Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 14 Ιουλίου 2016

Έντονες αντιδράσεις των κομμάτων για την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ: "Ο ορισμός της εξαπάτησης"

Η πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην ιταλική Ferrovie έχει προκαλέσει τις έντονες αντιδράσεις των κομμάτων.
Από το Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας εκδόθηκε η εξής ανακοίνωση:
"Το 2013 ο ΣΥΡΙΖΑ, δια στόματος του κ. Σταθάκη, χαρακτήριζε “ξεπούλημα” τα 300.000.000 ευρώ που αξίωνε η τότε Κυβέρνηση για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Μετά από 18 μήνες η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, που με την καταστροφική της πολιτική και την απαράδεκτη καθυστέρηση οδήγησε σε απαξίωση την περιουσία του Δημοσίου, έρχεται σήμερα και πουλάει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ 45.000.000 ευρώ.

Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ο ορισμός της προκλητικής εξαπάτησης, της αναξιοπιστίας και της ανικανότητας, που κοστίζει ακριβά στον ελληνικό λαό".

Από την πλευρά του, το Ποτάμι αναφέρει: "Η ιστορία ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. αποτυπώνει όλη την παράνοια που ζούμε στη χώρα. Πριν από 2 χρόνια, όταν επρόκειτο να ιδιωτικοποιηθεί η εταιρεία, ο κ. Σταθάκης κι ο ΣΥΡΙΖΑ έβρισκαν προκλητικά χαμηλό το τίμημα των 300 εκατομμυρίων. Σήμερα και αφού οι διάφορες επιδοτήσεις έχουν στοιχίσει στον Έλληνα φορολογούμενο 750 εκατομμύρια, η εταιρεία πωλείται για 45 εκατομμύρια. Ποιος πληρώνει τη διαφορά των επιδοτήσεων που δόθηκαν και των 255 εκατομμυρίων που δεν εισπράχθηκαν; Όχι φυσικά, τα στελέχη της κυβέρνησης, αλλά αυτοί που πληρώνουν πάντα. Η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν ο μόνος τρόπος ανάπτυξης της εταιρείας. Κι αν είχε γίνει στο χρόνο που έπρεπε τα οφέλη θα ήταν πολύ μεγαλύτερα.
Υ.Γ.: Ας φροντίσουν οι συνάδελφοι του υπουργοί, να συμπαρασταθούν τουλάχιστον στον κ. Σπίρτζη. Δεν είναι και λίγο να υπογράφεις εσύ να δοθούν αυτά που είχες καταγγείλει ότι ξεπουλιούνται".

Ο Παναγιώτης Λαφαζάνης δήλωσε: "Η ληστεία, υπό μορφή πειρατικής επιδρομής και κατοχικού πλιάτσικου του ελληνικού Δημοσίου και του ελληνικού λαού, κλιμακώνεται, χωρίς φραγμούς, χωρίς όρια και με έναν κυνισμό που δεν έχει προηγούμενο.
Κυβέρνηση και ΤΑΙΠΕΔ ξεπουλάνε άρον – άρον, με φωτογραφικό διαγωνισμό – μαϊμού, στον οποίο συμμετέχει, ως συνήθως, ένας και μόνος ενδιαφερόμενος, το σύνολο της στρατηγικής σημασίας επιχείρησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έναντι του εξευτελιστικού, για το μέγεθος και τις δυνατότητές της, ποσό των 45 εκατ. ευρώ, ενώ την ίδια ώρα διασπαθίζονται δυσανάλογα ποσά σε χρηματοοικονομικούς, νομικούς και τεχνικούς συμβούλους για την “κάλυψη” μιας φωτογραφικής χαριστικής πράξης.
Αυτές οι φωτογραφικές χαριστικές πράξεις της κυβέρνησης, οι οποίες, μάλιστα, σημειώνονται σε περιόδους οικονομικής κρίσης και κατάρρευσης των αξιών αλλά και καθ' υπόδειξη των πιστωτών, οι οποίοι επιλέγουν και τους επενδυτές, μοιράζοντας τα ιμάτια και τα λάφυρα της αποικίας, συνιστούν μεγάλα σκάνδαλα, δεν διαθέτουν καμιά νομιμότητα και για την αδιαφανή πραγματοποίησή τους υπάρχουν μείζονες πολιτικές και ποινικές ευθύνες.
Αυτές οι ληστρικές μεταβιβάσεις οφείλουν να γνωρίζουν οι πάντες ότι δεν αναγνωρίζονται ούτε νομιμοποιούνται από τον ελληνικό λαό και ότι αυτοί που τις συνάπτουν θα λογοδοτήσουν όχι μόνο πολιτικά αλλά και ποινικά, ενώ οι ευθύνες τους θα αναζητηθούν μέχρι τέλους.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανήκει στο λαό και ως δημόσια στρατηγική επιχείρηση θα έπρεπε να εξυγιανθεί και να ανασυγκροτηθεί και να λειτουργήσει κερδοφόρα σε όφελος του τόπου, της ανάπτυξης της χώρας και του ελληνικού λαού, συμβάλλοντας στην εξυπηρέτηση των πολιτών και τη μετατροπή της Ελλάδας σε σύγχρονο κόμβο μεταφορών, αντί η πατρίδα μας να εκχωρείται σε κινέζικα και ιταλικά διακομιστικά συμφέροντα".

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

1 σχόλιο:

  1. Για ΝΔ και Ποταμι βεβαια το προβλημα ειναι το υψος του τιμηματος και οχι η ιδια ιδιωτικοποιηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή