Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2016

Η είσηγηση της ΔΙΚΑΜ για τις 74 προσλήψεις μηχανοδηγών

To στέκι της έλξης εξασφάλισε και δημοσιεύει την εισήγηση που πέρασε με ΟΜΟΦΩΝΗ απόφαση απο το Διοικητικό Συμβούλιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στις 15 Δεκεμβρίου για την πρόσληψη των 74 μηχανοδηγών. Διαβάζουμε : 
Σύμφωνα με το ισχύον οργανόγραμμα της εταιρείας,
μεταξύ άλλων, προβλέπονται 475 οργανικές θέσεις προσωπικού έλξης (μηχανοδηγών) της Διεύθυνσης Κυκλοφορίας Αμαξοστοιχιών (ΔΙΚΑΜ). Σήμερα, καλύπτονται οι 273 (άρα 202 κενές οργανικές θέσεις μηχανοδηγών), λόγω αποχωρήσεων. Προκύπτει λοιπόν ότι το προσωπικό έλξης (μηχανοδηγοί) της Διεύθυνσης Κυκλοφορίας Αμαξοστοιχιών (ΔΙΚΑΜ) της ΤΡΑΙΝΟΣΕ υπολείπεται κατά πολύ του εγκεκριμένου αυτού αριθμού.
2. Η πλήρωση των ανωτέρω κενών οργανικών θέσεων μηχανοδηγών κρίνεται ως απολύτως απαραίτητη για την ασφάλεια των μεταφορών και την εύρυθμη λειτουργία της σιδηροδρομικής επιχείρησης. Η έλλειψη προσωπικού των μηχανοδηγών της ΔΙΚΑΜ έχει προκαλέσει σοβαρά επιχειρησιακά προβλήματα και έχει πολλαπλασιάσει την εθελοντική υπερεργασία των ενεργών
μηχανοδηγών με αντίστοιχη εθελοντική πληρωμή πέντε (5) αναπαύσεων (ρεπό) σε έκαστο εξ αυτών μηνιαίως, ενώ οι οφειλόμενες από την εταιρεία μέχρι σήμερα αναπαύσεις ανέρχονται σε 4.613. Σε κάθε περίπτωση, η εθελοντική υπερεργασία, εκτός των κινδύνων ασφάλειας που προκαλεί, ουδόλως αρκεί για να καλύψει το σιδηροδρομικό έργο της εταιρείας καθώς και τις τρέχουσες υπηρεσιακές ανάγκες της (π.χ. έκτακτα εμπορικά τραίνα, στρατιωτικές μεταφορές κλπ)
3. Περαιτέρω, σας ενημερώνουμε ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν έχει προβεί σε προσλήψεις προσωπικού έλξης (μηχανοδηγών) τουλάχιστον κατά την τελευταία δεκαετία. Αντιθέτως, την τελευταία πενταετία αποχώρησαν από την εταιρεία συνολικά 212 μηχανοδηγοί (εκ των οποίων οι 86 με μετάταξη σε εκτέλεση των ειδικών διατάξεων του ν. 3891/2010 για την «Αναδιάρθρωση, εξυγίανση και ανάπτυξη του ομίλου ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και άλλες διατάξεις για τον σιδηροδρομικό τομέα» και οι 34 λόγω παραίτησης).
Κατόπιν των ανωτέρω, και λαμβάνοντας υπόψη την άμεση και αδήριτη ανάγκη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την κάλυψη των κενών οργανικών θέσεων μηχανοδηγών (προσωπικού έλξης) της ΔΙΚΑΜ, εκτιμούμε ότι πρέπει ΑΜΕΣΑ η εταιρία να μεριμνήσει και να προβεί σε όλες τις κατά νόμο αναγκαίες ενέργειες για την άμεση πλήρωση τουλάχιστον 74 θέσεων σύμφωνα με την παρακάτω κατανομή:

ΔΙΚΑΜ/ΥΠΜΡ (ΡΕΝΤΗΣ) 25
ΔΙΚΑΜ/ ΥΠΜΘ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 35
ΔΙΚΑΜ/ΥΠΜΛ (ΛΙΑΝ/ΔΙΟΥ) 4
ΔΙΚΑΜ/ΥΠΜΛΒ (ΛΑΡΙΣΑ) 5
ΔΙΚΑΜ// ΥΠΜΑ (ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗ) 5

ΣΥΝΟΛΟΝ 74

Επίσης, θεωρούμε αναγκαίο να εξουσιοδοτηθεί ο αρμόδιος Διευθυντής, να προετοιμάσει το προσοντολόγιο των παραπάνω θέσεων και να προβεί σε όλες τις λοιπές αναγκαίες κατά την κρίση του ενέργειες. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου