Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 10 Μαρτίου 2016

120 χρόνια λειτουργίας συμπλήρωσε ο Οδοντωτός Σιδηρόδρομος!

Εκατόν είκοσι χρόνια λειτουργίας συμπληρώνει σήμερα ο Οδοντωτός Σιδηρόδρομος.

 Με αφορμή την 120η επέτειο και σε μια συμβολική κίνηση, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μετακίνησε, σήμερα, δωρεάν με τον Οδοντωτό τους μαθητές του Λυκείου Καλαβρύτων και τους
μαθητές του Λυκείου του Διακοπτού, σε μια εκπαιδευτική βόλτα.

 Όλοι οι υπόλοιποι επισκέπτες του Οδοντωτού πλήρωσαν μια συμβολική τιμή εισιτηρίου τριών (3,00) ευρώ ανά διαδρομή (Διακοπτό – Καλάβρυτα). 
 Επίσης, με αφορμή τα 120 χρόνια λειτουργίας του Οδοντωτού Σιδηρόδρομου, θα πραγματοποιηθούν εκδηλώσεις το μήνα Μάιο, τις οποίες η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα στηρίξει και θα συνδιοργανώσει με τους Δήμους Καλαβρύτων και Αιγιαλείας. 
 Χαρακτηριστικά Ο οδοντωτός Διακοπτού – Καλαβρύτων αποτελεί ένα τουριστικό αξιοθέατο.

 Το τραίνο έχει τη δυνατότητα να «σκαρφαλώνει» ψηλά, στις μεγάλες κλίσεις του εδάφους, μέσα από περιοχές με ξεχωριστό ενδιαφέρον περιήγησης. Με μια μοναδική διαδρομή περίπου μιας ώρας που ξεκινά από το Διακοπτό, ο οδοντωτός διασχίζει το φαράγγι του Βουραϊκού, περνά από το χωριό Ζαχλωρού και καταλήγει στα Καλάβρυτα. 

 Η διαδρομή 22 χιλιομέτρων που διανύει πραγματοποιείται με ταχύτητα που κυμαίνεται από 30 έως 40 χλμ/ώρα στην απλή γραμμή και από 6 έως 15 χλμ/ώρα στο οδοντωτό κομμάτι. 
 Το σιδηροδρομικό δίκτυο είναι οδοντωτό στα σημεία, όπου λόγω της μορφολογίας του εδάφους υπάρχουν μεγάλες κλίσεις. Ο χαρακτηρισμός «οδοντωτός», όπως είναι προφανές, προέρχεται από τα «δόντια» που χρησιμοποιούν οι αμαξοστοιχίες του τύπου αυτού και τις βοηθούν να σκαρφαλώνουν στις μεγάλες κλίσεις.

 Η αμαξοστοιχία είναι ειδικά κατασκευασμένη, ώστε η οδόντωση να προσαρμόζεται στα σημεία της γραμμής όπου αυτό επιβάλλεται, τόσο στην άνοδο όσο και στην κάθοδο της διαδρομής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου