Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 23 Ιουνίου 2016

Π. Θανασιάς: Χάθηκε η μπάλα στο ΜΑΙ

Ακατανόητα πράγματα συμβαίνουν τον τελευταίο καιρό λέει ο Παύλος Θανασιάς. 
Είναι πραγματικά να απορείς για το ποιος κάνει διαχείριση στο Μηχανοστάσιο του ΜΑΙ. Όταν πριν λίγο καιρό μου ζητήθηκε από τον Προϊστάμενο του Μηχανοστασίου ο προσωπικός

λογαριασμός του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, δεν φαντάστηκα ότι θα χρησιμοποιηθεί για άλλους λόγους πέραν των υπηρεσιακών. 


Αρχικά, ειπώθηκε ότι θα ενημερωνόμαστε για το πρόγραμμα υπηρεσίας ή -εφόσον χρειαστεί- για άλλους υπηρεσιακούς λόγους. Το πράγμα άρχισε να "στραβώνει" πριν δύο περίπου βδομάδες  όταν, για αδιευκρίνιστους λόγους, έλαβα μέιλ με το πρόγραμμα υπηρεσίας, το οποίο είχε ως αποστολέα τον ταμεία της ΠΕΠΕ Κλειδαρά!!!! 

Ας μου εξηγήσει λοιπόν ο Προϊστάμενος του ΜΑΙ από που κι ως που αποστέλλει την υπηρεσία Μηχανοδηγών ο ταμίας του σωματείου. Πώς περιήλθε η προσωπική μου ηλεκτρονική διεύθυνση στην κατοχή του ταμία, χωρίς την δική μου έγκριση; Το δε κορυφαίο συμβάν της αυθαιρεσίας συνέβη χθες. Ο πρόεδρος του σωματείου Γενιδούνιας έστειλε ομαδικά στα μέιλ των Μηχανοδηγών σύνδεσμο με ανάρτηση από το προσωπικό του ιστολόγιο!!!! 

Δηλαδή, χωρίς την σύμφωνη γνώμη μου, η προσωπική μου ηλεκτρονική διεύθυνση χρησιμοποιήθηκε κι από τον πρόεδρο για αποστολή μιας αβάσιμης ανοησίας. Το μέιλ μου το έδωσα ΜΟΝΟ στην υπηρεσία και ΜΟΝΟ για υπηρεσιακούς λόγους. Δεν το έδωσα ποτέ στον ταμεία, ούτε στον πρόεδρο ΚΑΙ φυσικά, δεν το έδωσα σε καμία περίπτωση για να μου στέλνουν γελοίες ή προπαγανδιστικές αναρτήσεις από ιστολόγια. 

Αναρωτιέμαι λοιπόν, ποιος κάνει κουμάντο στο ΜΑΙ;;; ΑΠΑΙΤΏ μάλιστα να παραμείνει η διεύθυνση μου στη διάθεσή του γραφείου του ΜΑΙ και ΜΟΝΟ για υπηρεσιακά θέματα. 

Επιπλέον, θέλω να μάθω πως υπήρξε διαρροή των διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προς μη υπηρεσιακά στελέχη. 

Παύλος Θανασιάς 
Μηχανοδηγός Μ.Α.Ι 
Μέλος Δ.Σ ΠΕΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου