Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 27 Ιουνίου 2016

Τα κέρδη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ απόρροια της συρρίκνωσης προσωπικού. Από 1.532 το 2010, μόλις 679 το 2015

Που οφείλεται η κερδοφορία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ; Εάν δεν υπήρχε η ετήσια επιδότηση των 50 εκατ. για τις άγονες γραμμές και η δραματική συρρίκνωση του κόστους προσωπικού, η εταιρεία θα
παρέμενε ζημιογόνος. 

Δυστυχώς, τα τελευταία χρόνια, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ – παρότι διαθέτει το μονοπώλιο στην εγχώρια αγορά – 
όχι μόνο δεν έχει καταφέρει να αυξήσει τον κύκλο εργασιών της, αλλά αντίθετα συρρικνώνεται.


Το 2015, τα έσοδα από τους επιβάτες και τα εμπορεύματα ήταν μειωμένα, σε σχέση με το 2014. Ειδικότερα, τα έσοδα από τους επιβάτες (πλην Προαστιακού) ήταν στα 42 εκατ., έναντι 45,7 εκατ. το 2014, ενώ ελαφρά μειωμένα ήταν και του Προαστιακού.

Μεγάλη πτώση και στα εμπορεύματα, τα οποία απέφεραν έσοδα 14 εκατ., έναντι 18 εκατ. το 2014, εξαιτίας – κυρίως – του αποκλεισμού της Ειδομένης. 

Τα οριακά κέρδη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ οφείλονται, κυρίως, στη δραματική συρρίκνωση του κόστους προσωπικού.

Το 2015, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε συνολικά έξοδα προσωπικού 26 εκατ., με 679 εργαζομένους. Αυτό σημαίνει ότι το κόστος προσωπικού αντιστοιχεί στο 20,7% των συνολικών εσόδων της εταιρείας, τα οποία έφτασαν πέρσι τα 125,3 εκατ. (μαζί με τα 50 εκατ. των άγονων γραμμών).

Αντίστοιχα, το 2010, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε συνολικά έξοδα προσωπικού 89 εκατ., με 1.532 εργαζομένους και συνολικά έσοδα 102 εκατ., χωρίς την επιδότηση των άγονων γραμμών.

Φ. Φωτ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου