Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη, 11 Ιανουαρίου 2017

Νέες φουρτούνες. Εμπλοκή στην ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ - Νέα εμπόδια για τον ΔΕΣΦΑ

Η πρώτη έχει «κολλήσει» στο Ελεγκτικό Συνέδριο και η δεύτερη από την αλλαγή σχεδίων του υπ. Ενέργειας που πρότεινε να διατηρήσει το Δημόσιο το 51% του ΔΕΣΦΑΣτον «αέρα» φαίνεται ότι βρίσκονται οι ιδιωτικοποιήσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και του ΔΕΣΦΑ λόγω αποφάσεων του Ελεγκτικού Συνεδρίου για την πρώτη υπόθεση και επιλογών του υπ. Ενέργειας για τη δεύτερη.


Συγκεκριμένα σύμφωνα με την Καθημερινή το υπουργείο Ενέργειας έχει προτείνει στην τρόικα να διατηρήσει το Δημόσιο το 51% της εταιρείας πουλώντας το 14% αντί του 65%.

Οι θεσμοί, κατά το δημοσίευμα, δεν έχουν απαντήσει ακόμη και θεωρείται δεδομένο ότι εάν υιοθετηθεί η πρότασή αυτή τότε θα εξανεμιστεί το όποιο επενδυτικό ενδιαφέρον.

Σε ό,τι αφορά την ΤΡΑΙΝΟΣΕ η συμφωνία έχει κολλήσει εδώ και τέσσερις μήνες στο Ελεγκτικό Συνέδριο το οποίο καλείται να αποφασίσει για το σύννομο της σύμβασης πώλησης του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προκαλώντας την έντονη δυσαρέσκεια της αναδόχου, ιταλικής Ferrovie.

Ειδικά για τον ΔΕΣΦΑ το δημοσίευμα αναφέρει ότι ο Γιώργος Σταθάκης έχει στείλει ήδη επιστολή με τα νέα σχέδια της κυβέρνησης στην οποία προστίθεται ότι το υπ. Ενέργειας δεν δεσμεύεται για το τι θα πράξουν τα ΕΛΠΕ σχετικά με τη διάθεση του 35% που κατέχουν στον ΔΕΣΦΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου