Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 22 Ιουλίου 2016

Αγκαζέ ΔΑΚΕ - ΠΑΣΚ για άλλη μια φορά τα τελευταία χρόνια!!!!

Μετά την χτεσινή συνεδρίαση της Βουλής όπου το ΠΑΣΟΚ (Δημ. Συμπαράταξη) ακολούθησε την Νέα Δημοκρατία,αποτελώντας την ουρά της δεξιάς παράταξης,απορρίπτωντας την απλή αναλογική (που αποτελούσε βασική αρχή της ιδρυτικής διακήρυξης της 3ης Σεπτέμβρη) έτσι και σήμερα για άλλη μια φορά, πολλοστή τα τελευταία 4 χρόνια,η ΠΑΣΚ Έλξης(Δημ. Συμπαράταξη) επέλεξε να αποτελέσει την ουρά της ΔΑΚΕ Έλξης.
Και μάλιστα το επέλεξε σε ένα ακόμη 
κομβικό σημείο για την Συλλογική Σύμβαση Εργασίας.

Στο σημείο που ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ πλειοψήφησαν έτσι ώστε να αλλάξει όρος της Σύμβασης που θα επέτρεπε στο Σωματείο μας να επαναδιαπραγματευτεί του χρόνου τον Ιούνιο και ΜΟΝΟ σε προσθετική βάση, το άρθρο 8.
Είναι τέτοια η αγωνία των εκπροσώπων των 2 παρατάξεων να απορίψουν και να γκρεμίσουν ότιδήποτε θετικό πάει να χτιστεί (π.χ. Προσόντα πρόσληψης στην έλξη) που είμαστε βέβαιοι ότι αν τους δινόταν η ευκαιρία θα πέρναγαν καθαρά στην πλευρά της εργοδοσίας για να αποτύχει η σημερινή ηγεσία της ΠΕΠΕ.
Για άλλη μια φορά απολαυστικός ο Γενικός Γραμματέας του Σωματείου μας, που ενώ τις 12 μέρες απεργίας των μηχανοδηγών έλειπε - εκτελούσε την καλοκαιρινή του άδεια, δεν τον κατηγορούμε- ήρθε ορεξάτος- μετά την επιτυχή έκβαση για την υπογραφή ΣΣΕ- για να βγάλει επιθετικό λόγο απέναντι στην κακή διοίκηση, τον κακό Υπουργό και αυτούς που θέλουν να διαπραγματευτούν προσθετικά το άρθρο 8 του χρόνου τέτοια εποχή για να δικαιολογήσουν την κακή Σύμβαση -που ο ίδιος όμως με χαρά αποδέχεται-!
Μάλιστα ο συνάδελφος Βασίλης απέδειξε ότι είναι και ομαδικός παίχτης όταν και τόνισε ότι οι μηχανοδηγοί δεν πρέπει να λάβουν μεγαλύτερο ποσό απο τους υπόλοιπους εργαζόμενους (τα 1000 Ευρώ που δίνονται με την μεταβίβαση των μετοχών). Αυτά είπε είναι το ....καλωσόρισμα και όλοι πρέπει να πάρουμε τα ίδια τόνισε.
Όταν όμως του απαντήθηκε ότι αυτά τα 1000 Ευρώ δόθηκαν γιατί οι "επενδυτές" τρόμαξαν απο την μαζική αντίδραση των μηχανοδηγών τις τελευταίες 15 μέρες  και τις απεργίες στα εμπορικά, ο Γενικός Γραμματέας του Σωματείου μας προτίμησε να κοιτάζει αμήχανος το υπερπέραν.
Όταν του ειπώθηκε ότι για 1000 Ευρώ μόλις, ζητείτε η υπογραφή της ΠΕΠΕ, προτίμησε και πάλι να σιωπήσει. 
Τι είναι άλλωστε οι μηχανοδηγοί για να πάρουν περσότερα.


Φυσικός ακόλουθος και συνοδοιπόρος του, ο Αντιπρόεδρος του Σωματείου μας, ο οποίος αρκέστηκε και πάλι να πεί -όπως κάνει τα τελευταία χρόνια συνεχώς-ότι ο Βασίλης ήταν... χείμαρος και ότι η ΠΑΣΚ συμφωνεί μαζί του, όπως έκανε και στις τελευταίες συνελεύσεις και πράττει τα τελευταία χρόνια, έχοντας καταστήσει την ΠΑΣΚ ουραγό στην έλξη και κάνοντας-και πάλι- τους τελευταίους εναπομείναντες ΠΑΣΚίτες να απορούν για τα 30 χρόνια σκυλοκαβγάδων με την ΔΑΚΕ.
Ψάχνουμε να βρούμε 1 φορά που η ΠΑΣΚ Έλξης έχει καταθέσει διαφορετική πρόταση απο αυτήν της ΔΑΚΕ (απο το 2012 και μετά) και δεν βρίσκουμε ΚΑΜΙΑ!
Αλήθεια ποια η διαφορετική πολιτική προσέγγιση των 2 παρατάξεων; 
Σε τι διαφέρουν; Σε ΤΙΠΟΤΑ!
Ωστόσο ο συνάδελφος Συρόπουλος αποδέχτηκε ότι η Σύμβαση είναι ΠΟΛΥ καλύτερη απο αυτήν του 2014, ψηφίζοντας την.
Και αυτό αποδεικνύεται απο το ότι  την Τρίτη επέμενε να συνεχιστούν οι κινητοποιήσεις επειδή το ΤΑΙΠΕΔ μας είχε προτείνει ακριβώς αυτήν του 2014!
Τελικά πήραμε κάτι πολύ καλύτερο και έτσι η ΠΑΣΚ επίσης ψήφισε την ΣΣΕ.

Είναι γεγονός συνάδελφοι, ότι ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ Έλξης , είχαν επενδύσει στην αποτυχία των Συλλογικών Διαπραγματεύσεων και μάλιστα είχαν επενδύσει , όπως όλοι γνωρίζουν , στην υπογραφή της Σύμβασης του 2014 για να δικαιώσουν την κοινή τους -καταστροφική - πορεία την περίοδο 2012-2015.
Το έλεγαν στις πρόσφατες Γενικές Συνελεύσεις.
Το επεδίωξαν ΑΛΛΑ η μαζική συμμετοχή των μηχανοδηγών στις κινητοποιήσεις και η 12ημερη απεργία μας στα εμπορικά τους χάλασαν τα σχέδια!
Τους χάλασαν τα σχέδια αφενός γιατί θα υπογραφεί μια πολύ καλύτερη Σύμβαση απο αυτή του 2014, αφετέρου γιατί στο άρθρο 8 προβλεπόταν η επαναδιαπραγμάτευση του άρθρου 8 ,ΠΡΟΣΘΕΤΙΚΑ, του χρόνου τέτοια εποχή.
Και για αυτό ζήτησαν ψηφοφορία για να βγεί απο την ΣΣΕ η εν λόγω διάταξη.
Όποιος έχει αμφιβολία για το αν η Σύμβαση που υπογράφεται είναι καλύτερη απο αυτήν του 2014, ας διαβάσει τα 43 άρθρα της ή μάλλον καλύτερα ας την συγκρίνει με την Σύμβαση της ΕΕΣΣΤΥ (που επίσης ανήκει στον μεγάλο αδερφό ονόματι ΤΑΙΠΕΔ), Σύμβαση που υπογράφτηκε και διαπραγματεύτηκε απο τις ΔΑΚΕ κ ΠΑΣΚ αποκλειστικά με την Διοίκηση Αγιάσογλου και στην ουσία αποτελεί ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ της Σύμβασης του 2014.
Τα 1000 Ευρώ τα παραβλέπουμε. Εμείς τα θεωρούμε όπως είπε και ο Πρόεδρος της ΠΕΠΕ αντάλλαγμα για την- πρόσκαιρη- σιωπή που θέλει η εργοδοσία και που όμως δεν πρόκειται να υπάρξει.

Μένει να δούμε βέβαια αν οι "επενδυτές" θα αποδεχτούν το αίτημα των ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ Έλξης για την απόσυρση της πρόβλεψης της επαναδιαπραγμάτευσης -ΠΡΟΣΘΕΤΙΚΑ-του άρθρου 8 του χρόνου τέτοια εποχή.
Και τι θα κάνουν η ΔΑΚΕ και η ΠΑΣΚ  ΑΝ δεν το αποδεχτούν.
ΔΕΝ θα υπογράψουν την Σύμβαση μήπως;
Γιατί η δική μας αίσθηση λέει ότι έρχεται η ώρα που πολλά θα επαναπροσδιοριστούν με την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Και με την σειρά τους οι μηχανοδηγοί θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουν πολλά στο νέο περιβάλλον.

ΓΙΑΤΙ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΕΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΟΛΑ!
ΣΤΗΝ 12Η ΜΕΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ και στον ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΗ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΔΟΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΕΛΞΗΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΣΩΓΥΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ!
ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ!

Αγώνα που έδωσε το ΝΕΟ στίγμα της ΠΕΠΕ, ανάγκασε το ΤΑΙΠΕΔ σε συνθηκολόγηση και έκανε πολλούς να αναρωτηθούν τι θα είχε συμβεί το 2010 ή το 2012 αν η στάση της ΠΕΠΕ ήταν και τότε αντίστοιχη.
Τι θα γινόταν ΑΝ το Σωματείο μας είχε ακολουθήσει την ίδια τακτική το 2013 όταν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ περνούσε στο ΤΑΙΠΕΔ και δεν είχε ανοίξει ρουθούνι!

ΕΜΕΙΣ δεν είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι απο αυτήν την Σύμβαση,ιδιαίτερα μετά το θέμα με το άρθρο 8 και την τροποποίηση του (bonus παραγωγικότητας).

ΞΕΡΟΥΜΕ ότι μπορούμε και καλύτερα και έχοντας εμπιστοσύνη στις δυνάμεις των μηχανοδηγών ΚΑΙ ΜΟΝΟ, θέλουμε του χρόνου να προσθέσουμε ακόμα ποιο πολλά.
Και πλέον οι Ιταλοί ξέρουν με ποιους έχουν να κάνουν.

Ο νοών νοείτο. 

 Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου