Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2016

Ενημέρωση από τον Αντιπρόεδρο της ΠΟΣ για την χτεσινή συνάντηση με ΕΡΓΟΣΕ κ ΕΕΣΣΤΥ

Σήμερα το πρωί πραγματοποιήθηκαν  συναντήσεις του προεδρείου της ομοσπονδίας με τις διοικήσεις των εταιριών ΕΕΣΣΤΥ και ΕΡΓΟΣΕ .Στην πρώτη συνάντηση με την ΕΕΣΣΤΥ , ο κ. Αγιάσογλου αναφέρθηκε στην διαδικασία της ιδιωτικοποίησης της εταιρίας
τονίζοντας ότι το βασικό ενδιαφέρον θα φάνει από την Δευτέρα 3 Οκτ όπου θα γίνει η πρόσκληση ενδιαφέροντος .Η συνέχεια  και το αποτέλεσμα του ενδιαφέροντος θα καταλήξει ένα μηνά μετά 21 Νοεμβρίου με την κατάθεση δεσμευτικών προσφορών .
Εντύπωση έκανε η απάντηση του Δ/νων σε ερώτηση για το αν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ  χρωστά χρήματα και τι γίνεται με τις οφειλές προς την ΕΕΣΣΤΥ , λέγοντας ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και ότι οι οφειλές μεταξύ τους είναι στα φυσιολογικά όρια οποιωνδήποτε εταιριών που έχουν οικονομικές σχέσεις  , διαψεύδοντας στην ουσία κύκλους ( και συνδικαλιστικούς ) που θελαν να δημιουργήσουν εντυπώσεις περί χρεών ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς την ΕΕΣΣΤΥ . Πρόβλημα υπήρχε παλαιοτέρα και ο λόγος ήταν τα χρέη που δεν αναγνώριζε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ από το 2014 και μέχρι να βρεθεί κάποιος συμβιβασμός.
Εντύπωση επίσης έκανε η απάντηση που έδωσε σε ερώτημα για το αν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δίνει ρευστό στην ΕΕΣΣΤΥ ( ο καημός της ΠΑΣΚ κυρίως και του παρατηρητή )  για να διευκολύνει την λειτουργιά με τις παγίες , λέγοντας η ΕΕΣΣΤΥ θα πρέπει από μόνη της να φροντίζει για την ρευστότητα και όπου χρειάζεται υπάρχει για να αντιμετωπιστούν  έκτακτα προβλήματα . Επίσης θα εκδοθούν εταιρικές κάρτες που διευκολύνουν  τον έλεγχο των εξόδων που γίνονται  , δείχνοντας ότι υποστηρίζει το συγκεκριμένο μέτρο .
Ακόμη το προεδρείο έθεσε τα πολλαπλά προβλήματα που υπάρχουν στο τροχαίο υλικό , εξηγώντας ότι βρίσκεται σε οριακή κατάσταση  , δυστυχώς χωρίς να παίρνει μια σαφή απάντηση για την βελτίωση της κατάστασης .Ο κ. Αγιάσογλου τόνισε ότι τα προβλήματα θα λυθούν κυρίως με την ανάταξη του τροχαίου υλικού .
Τέλος το προεδρείο ζήτησε εν όψη ιδιωτικοποίησης να γίνουν τοποθετήσεις σε ιεραρχικές θέσεις λαμβάνοντας την απάντηση ότι σύντομα η διοίκηση θα έχει απάντηση σχετικά με το ζήτημα αυτό .
Στην δεύτερη κατά σειρά συνάντηση με την διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ το προεδρείο τόνισε όπως και στην επιστολή που έστειλε για την ανάγκη υλοποίησης της ηλεκτροκίνησης τουλάχιστον μέχρι και στο σταθμό Αθηνών , περνώντας την απάντηση ότι μέχρι τα τέλη του Νοεμβρίου θα έχει ολοκληρωθεί .
Επίσης έγινε ενημέρωση για πολλά έργα τα οποία είναι σε εξέλιξη ή βρίσκονται σε πιο πρώιμα σταδία .
Τονίστηκε τέλος η αναγκαιότητα ολοκλήρωσης των έργων ( κυρίως στον ορεινό όγκο σε σχέση με την τωρινή κατάσταση της γραμμής , στο Αξιός- Ειδομένη καθώς και την γέφυρα στο Γαλλικό κ.α. )  έτσι ώστε να αλλάξει η εικόνα του σιδηροδρόμου .

ΚαραδήμαΣ Χάρης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου