Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 26 Απριλίου 2016

H ΠΕΠΕ εγγυάται την διαβούλευση ,αποφάσεις ΔΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ


Το γράψαμε προχτές,θα το ξαναγράψουμε και μετά τις αποφάσεις που πήρε το Διοικητικό Συμβούλιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σήμερα αναφορικά με την αγορά τροχαίου υλικού και την ίδρυση θυγατρικής εταιρείας. Το Σωματείο μας με ενέργειες του
κατάφερε να υπάρξει ο αναγκαίος χρόνος για την διαβούλευση στο Οργανόγραμμα,αλλά και να γίνει για πρώτη φορά επί της ουσίας κουβέντα ΠΑΡΟΥΣΙΑ των Μηχανοδηγών για το μέλλον της Εταιρείας.

Αυτό φαίνεται ότι ξενίζει κάποιους που είχαν συνηθίσει να βλέπουν απο μακριά τις εξελίξεις και ανάλογα με το αποτέλεσμα τους να πέρνουν θέση μαζί ή ενάντια στην ΠΟΣ στην οποία χρέωναν αποκλειστικά την ευθύνη της διαβούλευσης.
Το Σωματείο μας συμμετέχει ενεργά πλέον σε κάθε επίσημη συζήτηση για την εταιρεία και θα συμμετέχει και στην διαβούλευση για το Οργανόγραμμα.
Και συμμετέχει χωρίς αποκλεισμούς,αφού το παρόν δίνουν ΌΛΟΙ οι εκπρόσωποι των παρατάξεων που συμμετέχουν στο ΔΣ, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε στο πολύ πρόσφατο παρελθόν όπου οι 2 παραδοσιακές παρατάξεις ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ συζητούσαν για εμάς,αλλά χωρίς τους υπολοίπους!
Σήμερα λοιπόν το Διοικητικό Συμβούλιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποδέχτηκε τις παρατηρήσεις που έκαναν χτες οι εκπρόσωποι μας,μαζί με αυτούς της ΠΟΣ για το θέμα της αγοράς τροχαίου υλικού και έτσι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δέχτηκε πριν την τελική εισήγηση να εξετάσει όλα τα ενδεχόμενα για το θέμα, για το αν υπάρχει δηλαδή τροχαίο υλικό που δεν χρησιμοποιείται και θα μπορούσε να ανακατασκευαστεί.
Για το θέμα αυτό έγινε αναφορά απο τους εκπροσώπους μας, τόσο στα βαγόνια Ζ που δυνητικά θα μπορούσαν να αξοιοποιηθούν όσο και για το κοντινό μέλλον και την μετατροπή αριθμού Rail Bus σε ηλεκτροκίνητους συρμούς προκειμένου με αυτούς να ενισχυθεί ο Προαστιακός Αθήνας αλλά και το Δίκτυο στην Θεσσαλία, όταν ολοκληρωθούν τα έργα ηλεκτροκίνησης.
Rail Bus που παραμένουν παροπλισμένα σήμερα λόγω σοβαρών βλαβών.
Για το θέμα της θυγατρικής " freight forwarder" το ΔΣ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ,άλλαξε την απόφαση του 2014 αφού δίνεται εξουσιοδότηση στον Δ/ντα Σύμβουλο για να εξετάσει το πως θα γίνει η κίνηση αυτή.
Αν δηλαδή θα αφορά εταιρεία Holding στα πρότυπα των εταιρειών του εξωτερικού κτλπ.

Δεν ξεχνάμε την σημαντική συνεισφορά σε όλα αυτά της ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ που επίσης συμμετέχει στην διαβούλευση,όσο και την στάση του εκπροσώπου εργαζομένων που μεταφέρει τις απόψεις των εκπροσώπων μας.
Η ΠΕΠΕ λοιπόν κατοχύρωσε τον θεσμικό ρόλο του συνομιλητή και εγγυάται την διαβούλευση.
Παρά τα επικοινωνιακά παιχνίδια ορισμένων που αρνούνται να δούνε το προφανές και δεν πιστεύουν ότι αυτό συμβαίνει, το Σωματείο μας προχωρά κανονικά προσπαθώντας να διασφαλίσει τα συμφέροντα των μηχανοδηγών αλλά του Ελληνικού Σιδηροδρόμου.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου