Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 2 Αυγούστου 2016

Goldair και ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ (Τράπεζα Πειραιώς) κατέθεσαν τη μοναδική προσφορά για το Θριάσιο εμπορευματικό

Η κοινοπραξία της Goldair με την ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ, θυγατρική της Τράπεζας Πειραιώς, κατέθεσε τη μοναδική δεσμευτική προσφορά για την κατασκευή και εκμετάλλευση του εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο Πεδίο. Εάν γίνει αποδεκτή η προσφορά (το επόμενο διάστημα στελέχη της ΓΑΙΑΟΣΕ θα εξετάσουν την πληρότητα του φακέλου, ήτοι την τεχνική και οικονομική προσφορά), τότε ο ανάδοχος θα
ανακηρυχτεί, πιθανότατα, τον Σεπέμβριο.   
Η έκταση που παραχωρείται, ιδιοκτησίας της ΓΑΙΑΟΣΕ, είναι 588 στρεμμάτων. Ο ανάδοχος θα συστήσει ανώνυμη εταιρεία ειδικού σκοπού, που θα αναλάβει τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση, για 60 έτη, του εμπορευματικού κέντρου συνδυασμένων μεταφορών που θα κατασκευαστεί, με ταυτόχρονη καταβολή οικονομικού ανταλλάγματος προς τη ΓΑΙΑΟΣΕ. 
Στρατηγικός στόχος της ΓΑΙΑΟΣΕ αποτελεί η δημιουργία ενός «Εμπορευματικού Κέντρου Διεθνούς Εμβέλειας», που θα συμβάλει στην αύξηση των σιδηροδρομικώς μεταφερόμενων εμπορευματικών φορτίων και στην ανάδειξη της χώρας ως βασικής πύλης διακίνησης εμπορευμάτων στα διευρωπαϊκά δίκτυα μεταφορών.
Άξιο αναφοράς είναι ότι, εάν επικρατήσει τελικά το σχήμα ΕΤΒΑ - Goldair, η Goldair ενισχύει ακόμα περισσότερο τη θέση της στις συνδυασμένες μεταφορές, δεδομένου ότι, το 2017, αναμένεται να τροχοδρομήσει και η σιδηροδρομική εμπορευματική εταιρεία Rail Cargo Logistics Goldair. 
Από την άλλη πλευρά, η Cosco δεν κατέθεσε προσφορά, καθώς επιθυμούσε την ένταξη στο διαγωνισμό και του σιδηροδρομικού terminal και λοιπών εγκαταστάσεων, ιδιοκτησίας του ΟΣΕ.
Metaforespress.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου