Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 12 Ιουνίου 2016

Χάθηκε το έδαφος στη γραμμή του ΟΣΕ Χράνοι - Ίσσαρι - Δεσύλλα

Ο αναγνώστης του Arcadia Portal Ν.Σ. απέστειλε επιστολή και φωτογραφικό υλικό από το 189ο χιλιόμετρο της γραμμής του σιδηροδρόμου, όπου φαίνεται καθαρά ότι το έδαφος έχει υποχωρήσει κάτω από τις ράγες. Επισημαίνει ότι η Πολιτεία πρέπει να μεριμνήσει, καθώς
έχουν δαπανηθεί 100 εκατ. ευρώ για την ανακαίνιση της γραμμής.
Στην επιστολή του αναφέρει:
«Ένας χρόνος είναι αρκετός: I give it a year... έχει χαθεί το έδαφος κάτω από τις ράγες, στη γραμμή Χράνοι-΄Ισσαρι-Δεσύλλα εδώ και ένα χρόνο στο 189 χλμ.!  
»Θέλουμε να πιστεύουμε ότι η γραμμή δεν έχει ξεγραφτεί από την Πολιτεία κι ότι 100 εκατομμύρια ευρώ που δαπανήθηκαν για την ανακαίνισή της δεν θα πάνε χαμένα κι ότι δεν θα έχει την τύχη της άλλης ανακαινισμένης γραμμής Αγρινίου - Μεσολογγίου. Η αξιοποίησή της ως συμπληρωματικής συγκοινωνιακής υποδομής στην Πελοπόννησο και ως τροφοδοτικής στον κύριο σιδηροδρομικό κορμό θεωρούμε ότι εξακολουθεί να βρίσκεται στη λογική του ΟΣΕ, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά και της Περιφέρειας Πελοποννήσου.
»Είναι λοιπόν προφανές ότι η ανάγκη συντήρησης της γραμμής είναι κατεπείγουσα, . Θεωρούμε ότι η Περιφέρεια Πελοποννήσου πρέπει  να αναλάβει σημαντικό ρόλο στο παραπάνω ζήτημα και ζητάμε να το εξετάσει σε συνεργασία με τον ΟΣΕ συνεισφέροντας από την πλευρά της στη διάσωση του σιδηροδρόμου της περιοχής της.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου