Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2017

Κέρδη κ το 2016 για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ - Συνεχίζονται οι εμπορικές συμφωνίες

Ειδομένη, αύξηση ΦΠΑ και απεργίες οι οικονομικές «πληγές» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 2016. Του Φώτη Φωτεινού - metaforespress.gr
 Η σιδηροδρομική εταιρεία, σύμφωνα με τα προσωρινά στοιχεία του περσινού
9μηνου, απώλεσε 2 εκατ. από τον σιδηροδρομικό αποκλεισμό της Ειδομένης την περίοδο Απριλίου – Μάιου και 2 εκατ. από τις κινητοποιήσεις των σιδηροδρομικών τον Ιούλιο, περίοδο κατάθεσης των δεσμευτικών προσφορών για την πώληση της εταιρείας.
 Παράλληλα, απορρόφησε 5 εκατ. από την αύξηση του ΦΠΑ στα εισιτήρια (το 2015 ήταν στο 13%, με αποτέλεσμα η εταιρεία να απορροφήσει, το 2016, τη μεγάλη αύξηση που επήλθε).
 Σύμφωνα με τα προσωρινά στοιχεία 9μηνου, ο κύκλος εργασιών ανήλθε στα 45,5 εκατ. (δεν συμπεριλαμβάνεται η αποζημίωση των άγονων γραμμών), εκ των οποίων τα 36 εκατ. προήλθαν από τους επιβάτες και τα 9,5 εκατ. από τα εμπορεύματα.
  Σε επίπεδο τελικού αποτελέσματος, τα λειτουργικά κέρδη έφτασαν τις 300.000 ευρώ. Σε μεγάλο βαθμό, πάντως, η κερδοφορία οφείλεται στις χαμηλές τιμές των καυσίμων.
 Οι προοπτικές 
 Σε επιχειρησιακό επίπεδο και δη, στις εμπορευματικές μεταφορές, η συμφωνία με την Cosco για τη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων, από το Ικόνιο προς την Κεντρική Ευρώπη, εξελίσσεται εύρυθμα και μάλιστα, «επέστρεψε» η Sony. Η Sony είχε διακόψει τη μεταφορά των προϊόντων της μέσω του σιδηροδρόμου, λόγω του αποκλεισμού της Ειδομένης. Ξέχωρα από την Cosco, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ βρίσκεται σε συζητήσεις με την ΕΚΟ για τη μεταφορά καυσίμων σε Σκόπια και Βουλγαρία. Αντίστοιχα, στο τομέα των επιβατικών μεταφορών, η εταιρεία προσδοκά άνοδο της κίνησης από την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης στον Πειραιά και στον σταθμό Λαρίσης, συνδέοντας λιμάνι – αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος», με ηλεκτροκίνητα τρένα.
 Η  πώληση 
   ΣτηνΤΡΑΙΝΟΣΕ αναμένουν την τελική απόφαση του Ελεγκτικού, σχετικά με τη νομιμότητα της σύμβασης πώλησης. Η εν λόγω απόφαση έχει καθυστερήσει, αφού το Ελεγκτικό, εάν και φαίνεται, σύμφωνα με ορισμένες πληροφορίες, ότι γνωμοδότησε θετικά, έθεσε επιπρόσθετους όρους. Το ΤΑΙΠΕΔ προχώρησε σε αίτηση ανάκλησης, ώστε να μην διαφοροποιηθεί η σύμβαση πώλησης. 
 Υπενθυμίζεται ότι οι Ιταλοί της FS, οι οποίοι έχουν ανακηρυχτεί προτιμητέοι ανάδοχοι, έναντι 45 εκατ., υπολόγιζαν ότι η μεταβίβαση των μετοχών θα είχε γίνει στο τελευταίο τρίμηνο του 2016.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου