Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2016

Το «μακρύ χέρι» του ΟΣΕ προκαλεί εκνευρισμό στις θυγατρικές

Η διοίκηση του οργανισμού βρίσκεται στο στόχαστρο των θυγατρικών καθώς επιχειρεί να καπελώσει κάθε πρωτοβουλία. Η οργίλη ανακοίνωση ΤΡΑΙΝΟΣΕ και οι «σχέσεις στοργής». Πώς εμπλέκεται η κυβέρνηση.
Ετρεχαν προχθές κάποιοι στην κυβέρνηση να μαζέψουν μια σκληρή ανακοίνωση της διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την οποία
η τελευταία προχωρούσε σε ευθεία επίθεση κατά της ηγεσίας του ΟΣΕ. Αφορμή ήταν εκδήλωση της περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος, με συμμετοχή της γενικής γραμματέως του υπουργείου Υποδομών Π. Πέρκα για το σιδηροδρομικό άξονα Πύργου – Κατάκολου – Ολυμπίας στην οποία δεν είχε προσκληθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ η οποία μάλιστα λειτουργεί τα τρένα της γραμμής!

Στελέχη των θυγατρικών του ΟΣΕ υποστηρίζουν πως η διοίκηση του οργανισμού επιχειρεί να καπελώσει κάθε πρωτοβουλία που αναλαμβάνουν. Υπενθυμίζουν και την περίφημη συνέντευξη τύπου που είχαν δώσει προ 15ετίας υπάλληλοι της ΕΡΓΟΣΕ σε ένδειξη διαμαρτυρίας για αντίστοιχο καπέλωμα.

Ακόμα και παράγοντες εντός του ΟΣΕ προσθέτουν πως τελευταίο κρούσμα ήταν η απόπειρα της διοίκησης του οργανισμού να αναλάβει την ευθύνη για τα σχεδιαζόμενα έργα διασύνδεσης του Λουτρακίου με το βασικό σιδηροδρομικό άξονα. Αφού για κάποιες ημέρες εμφανίζονταν σίγουροι πως θα αναλάβουν την ευθύνη για το έργο, τελικά δόθηκε εντολή να περάσει στην αρμόδια θυγατρική, δηλαδή την ΕΡΓΟΣΕ.

Όλα αυτά συμβαίνουν ενώ στο υπουργείο Υποδομών υποστηρίζουν πως η ενίσχυση του σιδηροδρόμου αποτελεί βασικό πυλώνα της στρατηγικής τους, με την ολοκλήρωση των έργων στο βασικό άξονα, τη συνεργασία με ιδιώτες και τη διασύνδεση με εμπορευματικά κέντρα. Πρόσωπα που γνωρίζουν όσα συμβαίνουν τους τελευταίους μήνες στον ΟΣΕ αποδίδουν τις «σχέσεις στοργής» μεταξύ διοίκησης ΟΣΕ και θυγατρικών και σε έριδες εντός του κυβερνητικού στρατοπέδου.

Το ποτήρι φαίνεται πως ξεχείλισε με την εκδήλωση για τη γραμμή Πύργου – Κατάκολου – Ολυμπίας που «ξέχασαν» να καλέσουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ!

Η διοίκηση της τελευταίας υποστηρίζει στην ανακοίνωσή της πως:

«1- Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι ο μοναδικός πάροχος σιδηροδρομικού έργου στην Ελλάδα και ως εκ τούτου λειτουργεί και τα τραίνα της γραμμής Κατάκολο – Πύργος - Αρχαία Ολυμπία, στην οποία εκτελεί δρομολόγια εδώ και δεκαετίες.

2-Για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν νοείται να πραγματοποιούνται συναντήσεις για θέματα που αφορούν αποκλειστικά την αρμοδιότητά της, δηλαδή την εκτέλεση σιδηροδρομικών δρομολογίων ή την αναβάθμιση τους, χωρίς την πρόσκληση/παρουσία εκπροσώπων της. Επισημαίνεται ότι καμία σε περίπτωση τέτοιου είδους συσκέψεις δεν μπορούν να δημιουργήσουν τετελεσμένα γεγονότα.

Επίσης, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ σημειώνει ότι αντίστοιχη είναι η θέση της και στα διάφορα σενάρια που εκπονούνται για τη λειτουργία του Προαστιακού Σιδηρόδρομου της Πάτρας, καθώς και εκεί η εταιρία είναι ο μοναδικός πάροχος σιδηροδρομικού έργου.

Εν κατακλείδι, συσκέψεις που γίνονται για αντικείμενα αρμοδιότητας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, χωρίς τη συμμετοχή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, είναι κενές περιεχομένου και δεν προωθούν την έννοια της ανάπτυξης, ούτε σε τοπικό, ούτε σε εθνικό επίπεδο».

Φώτης Κόλλιας
fotisk2@euro2day.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου