Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2016

Συνεχίζεται το θρίλερ με το Ψαθόπυργος – Ρίο. Δεν πέρασε από το Ελεγκτικό, αίτηση ανάκλησης από ΕΡΓΟΣΕ

Συνεχίζεται το θρίλερ με το έργο «Κατασκευή έργων υποδομής της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής, από Χ.Θ. 113+000 - Χ.Θ. 123+500, στο τμήμα Ψαθόπυργος - περιοχή Ρίου», προϋπολογισμού μελέτης 175,5 εκατ., πλέον Φ.Π.Α.
Η ΕΡΓΟΣΕ κήρυξε έκπτωτο τον 1ο μειοδότη του έργου, την
ιταλική GD Infrastutture, ανακηρύσσοντας ανάδοχο, τον 2ο, την εταιρεία Πόρτο Καρράς του ομίλου Στέγγου.

Η ιταλική κηρύχτηκε έκπτωση, λόγω ελλιπών πιστοποιητικών (έλειπε η σφραγίδα ασφαλιστικής ενημερότητας).

Η ΕΡΓΟΣΕ έστειλε την σχετική σύμβαση στο Ελεγκτικό Συνέδριο, το οποίο – σε πρώτη φάση – δεν την ενέκρινε. Η θυγατρική του ΟΣΕ κατέθεσε αίτηση ανάκλησης, η οποία θα συζητηθεί στις 19 του μηνός.   

Στη κατασκευαστική αγορά, «ακούγεται» ότι, πίσω από τους Ιταλούς, βρίσκεται ελληνική κατασκευαστική με χρηματοοικονομικά προβλήματα.

Το ζητούμενο είναι ότι, ακόμα, ένα σιδηροδρομικό έργο "πάει πίσω". 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου