Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2016

«Ανοίγει το παιχνίδι» στον σιδηρόδρομο. Mετά την Goldair, μηχανές ζήτησε η Pearl (Cosco)

Όπως όλα δείχνουν, το 2017 στην εγχώρια σιδηροδρομική αγορά θα έχουν συντελεστεί τεκτονικές αλλαγές.

Του Φώτη Φωτεινού - metaforespress.gr 
Δεν είναι μόνο η απόκτηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από την ιταλική FS Italiane, αλλά η είσοδος νέων «παικτών» στις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές.
Έτσι, μετά την Rail Cargo Logistics Goldair, μηχανές, από τη ΓΑΙΑΟΣΕ, ζήτησε και η Piraeus Europe Asia Rail Logistics (Pearl).
Η Pearl, όπως και η Goldair, αιτήθηκε 2 ηλεκτράμαξες και 2 ντιζελάμαξες από τη ΓΑΙΑΟΣΕ, η οποία έχει αναλάβει τη διαχείριση του σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού, κυριότητας του ελληνικού δημοσίου.  
Αυτό σημαίνει ότι, το 2017, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποκτά δυο ανταγωνίστριες εταιρείες στις εμπορευματικές μεταφορές.
Υπενθυμίζεται ότι η Rail Cargo Logistics Goldair αποτελεί κοινοπραξία των Αυστριακών Σιδηροδρόμων και της ελληνικής Goldair, ενώ η Piraeus Europe Asia Rail Logistics «ακούγεται» ότι είναι συμφερόντων της κινεζικής Cosco, η οποία απέκτησε πρόσφατα το 51% του ΟΛΠ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου