Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 17 Απριλίου 2016

Οι ποικίλες ερμηνείες από την απουσία της Cosco στο διαγωνισμό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Η απουσία της Cosco στο διαγωνισμό για την εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποτελεί το κυρίαρχο θέμα συζήτησης στο σιδηροδρομικό και, όχι μόνο, χώρο.  
Οι ερμηνείες και εικασίες πολλές, όπως:


-Είναι προφανές ότι η Cosco δεν ενδιαφέρεται για το επιβατηγό έργο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κάτι το οποίο αποτέλεσε ανασχετικό παράγοντα για την εκδήλωση ενδιαφέροντος.

-Ορισμένοι υποστηρίζουν ότι, έτσι κι αλλιώς, η Cosco έχει εναλλακτικές για συνεργασίες με σιδηροδρομικούς παρόχους. Έτσι, μετά την συνεργασία με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μπορεί να συνάψει αντίστοιχες συμφωνίες με την Rail Cargo Logistics Goldair ή την Piraeus Europe Asia Rail Logistics, εφόσον λάβουν τις τελικές άδειες/πιστοποιήσεις.

-Ακούστηκε ότι ορισμένοι είναι «έτοιμοι» να καταθέσουν προσφυγή στην Επιτροπή Ανταγωνισμού της ΕΕ, εάν η Cosco, μετά το λιμάνι, αποκτείσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και το Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο. Με άλλα λόγια, ότι θα κατατεθεί προσφυγή για «δεσπόζουσα θέση» στην εφοδιαστική αλυσίδα.
Πάντως, η Cosco μπορεί να εμφανιστεί στο στάδιο κατάθεσης δεσμευτικών προσφορών, είτε με τους Ιταλούς (Ferrovie dello Stato Italiane), είτε με τους Ρώσους (RZD), κάτι το οποίο - επί του παρόντος - δείχνει δύσκολο.

Υπάρχει επόμενη ημέρα για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ;

Με τις υπάρχοντες ενδείξεις, οι Ρώσοι με τη ΓΕΚ – ΤΕΡΝΑ, με τα γνωστά πισωγυρίσματα των Ρώσων, δεν δείχνουν ότι "καίγονται" για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 

Αντίστοιχα, οι Ιταλοί αποτελούν «αστάθμητο παράγοντα». Εάν και κάποιοι υποστηρίζουν ότι «μπήκαν στη διαδικασία για να… πιεστούν οι Κινέζοι», φαίνεται ότι οι Ιταλοί εξετάζουν σοβαρά την πιθανότητα κατάθεσης δεσμευτικής προσφοράς, παρόλο που και οι ίδιοι βρίσκονται σε φάση... αποκρατικοποίησης. 

Εάν «ναυαγήσει» ο διαγωνισμός, στελέχη του υπ. Μεταφορών διαμηνύουν ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όχι μόνο θα μείνει «ζωντανή», αλλά θα ενισχύσει την στρατηγική συμμαχία με την Cosco.

«Πολύ καλό για να είναι αληθινό. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ κινδυνεύει να μείνει μόνο με τους επιβάτες και τις άγονες γραμμές και με ελάχιστο εμπορευματικό έργο», επισημαίνουν αναλυτές της σιδηροδρομικής αγοράς.        

metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου