύ καλό κλίμα. Ακουστήκαν

Τα ΕΛΤΑ εκδίδουν σειρά γραμματοσήμων με τίτλο «Σιδηρόδρομοι της Ελλάδας»

Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία με την υποστήριξη του ΟΣΕ, αναγνωρίζοντας την ιστορική και πολιτιστική σημασία του σιδηροδρόμου στα 150 περίπου χρόνια λειτουργίας του, καθώς και την συμβολή του στην κοινωνικοοικονομική ανάπτυξη της χώρας, εκδίδουν μία αναμνηστική σειρά γραμματοσήμων με τίτλο «Σιδηρόδρομοι της Ελλάδας», αφιερωμένη στη

Ακόμη δεν έχει ορκιστεί ο αναπληρωτής Υπουργός Υποδομών κ. Σπίρτζης...

Επειδή όλοι ψάχνουν τι θα πει και (κυρίως) τι θα πράξει με τις μεταφορές η νέα Κυβέρνηση και γιατί δεν μιλάει κανείς για το θέμα.Αυτό που ανακαλύψαμε είναι ότι ο νέος αναπληρωτής υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης δεν έχει ακόμα ορκιστεί για αυτό και δεν έχει κάνει ακόμα δηλώσεις. Σύμφωνα με το 

Ρωμανιάς: Αλλαγές στον υπολογισμό του εφάπαξ

Πάγιο αίτημα όλων των ενδιαφερομένων (και των σιδηροδρομικών)είναι η αλλαγή του τρόπου υπολογισμού που είχε ψηφίσει η τελευταία μνημονιακή Κυβέρνηση (ΝΔ-ΠΑΣΟΚ) και εξαφάνιζε το εφάπαξ! Αναλυτικότερα >
Την αλλαγή του μαθηματικού τύπου με τον οποίο θα υπολογίζεται