Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 15 Ιουνίου 2016

Παραιτήθηκε από το ΣτΑ ο συνάδελφος Κυριακίδης Δημήτρης

Ο συνάδελφος αναφέρθηκε στην συνέλευση στους λόγους που τον οδηγούν σε αυτήν του την απόφαση κ έχουν να κάνουν με συμπεριφορές που θα πρέπει να συζητηθούν το επόμενο διάστημα.
Με την παρούσα επιστολή υποβάλλω την παραίτησή μου από την θέση του αντιπροσώπου Π.Ε.Π.Ε. μηχανοστασίου Δράμας εκλεγμένος με την παράταξη της +εξέλιξης.Ο λόγος παραίτησης μου είναι καθαρά προσωπικός.Συνεχίζω πλέον ως απλό μέλος του σωματείου να στηρίζω τον πρόεδρο και την παράταξη της +εξέλιξης.Για την ιστορία:

Για πρώτη φορά στα 32 χρόνια υπηρεσίας αποφάσισα να ασχοληθώ με τα κοινά. Από την πρώτη στιγμή που ασχολήθηκα ποτέ δεν συμβιβάστηκα με τον ρόλο της γλάστρας σε κανένα μπαλκόνι της ΠΕΠΕ. Στόχος μου ήταν να βοηθήσω την  έδρα για ισότητα, αξιοκρατία, δικαιώματα και διαφάνεια. Ποτέ δεν χρησιμοποίησα την θέση για προσωπικό μου όφελος, δεν διαχώρισα τους συναδέλφους με βάση την παραταξιακή τους θέση και ποτέ δεν είπα κάτι που δεν ήταν αληθινό.
Δυστυχώς επειδή τα με ευθύτητα λεγόμενά μου ενοχλούσαν, κάποιες φορές διαστρεβλώθηκαν, κατηγορήθηκα για μικροπρέπεια, γραφικότητα, εμμονές μέχρι και πιθανόν να ήταν χαρά μου εάν συνάδελφος δεν βρισκόταν στην ζωή. Το τελευταίο δεν μπορεί να είναι ανεκτό και τον συνάδελφο δεν θα του το συγχωρήσω ποτέ.
Στον ένα χρόνο παραμονής μου ως αντιπρόσωπος γνωρίζω πως κάποιες φορές ενόχλησα με ότι πάντοτε δημόσια είπα η έκανα. Ποτέ όμως πισώπλατα. Θέλω να βεβαιώσω πως  όλα είχαν σχέση με την διαφάνεια και αξιοκρατία μόνο και τίποτε άλλο. Για όσους με την στάση μου έχω στενοχωρήσει ας με συγχωρήσουν και να ξέρουν πως ποτέ δεν ήταν προσωπικό.
Επειδή διαφορετικά αντιλαμβάνομαι την συναδελφικότητα τον συνδικαλισμό και σωματείο  αισθάνομαι πώς δεν μου ταιριάζει ο ρόλος και πως δεν έχω θέση στον  χώρο που για μένα δεν σφύζει από υγεία. Αποχωρώ και αφήνω τον χώρο ελεύθερο.                                 Παραδέχομαι πως κερδήθηκα ή έχασα.
Ευχαριστώ αυτούς που με ψήφισαν αλλά και τους ελάχιστους από τις παρατάξεις που κατάλαβαν την προσπάθειά μου για τα αυτονόητα.
Κλείνοντας
για αποφυγή εκμετάλλευσης από οποιουσδήποτε δηλώνω και πάλι ξεκάθαρα πως η παραίτησή μου δεν έχει καμία σχέση με τον πρόεδρο του σωματίου και την παράταξη της +εξέλιξης.
Δράμα  14 / 06 / 2016                                              Δημήτριος Κυριακίδης

1 σχόλιο:

  1. Μέσα από τον αποτυπωμένο λόγο σου αγαπητέ μου συνάδελφε, βρήκα τον τρόπο να συναισθανθώ πλήρως τα αισθήματα αλλά και τις αξίες της καλής γειτονίας που σε διέπουν. Επέτρεψε μου να σου γράψω ότι λίγοι αισθανόμαστε αυτό που εσύ αισθάνεσαι, αν και η ζωή επιμένει να μας θέλει εντελώς διαφορετικούς.
    Η μοίρα μας όμως είναι το πεπρωμένο μας και δεν αλλάζει τελικά με τίποτα όσα χρόνια κι αν περάσουν ..άλλωστε εσύ με αυτή σου την απόφαση την επιβεβαιώνεις.
    Να είσαι πάντα καλά .. άκουσέ με και πάρε πίσω την παραίτηση, επειδή ο γείτονας ποτέ δεν θα αισθανθεί αυτό που νομίζεις, γιατί εσύ πρέπει να τον μάθεις τον τρόπο να αισθάνεται.
    Στα χαρίζω αγαπητέ μου φίλε!
    https://www.youtube.com/watch?v=Y4s0B3B7sQk
    https://www.youtube.com/watch?v=xy1BlhKLL-w
    Ένα άριστος αξίζει όσο 10.000
    Ηράκλειτος.
    Α.Ν Άγραφοι Νόμοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή