Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2016

Αύριο στις 4 το μεσημέρι η διαβούλευση για το Οργανόγραμμα

Όπως πληροφορηθήκαμε η διαβούλευση της ΠΟΣ και των Σωματείων για το Οργανόγραμμα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα πραγματοποιηθεί αύριο στις 4 το μεσημέρι.
Στις 11 το πρωί συνεδριάζει το Προεδρείο της ΠΟΣ. Θα ενημερώσουμε για οτιδήποτε νεώτερο.

Ο Χρ. Σπίρτζης ήθελε να «απαλλαγεί» από τις "ιδιωτικοποιημένες" Μεταφορές

Υπέρμαχος του «σπασίματος» του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και της ενσωμάτωσης των Μεταφορών στο υπ. Ναυτιλίας εμφανίζεται ο υπουργός Χρήστος Σπίρτζης.
Πρώτον, διότι η ενσωμάτωση των χερσαίων και εναέριων μεταφορών, με τις θαλάσσιες ολοκληρώνει

H απάντηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην επιστολή της ΠΟΣ για το Οργανόγραμμα

Περιμέναμε απο το πρωί την Ομοσπονδία να δώσει στην δημοσιότητα την επιστολή-απάντηση του κ.Τσαλίδη για το Οργανόγραμμα. Μιας και αυτό δεν έγινε, την δημοσιεύουμε εμείς,αφού την ζητήσαμε για την ενημέρωση των σιδηροδρομικών. Ο καθένας μπορεί να βγάζει τα συμπεράσμα του διαβάζοντας την απάντηση.Διαβάζουμε : 
Κύριε Πρόεδρε, 
Στην επιστολή σας με ΑΠ 39126/27.10.2016 διάβασα με ιδιαίτερη ικανοποίηση

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ απέστειλε το προσωπικό τοποθετημένο (αριθμητικά) σε έδρες,υπηρεσίες,τμήματα στο νέο Οργανόγραμμα

Πριν απο λίγο η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ απέστειλε στο email του Σωματείου μας (και της ΠΟΣ)τον αριθμό των υπηρετούντων ανά έδρα σύμφωνα με την σημερινή κατάσταση και το προτεινόμενο Οργανόγραμμα. Σε αυτό φαίνεται ότι

Το βαθύ -παλιό ΠΑΣΟΚ στην Κίνηση (Ε.Σ.Α.Σ.) είναι εδώ ....(αν και έχει κάπως αποπροσανατολιστεί).

Κάποτε στην χώρα υπήρχε μια δημοκρατική παράταξη που είχε σαν συνδικαλιστικό βραχίονα την ΠΑΣΚΕ.
Κάποτε και στην κίνηση υπήρχε η ΠΑΣΚ -Σιδηροδρομικών.
Και μετά ήρθαν τα μνημόνια.
Και εξαφανίστηκε το ΠΑΣΟΚ και η ΠΑΣΚ Σιδηροδρομικών. Κάποιοι απο ντροπή έγραψαν ότι 

Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2016

Ανακοίνωση απο την Ε.Σ.Α.Σ (ΠΑΣΚ - Κίνησης)

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Στις 3/10/16, παραμονές του συνεδρίου της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, λάβαμε στο

email του Σωματείου μας,  πρόταση της Διοίκησης για τη νέα οργανωτική δομή της Εταιρείας, προς διαβούλευση, με ημερομηνία λήξης αυτής την 13η Οκτώβρη.  Η ΠΟΣ, ως η μόνη αρμόδια σε

Επίορκοι, πολλοί επίορκοι υπάλληλοι στο ΥΠΟΜΕΔΙ και σε εποπτευόμενες ΔΕΚΟ

Σύμφωνα με τα όσα υποστήριξε, σε συνέντευξή του στην «Αγορά», ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, «βασίλευε» η… παρανομία στο υπουργείο και σε εποπτευόμενες ΔΕΚΟ. 

«Εντός του υπουργείου αντιμετωπίσαμε πρακτικές παράνομες. Βρήκαμε διευθυντές που είχαν

Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2016

Ψάχνει πρόθυμους,ξεχνώντας ότι η αναγέννηση του σιδηροδρόμου δεν έρχεται με συνταξιούχους

Μιας και τα πράγματα είναι ξεκάθαρα με πρώην συνάδελφο μας, ας του θυμήσουμε τα προφανή.
Το στέκι της έλξης έχει τοποθετηθεί δημόσια τονίζοντας ότι όσοι

1η Πανελλαδική Συνδιάσκεψη για την +ΣυνΕξέλιξη στην Θεσσαλονίκη (12 Νοεμβρίου)


 Η +ΣυνΕξέλιξη πραγματοποιεί την 1η Πανελλαδική της Συνδιάσκεψη στην Θεσσαλονίκη το Σάββατο  12 Νοεμβρίου και καλεί όλους τους μηχανοδηγούς σε ανοικτή συζήτηση με θέματα 

Γιάννης Γρίβας : Οι πύλες της ανοησίας

Λάβαμε και δημοσιεούμε απο τον συνάδελφο Γιάννη Γρίβα, Γ.Γραμματέα ΠΕΣΟΣΕ, επιστολή που απευθύνεται και απαντά σε σχόλιο που διαβάσαμε στην προηγούμενη επιστολή του. Διαβάζουμε : 

Αύριο το ετήσιο μνημόσυνο για τον Μιχάλη Σκορδιαλό

Ένας χρόνος πέρασε απο την ξαφνική απώλεια του συναδέλφου μας Μιχάλη Σκορδιαλού. Αύριο πρωί στο νεκροταφείο Νίκαιας στις 10,30 θα πραγματοποιηθεί το ετήσιο μνημόσυνο...

Τραγική ιστορία πίσω απο την χτεσινή αυτοκτονία με το IC86


Σύμφωνα με πληροφορίες από το οικείο οικογενειακό περιβάλλον της άτυχης κοπέλας διαπιστώθηκε μια τραγική ειρωνία που συνδέει  τα δύο

Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2016

Και τότε και σήμερα και πάντα, ΟΧΙ

Ασχολούνται με το Οργανόγραμμα, ξεχνούν την ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ...Θυμήθηκαν σήμερα και τις τοποθετήσεις σε έδρες!!!!

Προβληματίζει πραγματικά όλους μας αυτό που συμβαίνει με την πλειοψηφία της ΠΟΣ που έχει ανάγει εδώ και 7 μήνες (όπως και η ίδια παραδέχεται στην επιστολή της) σε κομβικό θέμα αυτό του Οργανογράμματος στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Ούτε για την

Νέα επιστολή της ΠΟΣ για το Οργανόγραμμα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Νέα επιστολή σε ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά και ΤΑΙΠΕΔ απο την πλειοψηφία της ΠΟΣ (Δεν υπήρξε ομόφωνη απόφαση για αυτήν την επιστολή καθώς διαφώνησε το Δίκτυο Σιδηροδρομικών σε συγκεκριμένα σημεία). Διαβάζουμε: 
Κύριοι,
Η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από την ανάληψη των καθηκόντων της εξέφρασε την πρόθεσή της για αλλαγή του υπάρχοντος Οργανογράμματος της Εταιρείας. Ενώ

H ΔΕΣΚ ζητά σύγκληση του Προεδρείου της ΠΟΣ για την ΕΕΣΣΤΥ

Με γραπτό τους αίτημα οι εκπρόσωποι της ΔΕΣΚ (ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών)ζητούν την έκτακτη σύγκληση του Προεδρείου με θέμα την ΕΕΣΣΤΥ.Διαβάζουμε: 
Συνάδελφοι,

            Μετά τη συνάντηση που είχε το Προεδρείο της Π.Ο.Σ. με τη νέα Διοίκηση

Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2016

Τι είχε βγάλει Συνταγματικό το Συμβούλιο της Επικρατείας για τους εργαζόμενους ;

Κάποιοι σήμερα πανηγυρίζουν για την "νίκη της Δημοκρατίας" θεωρώντας ότι το Συμβούλιο της Επικρατείας δικαίωσε τους ...καναλάρχες!
Ας δούμε τι είχε αποφασίσει πρόσφατα για την περίπτωση των συναδέλφων μας στο 

Δελτίο Τύπου για το συμπόσιο στην Ζυρίχη για τον σιδηρόδρομο στην Πελοπόννησο

Λάβαμε και δημοσιεύουμε..
Το Πολυτεχνείο ΕΤΗ ( Έδρα Χωρικού Σχεδιασμού) της Ζυρίχης, σε συνέχεια του επιστημονικού έργου CODE PATRAS διοργάνωσε στις 20 και 21 Οκτωβρίου στην Ζυρίχη ένα διεθνές συμπόσιο με θέμα "Τουρισμός, Τραίνο και Περιφερειακή Ανάπτυξη".
Ο στόχος του συμποσίου ήταν η διερεύνηση της

Αθάνατη Ελληνική Δικαιοσύνη....


Τραγουδά η Ελληνική Κοινωνία μετά την χτεσινή απόφαση του ΣτΕ που έκρινε αντισυνταγματικό τον Νόμο για τις τηλεοπτικές άδειες. Για να είμαστε ξεκάθαροι δεν λησμονούμε ποτέ τις επιπτώσεις

Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2016

Ανακοίνωση Γιάννη Γρίβα για όσα διαδραματίστηκαν στο 35ο συνέδριο της ΠΟΣ

Συνάδελφοι
Είναι γεγονός πως από τότε που αναλάβαμε το σωματείο μας(ΠΕΣΟΣΕ) προσπαθήσαμε  να δώσουμε την αναγκαία οντότητα του  στο συνδικαλιστικό γίγνεσθαι , που εδώ και πολλά χρόνια είχε χάσει. Είμαστε περήφανοι γιατί

Νέα επιστολή διαμαρτυρίας επιβατών για τον Προαστιακό Πάτρας (υπηρεσίες λεωφορείων)

Συνεχίζονται τα παράπονα επιβατών για την κατάσταση των λεωφορείων που λειτουργούν συνδυαστικά με τον Προαστιακό στην Πάτρα. Λάβαμε και δημοσιεύουμε επιστολή επιβάτη προς την Διοίκηση του ΟΣΕ κ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
ΔΕΝ θα δημοσιεύσουμε τηλέφωνα που αναφέρονται στην επιστολή για ευνόητους λόγους,ενώ θεωρούμε κ λανθασμένη την προσέγγιση που κάνει στο τέλος της επιστολής του ο φίλος επιβάτης. Διαβάζουμε : 

Όταν η ηττοπάθεια γίνεται…. ποίηση (ΔΕΣΚ/ΑΣΠΡΟ) και ….πολιτική άποψη (ΠΑΣΚ)

Λάβαμε και δημοσιεύουμε ανακοίνωση απο το Δίκτυο Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας.
Σε παλαιότερο ποίημά του ο αγαπητός “άλικος”  παρουσίαζε σε κόμικς τον άλλοτε Προϊστάμενο του Δ΄ Τμήματος συνάδελφο Αντωνιάδη να λέει :

Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2016

Ψηφισμένη η «ρήτρα Βουλγαρίας» για κατώτατο μισθό χωρίς τριετίες και επιδόματα


Επειδή ακούμε πολλά για την μάχη για τα εργασιακά καλό είναι να θυμηθούμε τι κληρονομήσαμε απο τα 2 πρώτα μνημόνια (ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΔΗΜΑΡ-ΛΑΟΣ) και επιβεβαιώσαμε με το 3ο μνημόνιο (ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ).Η κυβέρνηση τον τελευταίο καιρό, ενόψει της β’ αξιολόγησης και του ανοίγματος

Παράταση ....ζήτησε η ΠΟΣ για το Οργανόγραμμα

Στα πέναλτι συνάδελφοι,στα πέναλτι.....μπας κ γίνει ανασχηματισμός ή μήπως βγάλει απόφαση το ΣτΕ και βρείτε και άλλη δικαιολογία!

Όταν τα Σωματεία έχουν ήδη κάνει 2 συναντήσεις με την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το θέμα,η Ομοσπονδία ζητά παράταση γιατί.... δεν προλαβαίνει να διαβάσει λέει το Οργανόγραμμα.Εμφανέστατη η προσπάθεια της, να

Επιστολή ΠΕΠΕ για την εκπαίδευση των 22 βοηθών μηχανοδηγού

Κύριε Υπουργέ,Κυρία Υπουργέ, Κυρία Γεν.Γραμματέα,
Από το 2013 στον Κλάδος Έλξης στην ειδικότητα του Βοηθού Μηχανοδηγού μετά από εσωτερικές μετατάξεις εντάχθηκαν και εκπαιδεύτηκαν 22 συνάδελφοι, οι οποίοι πιστοποιήθηκαν, αλλά έως και σήμερα εκτελούν χρέη Βοηθού Μηχανοδηγού.
Με την παρούσα επιστολή μας, ζητάμε άμεσα να

Πάτρα: Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στον ΟΣΕ από επιβάτες που καταγγέλλουν καθυστερήσεις στον Προαστιακό και εξύβριση από τους υπεύθυνους

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας θα πραγματοποιήσουν την προσεχή Πέμπτη στις 11 το πρωί στον σταθμό του ΟΣΕ στην Αγίου Νικολάου επιβάτες του προαστιακού. Αφορμή όπως αναφέρουν σε σχετική ανακοίνωσή τους

Οριστικά στο ΕΣΠΑ η ηλεκτροκίνηση της γραμμής Βόλου - Λάρισας

Βιολογικοί καθαρισμοί, δίκτυα αποχέτευσης και μονάδες επεξεργασίας απορριμμάτων συνολικού προϋπολογισμού 88,3 εκατομμυρίων ευρώ περιλαμβάνονται στα έργα που θα χρηματοδοτηθούν στη Θεσσαλία από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξης».

Αλλαγές στα κυκλώματα εργασίας στις Χαλκίδες απο 31 Οκτώβρη

Όπως ενημερωθήκαμε απο την Δευτέρα 31 Οκτώβρη θα υπάρξουν αλλαγές στην δομή των υπηρεσιών στην γραμμή Πειραιάς - Χαλκίδα.Η ΔΙΚΑΜ πράτει

Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2016

Έκτακτο - Εστάλη σε ΠΟΣ και Σωματεία το πλήρες Οργανόγραμμα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Όπως πληροφορηθήκαμε πριν απο λίγο εστάλη απο την Διοίκηση  της ΤΡΑΙΝΟΣΕ το πλήρες Οργανόγραμμα καθώς και το νέο προσοντολόγιο ΚΑΙ στο mail του Σωματείου μας.

Αναφορικά με τον κλάδο έλξης έχουμε προτεινόμενες αλλαγές στο προσοντολόγιο καθώς

Συμβούλια προαγωγών ζητά η ΠΟΣ

Με σημερινή της επιστολή η ΠΟΣ, απευθύνεται στο Υπουργείο Μεταφορών και στις Διοικήσεις των Εταιρειών,ζητώντας την επανασύσταση των Συμβουλίων Προαγωγών που καταργήθηκαν με τον Νόμο 3891/2010. Διαβάζουμε :
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών επανειλημμένως τόσο κατά τις συναντήσεις μας, όσο και εγγράφως, έχει καταθέσει τις προτάσεις της όσον αφορά

Έκπληξη για την ΕΕΣΣΤΥ οι Τσέχοι; Για τους Ιταλούς, ίσως όχι

Έκπληξη για την ΕΕΣΣΤΥ οι Τσέχοι της Skoda; Για τους Ιταλούς της FS, τους νέους ιδιοκτήτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ίσως όχι.
«Θεωρείται απίθανο οι Τσέχοι να μην είχαν ενημερώσει τους Ιταλούς για τη συμμετοχή τους στο

H φωτογραφία του μήνα!!!

 Δεν αντέξαμε και εμείς και είπαμε να την δημοσιεύσουμε !
Δείτε την φωτογραφία του μήνα >

Επίσκεψη στο Αστεροσκοπείο απο το ΠΜΚ -Αττικής

Κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση...

Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2016

Σε 3,5 ώρες, το 2018, το Αθήνα – Θεσσαλονίκη με τρένο. Στα Μποζαΐτικα της Πάτρας το 2020

Στις αρχές του 2018 ολοκληρώνεται η ηλεκτροκίνηση στον κεντρικό σιδηροδρομικό άξονα Αθήνας – Θεσσαλονίκης, μειώνοντας έτσι το χρόνο του ταξιδιού σε 3,5 ώρες, όπως τονίζει, σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ ΜΠΕ, ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Θάνος Βούρδας.

Συνεχίζει να εκτίθεται και να εκθέτει την ΑΣΚΕ ο γραφικός εκπρόσωπος της

Η εικόνα με τους μπούφους αριστερά ΔΕΝ έχει σχέση με την ανάρτηση!Η εμπάθεια κάποιων συνδικαλιστών του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών πλέον βγάζει μάτι για συγκεκριμένα πρόσωπα! Είναι τόσο εμφανής η δυσφορία τους για αυτούς που δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν με ουσιαστικά επιχειρήματα που πλέον καθημερινά ψελίζουν μια

Δίνουμε αίμα στην τράπεζα αίματος του Σωματείου μας

Τις τελευταίες μέρες πολλοί μηχανοδηγοί επικοινώνησαν μαζί μας για να δώσουν αίμα για τον συνάδελφο Μαρμαρά που χειρουργείτε την προσεχή Τρίτη.Η απαραίτητη ποσότητα αίματος συγκεντρώθηκε σύντομα,ωστόσο για να μην ξαναβρεθούμε σε αυτήν την δυσχερή θέση,δημοσιεύουμε τον τρόπο με τον οποίο οι μηχανοδηγοί

Προγράμματα επαναπιστοποίησης,χωρίς πιστοποιημένους εκπαιδευτές;


Μεγάλο προβληματισμό έχει προκαλέσει μια καταγγελία που ήρθε στο στέκι της έλξης  και αφορά

Ικανοποίηση ΕΡΓΟΣΕ για την πορεία των σιδηροδρομικών έργων στο «Κιάτο-Ροδοδάφνη»

Τα σιδηροδρομικά έργα, που εκτελούνται στη διαδρομή από το Κιάτο ως τη Ροδοδάφνη, επισκέφθηκαν ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της ΕΡΓΟΣΕ, Χρήστος Δουκάκης και ο δ/νων σύμβουλος, Θάνος Βούρδας, ως επικεφαλής κλιμακίου της εταιρείας.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης πραγματοποιήθηκε

Α.Π.: Μισθολογική παροχή το ομαδικό ασφαλιστήριο που κατέστη όρος της ατομικής συμβάσεως μεταξύ εργοδότη και εργαζομένων

Περίληψη: Από τις διατάξεις των άρθρων 648, 649 και 653 του ΑΚ, 3 παρ. 2 του Ν. 2112/1920, 5 παρ. 1 του Ν. 3198/1955 και 1 της υπ’ αριθμ. 95 Διεθνούς Συμβάσεως Εργασίας “περί προστασίας του ημερομισθίου”, που κυρώθηκε με το

Σενάρια για «σπάσιμο» του υπ. Υποδομών – Μεταφορών και ενσωμάτωσης… λιμένων

Ανασχηματισμό πρόκειται να ανακοινώσει, σύμφωνα με πολιτικούς αναλυτές, τις επόμενες ημέρες ο Πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας.Ένα σενάριο που «παίζει» αναφέρεται στο «σπάσιμο» του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και

Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2016

Μήνυμα της νεας Διοίκησης της ΕΕΣΣΤΥ προς τους εργαζόμενους κ όχι μόνο

Λάβαμε κ δημοσιεύουμε επιστολή της νέας            Διοίκησης       της ΕΕΣΣΤΥ
Μέσα σε μια ιδιαίτερα δύσκολη οικονομική συγκυρία για τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο και τη χώρα, δεχτήκαμε την πρόκληση να αναλάβουμε τη Διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ, της σιδηροδρομικής εταιρείας που έχει ως αντικείμενο τη συντήρηση του σιδηροδρομικού

Η απάντηση του Χάρη Καραδήμα για τους "κατακόκκινους" σχολιαστές.

Στο ίδιο ύφος απάντησε στον Αλικο - κατά κόσμον συνάδελφος Χατζής -ο Χάρης Καραδήμας,μέλος της Διοίκησης της ΠΟΣ με το Δίκτυο Σιδηροδρομικών για το σχόλιο του περί δήθεν σιδηροδρομικων. Γράφει ο συνάδελφος :

Η "πολιτική" απάντηση του εκπροσώπου του Λευκού στην ανακοίνωση του Δικτύου Θεσσαλίας - Τι λέμε εμείς

Γεμάτη.... πολιτικά επιχειρήματα η απάντηση του εκπροσώπου της παράταξης του "Λευκού"  που δραστηριοποιειται στον ΣΣ Θεσσαλικό κ συνεργάζεται με το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών  , στην ανακοίνωση του Δικτύου Σιδηροδρομικών. Οταν λοιπόν  ο σύντροφός (....) κ δηθεν συνάδελφος  Αλικος,   κατά κόσμον Χατζής, έμαθε από το Internet την

Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2016

Πρόβλημα -για την έλξη- στην μισθοδοσία της 27ης Οκτώβρη

Όπως πληροφορηθήκαμε λόγω λάθους στα συστήματα πληροφορικής

Στις 16 Φλεβάρη η συζήτηση στο ΣτΕ για τους μεταταχθέντες

Για τις 16 Φεβρουαρίου μετατέθηκε η συζήτηση στο Συμβούλιο της Επικρατείας για τους μεταταχθέντες μηχανοδηγούς. Η ημερομηνία μεταφέρθηκε έπειτα απο αίτημα του εισηγητή του Δημοσίου.

Πιέζουν οι Βρυξέλλες για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (....)

Πιέζουν οι Βρυξέλλες για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, προκειμένου να κλείσουν την έρευνα για τις παράνομες κρατικές ενισχύσεις προς την εταιρεία, ύψους 750 εκατ. ευρώ.
Ωστόσο, η πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους Ιταλικούς Σιδηροδρόμους βρίσκεται

Προσπάθειες αναβίωσης του σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο. Οι κινήσεις Περιφέρειας και υπ. Μεταφορών

Το «λουκέτο» στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοποννήσου ίσως αποτελεί το πιο τρανταχτό παράδειγμα, στον τομέα των μεταφορών, από την ένταξη της Ελλάδας στην εποχή των… Μνημονίων. Έκτοτε, έχουν υπάρξει «φωνές για αναβίωση», κυρίως από την

Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2016

Μεγάλη επιτυχία από το Δίκτυο Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας , μήνυμα για την Περιφέρεια

ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑΝ οι αγωνες των συνδικαλιστών του Δικτύου Σιδηροδρομικών κ ιδιαιτερα αυτών στην Θεσσαλια. Η ανακοίνωση των συναδέλφων για την μεγάλη επιτυχία που ΑΝΑΤΡΕΠΕΙ πολιτικές αποφάσεις που διέλυσαν τον σιδηρόδρομο στην περιφέρεια.
Διαβάζουμε :

Αισιόδοξα μηνύματα από τη Ζυρίχη για το σιδηρόδρομο της Πελοποννήσου


Κοιμωμενη δυναμη με ιδιαίτερη δυναμική να προσδώσει υπεραξία στην οικονομία της Πελοποννήσου» χαρακτήρισε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου κ. Πέτρος Τατούλης το σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοποννήσου κατά την πρώτη μέρα των εργασιών του Συμποσίου

Στη Βουλή έφτασε το θέμα της συντήρησης του σιδηροδρομικού δικτύου Δράμας-Κομοτηνής

Χ. Κεφαλίδου: «Ο Ν. Δράμας απομονώνεται εδώ και ένα χρόνο συστηματικά… 
Η ανάπτυξη, έτσι όπως την ευαγγελίζεται η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, μάλλον δεν περνά από τη Δράμα!»
ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ έφτασε τελικά το θέμα της συντήρησης και ανάταξης του σιδηροδρομικού

Προσφυγή της ΓΣΕΕ στο Συμβούλιο της Ευρώπης

*Παρέμβαση των εργοδοτικών οργανώσεων (ΣΕΒ) ΥΠΕΡ των μέτρων που εφαρμόζονται στην Ελλάδα!!!! Κατά τα άλλα καθόμαστε στο ίδιο κλαδί με τους εργοδότες...
Ακούστηκε   ηχηρά η συλλόγική φωνή των εργαζομένων,

Δελτίο Τύπου ΠΕΣΟΣΕ

Η ΠΕΣΟΣΕ εύχεται ολόψυχα στο νέο Δ.Σ. της ΠΟΣ και στο  νέο ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ να επιτύχει στο έργο της γιατί πιστεύουμε πως θα έχει αντίκτυπο στους εργαζομένους. Όμως οι συνθήκες που διαμορφώθηκαν είναι ακόμη δυσκολότερες δεδομένων των οικονομικών

Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2016

Αυστρία: 5 βαγόνια εμπορικού διένυσαν ακυβέρνητα απόσταση 10 χλμ και συγκρούστηκαν με προαστιακή αμαξοστοιχία


Σύμφωνα με τους υπεύθυνους της OBB τα βαγόνια για άγνωστους λόγους -είχαν αποτεθεί στο σταθμο απο αμαξοστοιχία- κύλησαν  και διήνυσαν απόσταση 10 χλμ μέχρι να συγκρουστούν με προαστιακή αμαξοστοιχία που

Ολόκληρη αποζημίωση για όσους αποχωρούν ή απολύονται λόγω συνταξιοδότησης, σύμφωνα με απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου

Όσοι αποχωρούν ή απολύονται λόγω συνταξιοδότησης δικαιούνται ολόκληρη και όχι μισή αποζημίωση, σύμφωνα με σχετική απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου, δήλωσε ο πρόεδρος της ΕΝΥΠΕΚΚ και πρώην βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Μητρόπουλος, στον ΑΝΤ1. Σύμφωνα με τον κ. Μητρόπουλο, η πρόσφατη αυτή απόφαση του ΔΕΚ είναι από τις πιο σημαντικές

Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2016

Ντοκιμαντέρ Public Services International για ιδιωτικοποίηση ΕΥΑΘ: «Κάτι στο νερό»



Ένα νέο ντοκιμαντέρ, με τον τίτλο «Κάτι στο νερό» («Something in the Water») βγήκε την περασμένη Πέμπτη και αποκαλύπτει το κουβάρι των ιδιωτικών συμφερόντων, των διπλωματικών

Ανάγκη για αίμα για συνάδελφο μηχανοδηγό

Ο συνάδελφος

To νέο Προεδρείο της ΠΟΣ

Ολοκληρώθηκαν πριν απο λίγο οι διαδικασίες για την εκλογή του νέου Προεδρείου της ΠΟΣ και μετά την ψηφοφορία αυτό έχει ως εξής:

Ενημέρωση απο την συνάντηση ΠΕΠΕ -ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Πραγματοποιήθηκε χτες η συνάντηση του Σωματείου μας με την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Κυρίαρχο θέμα της συζήτησης ήταν το προτεινόμενο Οργανόγραμμα με τους

Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2016

Οι θέσεις της ΠΕΠΕ για το Οργανόγραμμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ


Η επιστολή του Σωματείου μας με τις προτάσεις για το προτεινόμενο Οργανόγραμμα. Τονίζουμε ότι η θέση δεν είναι ομόφωνη καθώς η Δημοκρατική Συμπαράταξη ζήτησε να μην γίνει καμία αλλαγή και να προκηρυχτούν οι κενές θέσεις στο υφιστάμενο Οργανόγραμμα. Διαβάζουμε :

Ferrovie και Skoda εκδήλωσαν αρχικό ενδιαφέρον για ΕΕΣΣΤΥ. Στις 5/12 οι δεσμευτικές

Με την εκδήλωση ενδιαφέροντος από δύο επενδυτικά σχήματα έληξε σήμερα η προθεσμία υποβολής εκδήλωσης αρχικού ενδιαφέροντος για την απόκτηση του 100% του μετοχικού κεφαλαίου της ΕΕΣΣΤΥ Α.Ε.
Οι ενδιαφερόμενοι επενδυτές για την ΕΕΣΣΤΥ είναι οι:

Σφυρίζει και πάλι το τρένο στην Καλαμάτα

Ποιοι σιδηροδρομικοί σταθμοί καταργούνται 
Οι περιβαλλοντικοί όροι του σιδηροδρομικού έργου «Κανονικοποίηση και αναβάθμιση της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής Καλό Νερό – Ζευγολατιό – Καλαμάτα» της ΕΡΓΑ ΟΣΕ Α.Ε. εγκρίθηκαν από τον

Ξεκινάει η μάχη για τον έλεγχο του μονοπωλίου της ΕΕΣΣΤΥ

Στην υποβολή μη δεσμευτικού ενδιαφέροντος για την εταιρεία συντήρησης σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού (ΕΕΣΣΤΥ) αναμένεται να προχωρήσουν οι υποψήφιοι επενδυτές σήμερα οπότε λήγει η σχετική καταληκτική ημερομηνία. Η εταιρεία είχε βγει στην αγορά το καλοκαίρι, ταυτόχρονα με

Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2016

Χωρίς χρηματοδότηση τα έργα στο σιδηροδρομικό δίκτυο Δράμας-Ξάνθης (;) - Χωρίς τρένα η Θράκη

Το κλείσιμο της γραμμής ήταν ένα τρικ προκειμένου να πιεστεί ο υπουργός να αποδεσμεύσει την πίστωση! Επιστολή των Διπλωματούχων Μηχανικών του ΟΣΕ προς τον υπ. Μεταφορών και Δικτύων κ. Σπίρτζη
 ΕΝΑ ΤΡΕΝΟ είχαμε, λέτε τελικά να το χάσουμε κι αυτό; Έτσι κι αλλιώς, ο σιδηρόδρομος στην Ελλάδα φαίνεται ότι φθίνει και προς το παρόν το μέλλον του είναι άγνωστο. Η Δράμα, μέρος του σιδηροδρομικού

Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2016

Ενημέρωση απο την συνεδρίαση του ΔΣ της ΠΕΠΕ

Πραγματοποιήθηκε η συνεδρίαση του ΔΣ του Σωματείου μας την Παρασκευή και τα θέματα που συζητήθηκαν είναι τα εξής: 

Η ΠΕΠΕ θα συμμετέχει

Συνεχίζεται η παραπληροφόρηση για το θέμα της ψηφοφορίας μαθητών στα Σωματεία Σιδηροδρομικών

Με μια επιθετική ανακοίνωση η "Λέσχη εργαζομένων και νεολαίας Βόλου"-την οποία έστειλε και στο στέκι της έλξης όπου και την δημοσιεύουμε- προσπαθεί να παρουσιάσει την

Επίσκεψη της Διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο ΜΑΙ

Μετά απο πολλά χρόνια Δ/νων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ επισκέφθηκε -αιφνιδιαστικά- τον χώρο εργασίας των μηχανοδηγών!
Την περασμένη εβδομάδα, ο κ. Τσαλίδης συνοδευόμενος απο τον κ. Θεοχάρη -Πρόεδρο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ- και τον Διευθυντή ΔΙΚΑΜ πραγματοποίησαν 

Σε θέση μάχης οι παίκτες στα logistics-Επαφές Coso με Τrenitalia

Η Cosco πραγματοποιεί επαφές με την Trenitalia, η οποία εξαγοράζει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ώστε να συνεργαστούν στο Θριάσιο εμπορευματικό κέντρο, όπου η ΤΡΑΙΝΟΣΕ διαθέτει δικαίωμα χρήσης των μεγάλων αποθηκευτικών χώρων Κ1 και Κ2..Ενισχύονται οι προσδοκίες ότι

Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2016

ΔΣ ΠΕΣΟΣΕ - Ημερήσια Διάταξη

           Καλείσαι να παραβρεθείς στο Διοικητικό συμβούλιο της ένωσης μας που θα γίνει στις 20/10/2016 ημέρα  ΠΕΜΠΤΗ   και ώρα 11:00 μμ στην ΑΘΗΝΑ(ΚΑΝΙΓΓΟΣ) με θέματα ημερήσιας διάταξης:

Οι θέσεις των Ιταλών μηχανοδηγών στο συνέδριο της ALE

Ξεχωριστό ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι θέσεις των Ιταλών μηχανοδηγών όπως δόθηκαν γραπτώς στην τελευταία συνεδρίαση της ALE στο Σαλέρνο. Διαβάζουμε την επιστολή που εστειλαν:
Από την τελευταία συνεδρίαση της ALE η συνδικαλιστική δραστηριότητα στην Ιταλία

Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2016

Υπογράφηκαν οι ερμηνευτικές για την ΣΣΕ από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Ολοκληρώθηκε η διαδικασία υπογραφής των ερμηνευτικών για την νέα ΣΣΕ και έτσι στις 27 Οκτώβρη θα υπάρξει πληρωμή -αναδρομικη- με τους νέους όρους.
Τα αναδρομικά για την 6η μέρα θα πληρωθούν στις 27 Νοεμβρίου. 

Η ALE ζητά να αλλάξει -εξελιχθει- ο τρόπος έκδοσης πορισματων για τα ατυχήματα σε Ευρωπαϊκό επίπεδο.

Με επιστολή του  σε Ευρωπαίους αξιωματούχους το Ευρωπαϊκό Συνδικάτο Μηχανοδηγών ζητά να αλλάξει ο τρόπος που διεξάγονται τα πορίσματα, προκειμένου να σταματήσει η νοοτροπία που θέλει να κατηγορείται συνήθως  ο μηχανοδηγός ως το εύκολο θύμα. Τονίζουμε ότι 

Ανακοίνωση ΔΕΣΚ-Σ για το 35ο συνέδριο της ΠΟΣ

Συνάδελφοι, συναδέλφισσες,
Είχαμε τονίσει σε προηγούμενη ανακοίνωσή μας ότι από το 35ο Συνέδριο της ΠΟΣ οι Σιδηροδρομικοί δεν μπορούν να περιμένουν κάτι καλύτερο, εξάλλου η διαμόρφωση, των αρνητικών συσχετισμών για το ταξικό κίνημα είναι και

ΕΡΓΟΣΕ: Εξετάζεται η αναβάθμιση της γραμμής Λιανοκλάδι-Στυλίδα

Κατά τη διάρκεια της χθεσινής επίσκεψης του Δ/ντος Συμβούλου της ΕΡΓΟΣΕ στην περιοχή της Φθιώτιδας, πραγματοποιήθηκε συνάντηση με τον Δήμαρχο Στυλίδας κ. Απόστολο Γκλέτσο.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης έγινε παρουσίαση των

Τοποθετήσεις στην ΕΕΣΣΤΥ

Σύμφωνα με πληροφορίες που έχουμε στο στέκι της έλξης, η Διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ προέβη σήμερα σε τοποθετήσεις και αλλαγές προσώπων σε επίπεδο Διευθυντών,προισταμένων υπηρεσίας κτλπ.
Θα ενημερώσουμε για οτιδήποτε νεώτερο.

Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2016

Ανακοίνωση ΠΑΣΚ-Σ (Συνεργαζόμενοι) για το 35ο συνέδριο της ΠΟΣ

Συνάδελφοι, 
Το  35ο συνέδριο της ΠΟΣ αποτελεί πλέον ιστορία. Ένα συνέδριο που δυστυχώς διεξήχθη με μια σιδηροδρομική εταιρεία ιδιωτικοποιημένη (ΤΡΑΙΝΟΣΕ) και μια εταιρεία στον «πλειστηριασμό» (ΕΕΣΣΤΥ). Οι προεκλογικές εξαγγελίες της σημερινής κυβέρνησης αποδείχθηκαν πομφόλυγες. Ο

Συνεδρίαση ΔΣ ΕΕΣΣΤΥ- Ημερήσια Διάταξη

Ο συνάδελφος ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΛΕΙΔΟΠΟΥΛΟΣ (εκπρόσωπος των εργαζομένων στο ΔΣ της ΕΕΣΣΤΥ), μας

Goldair και Pearl «πέρασαν τις πόρτες» του ΟΣΕ, οι Ιταλοί της FS ακόμα όχι

Συναντήσεις με ανώτατα στελέχη του ΟΣΕ είχαν το προηγούμενο διάστημα στελέχη της Rail Cargo Logistics Goldair και της Piraeus Europe Asia Rail Logistics (Pearl).

Τα εν λόγω στελέχη ζήτησαν πληροφορίες για την κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου, τη

Σημαντική απόφαση του Ευρωπαϊκού δικαστηρίου γία τους εργαζόμενους χωρίς σταθερή έδρα

Το Ανώτατο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο αποφάνθηκε πως, οι εργαζόμενοι οι οποίοι δεν έχουν σταθερή έδρα στη δουλειά τους, όπως ηλεκτρολόγοι, τεχνικοί και γενικά όσοι εργαζόμενοι μετακινούνται συνεχώς από το σπίτι τους κατευθείαν στην

Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2016

Σχετικά με την εξομοίωση των πτυχιούχων Τ.Ε.


Ολοκληρώθηκε απο τις υπηρεσίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ο επανυπολογισμός για όσους 

Συνέδριο ΠΟΣ,σύγκριση αποτελεσμάτων με το προηγούμενο (34ο)συνέδριο

Πολλοί συνάδελφοι επικοινώνησαν μαζί μας και ρωτώντας μας για τα αποτελέσματα των εκλογών στην Ομοσπονδία και ποια ήταν η κατανομή των εδρών το 2013 και ποια σήμερα.Εμείς ανατρέξαμε στο αρχείο μας και βλέπουμε ότι 

Στα 2.8 εκκατομύρια το χρέος της ΕΒΖ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ - Αναζητείται λύση


Και εμείς λέμε ότι τώρα όλοι καταλαβαίνουν πως ανέβαινε το εμπορικό έργο.Με δουλειές που είχαν αμφίβολο οικονομικό αποτέλεσμα και άφηναν και εκατομμύρια των Ευρώ,ως χρέος.Αλήθεια θα απολογηθεί κάποιος για αυτήν την κατάσταση που υπάρχει απο το 2014; Διαβάζουμε απο το agornews.gr>