Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2016

Η αλήθεια ΚΑΙ για το εμπορευματικό έργο στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Το στέκι της έλξης κάνει μια αναδρομή στο εμπορευματικό έργο και πως μειώθηκε κατά 65% απο το 2007! Η πραγματική εικόνα για την χρήση του 2015 είναι απογοητευτική και δείχνει ότι


είχαμε απόλυτο δίκιο όταν μιλάγαμε για σοβαρά και διαχρονικά προβλήματα που εμφανίστηκαν φέτος σαν αποτελέσματα συγκεκριμένων πολιτικών επιλογών.


Και αν πέρυσι δεν ήταν η μεταφορά των τεύτλων απο την Αλεξανδρούπολη που έσωσε την παρτίδα για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο παρά πέντε,θα μιλάγαμε για 2η συνεχόμενη χρονιά με μείωση του εμπορευματικού έργου.
Χάρη σε αυτήν την μεταφορά έργου (τεύτλα)η εταιρεία παρουσίασε και τελικά κέρδη για το 2014.
Και όλα αυτά όταν την ίδια ώρα τα συστημικά Μέσα Ενημέρωσης προέβαλαν -την δήθεν- ανάπτυξη της εταιρείας.
Γεγονός είναι ότι η μείωση στα έσοδα απο τα εμπορεύματα τα 2 τελευταία χρόνια οφείλεται στην τεράστια έλλειψη προσωπικού έλξης και στις καθημερινές καταργήσεις τρένων(σε συνδυασμό με τα προβλήματα στην υποδομή,ιδιαίτερα στην Βόρεια Ελλλάδα - Γέφυρα Γαλλικού κτλπ).

Είναι ενδεικτικό ότι απο το καλοκαίρι, με το πρόβλημα στην Γέφυρα του Γαλλικού έχει αυξηθεί σημαντικά ο χρόνος διάνυσης της απόστασης απο το λιμάνι στην Ειδομένη,ενώ η απαράδεκτη αδιαφορία των υπευθύνων του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ έχει οδηγήσει στο να μην είναι δυνατό να επισκευαστούν 100 μέτρα γραμμής στην Γέφυρα του Αξιού και καθημερινά να δαπανάται πολύτιμο προσωπικό σε μανούβρες.
Φυσικά δεν ξεχνά κανείς και τις εξεζητημένες επιλογές που έχουν να κάνουν με την εξυπηρέτηση με κάθε τρόπο συγκεκριμένης πολυεθνικής,σε βάρος άλλων μεταφορικών εταιρειών που είδαν,απόειδαν και τελικά ....να και η κάθε Rail Cargo....

Ιστορικό εσόδων ΤΡΑΙΝΟΣΕ στα εμπορεύματα
 
Απο τα 34 εκκατομύρια Ευρώ του 2007,στα 29 εκκατομύρια το 2008, στα 23.6 εκκατομύρια το 2009,στα 23.2 εκκατομύρια το 2010,στα 22.2 εκκατομύρια το 2011,στα 20 εκκατομύρια το 2012,στα 16 εκκατομύρια το 2013, στα 18.5 εκκατομύρια του 2014 και στα 14 εκκατομύρια του 2015!

Μεγάλες προκλήσεις περιμένουν το επόμενο διάστημα την ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Φυσικά η κατάσταση είναι απολύτως αναστρέψιμη.
Θα πρέπει άμεσα να προχωρήσει η πρόσληψη μηχανοδηγών και παράλληλα να τρέξουν τα απαραίτητα έργα στην υποδομή προκειμένου να διευκολυνθεί η μετακίνηση των φορτίων.
Επίσης η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα πρέπει να ακολουθήσει επιθετική πολιτική στην αγορά.
Να προσεχτεί και να θωρακιστεί η συμφωνία με την Cosco και να οργανωθεί σωστά η αντεπίθεση στο εμπορευματικό έργο.
Η ίδρυση νέας ιδιωτικής σιδηροδρομικής εταιρείας,αποδεικνύει ότι έργο υπάρχει απλά δεν το έχει πάρει ακόμα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Πρέπει λοιπόν αυτό να γίνει ΑΜΕΣΑ.
Ας βγάλουν και μερικοί τα συμπεράσματα τους
Καλό θα ήταν όλοι να διαβάσουν πολύ καλά τα στοιχεία που παραθέτει το στέκι της έλξης.
Είναι απολύτως έγκυρα.Όσοι λοιπόν στηρίζαν ΑΚΡΙΤΑ τα όσα γίνονταν τα τελευταία 5 χρόνια και πουλάγαν φύκια για μεταξωτές κορδέλες στους μηχανοδηγούς (και όχι μόνο),ας καταλάβουν και ας συνειδητοποιήσουν την ΑΠΟΛΥΤΗ πραγματικότητα.
Η πολιτική που ακολουθήθηκε τελικά ΣΥΡΙΚΝΩΣΕ την ΤΡΑΙΝΟΣΕ,μίκρυνε τον σιδηρόδρομο.
Καιρός να το αλλάξουμε αυτό.....
 
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου