Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2016

Τι προβλέπει το Οργανόγραμμα για την έλξη

Ρίχνοντας μια πρώτη ματιά στο Οργανόγραμμα παρατηρούμε ότι 
οι έδρες παραμένουν ως έχουν, ωστόσο οι θέσεις μηχανοστασιαρχών στην περιφέρεια πλέον λογίζονται ως προϊστάμενοι Τμήματος ( και όχι υπηρεσίας).

.Στα κεντρικά μηχανοστάσια (2 Υπηρεσίες)δεν υφίσταται πλέον θέση τμηματάρχη για τον προγραμματισμό εργασίας,αλλά οι θέσεις μεταφέρονται (αν καταλάβαμε καλά) στην Κεντρική Υπηρεσία.
Στην ΔΙΚΑΜ δημιουργείται η υπηρεσία των ΜΕΚ με την σημαντική ειδικότητα να επανέρχεται μετά απο πολλά χρόνια. Η νέα Υπηρεσία, Ελέγχου Κυκλοφορίας, θα απασχολεί 3 τμηματάρχες στην Νότια Ελλάδα και 2 στην Βόρεια Ελλάδα.
Τέλος δεν προβλέπονται θέσεις τμηματαρχών για τον έλεγχο ταχυτήτων , αφού μετατρέπονται αυτά σε  γραφεία.
Γενικώς παρατηρήσαμε περικοπές σε θέσεις ευθύνης, περικοπές που προφανώς δεν θα γίνουν αποδεκτές απο την ΠΕΠΕ, ενώ τα γραφεία προγραμματισμού εργασίας σε ΜΑΙ και ΜΘ πρέπει να συνεχίσουν να λειτουργούν. (όπως άλλωστε συμβαίνει και στην περιφέρεια).
Αγκάθι επίσης το θέμα της ένωσης Λάρισας- Βόλου σε 1 μηχανοστάσιο στο προτεινόμενο οργανόγραμμα με 1 προιστάμμενο τμήματος.
Στην ΔΙ.ΤΡ.Υ οι θέσεις παραμένουν ως έχουν.
Το Σωματείο μας θα συνεδριάσει για το θέμα άμεσα, λογικά αμέσως μετά την λήξη του συνεδρίου της ΠΟΣ.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου