Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2017

Τρενάρουν τις ιδιωτικοποιήσεις

Κοινή σύσκεψη των σωματείων του ΟΣΕ και της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών -που έχουν μέλη τους εργαζόμενους στην Ελληνική Εταιρία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ.)- πραγματοποιήθηκε χθες στη Λάρισα με θέμα την επικείμενη ιδιωτικοποίηση της εταιρίας και τον τρόπο

αντίδρασής τους.

 Στη σύσκεψη έδωσε το «παρών» ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών κ. Παναγιώτης Παρασκευόπουλος που μιλώντας στους παρευρισκόμενους εξέφρασε την αντίθεσή του για την ιδιωτικοποίηση της Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ., της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά και σε οποιαδήποτε μορφή ιδιωτικοποίησης του ΟΣΕ ενώ τόνισε τη στήριξη της ομοσπονδίας προς τον ενιαίο δημόσιο σιδηρόδρομο με κοινωνικά χαρακτηριστικά.
 Τα σωματεία που βρέθηκαν στη χθεσινή σύσκεψη ήταν: Σύνδεσμος Σιδηροδρομικών Β. Ελλάδας, Σύνδεσμος Σιδηροδρομικών «Λαρισαϊκός», Σύνδεσμος Σιδηροδρομικών Πελοποννήσου, Σύλλογος Διπλωματούχων Μηχανικών ΟΣΕ, Παν. Συλ. Πτυχιούχων Μηχανικών ΤΕ ΟΣΕ και Πανελλήνια Ένωση Ηλεκτρολόγων-Ηλεκτρονικών. 
 Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας κ. Παρασκευόπουλος εξήγησε μεταξύ άλλων στην «Ε» πως «Ο σιδηρόδρομος έχει μια ομοσπονδία, κάτω από αυτήν υπάρχουν κάποια σωματεία που λειτουργούν σε κάποιες από τις 3 εταιρίες που έχει διασπαστεί ο σιδηρόδρομος. Εδώ βρίσκονται εκπρόσωποι των σωματείων που έχουν μέλη στην ΕΕΣΣΤΥ η οποία έχει ανακοινωθεί από το ΤΑΙΠΕΔ πως 30 Ιανουαρίου έχει δεσμευτικές προσφορές. Έχει πάρει αρκετές αναβολές μέχρι σήμερα και πιθανότατα να πάρει άλλη». 
 Για το τι σημαίνει ιδιωτικοποίηση ανέφερε ότι «για τους εργαζόμενους ελλοχεύουν πολλοί κίνδυνοι. Δεν είναι το ίδιο καθεστώς που διέπει τις ΔΕΚΟ και το καθεστώς που έχει ένας ιδιώτης. Έχουμε ξεκινήσει έναν αγώνα και μια προσπάθεια να κερδίσουμε τον χρόνο. Αυτό εξυπηρετούσε εμάς όσον αφορά στο εργασιακό και ηλικιακό προφίλ του προσωπικού που ήταν πολλά χρόνια υπηρεσίας. Ήρθε όμως το ασφαλιστικό και μας έβαλε κι άλλα χρόνια και είμαστε σε άμεσο κίνδυνο. Ήρθε η μια εταιρία και η προσφορά της έλεγε πως θα πάρω την επιχείρηση με το μισό προσωπικό. Όλοι ξέρουμε τι θα γίνει με το άλλο μισό. Άντε να μεταταγεί ένα μέρος του προσωπικού. Το άλλο τι θα γίνει;» αναρωτιέται. 
 Σύμφωνα με τον ίδιο στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ υπάρχουν 650 εργαζόμενοι ενώ άλλοι 410 είναι στην ΕΕΕΣΣΤΥ. Για τους τρόπους με τους οποίους θα αντιδράσουν τόνισε μεταξύ άλλων πως «θα κάνουμε και απεργίες και στάσεις εργασίας και κινητοποιήσεις. Εμείς όταν κάνουμε απεργίες δεν κινείται τρένο. Αντιλαμβάνεστε πως αυτό θα το παλέψουμε όσο μπορούμε αλλά οι πολιτικές αποφάσεις έχουν παρθεί. Προσπαθούμε να εξασφαλίσουμε ευνοϊκούς όρους για την επόμενη ημέρα. Η κυβέρνηση που ευαγγελίζεται τα δικαιώματα των εργαζομένων ήρθε με ένα άρθρο και κατήργησε τα δικαιώματα των εργαζομένων της ΕΕΣΣΤΥ κατά την πώληση. Εμείς το ανατρέψαμε αυτό που πέρασε με κόστος η κυβέρνηση. Δεν το ανατρέψαμε διά παντός αλλά να μπορούμε να το διαπραγματευτούμε». 
Καταλήγοντας τόνισε πως «Ο σιδηρόδρομος είναι ένα εθνικό κεφάλαιο. Αν πουληθεί κι αυτός τι θα μείνει σε αυτή τη χώρα;». Στη σύσκεψη βρέθηκε και ο πρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Λαρισαίων Συνταξιούχων Σιδηροδρομικών «Ο Άγιος Φίλιππος» κ. Γιάννης Πολυμέρου αλλά και άλλοι Λαρισαίοι σιδηροδρομικοί.

Www.eleftheria.gr

1 σχόλιο:

  1. Να σας θυμίσω ότι υπάρχει και ο άλλος τρόπος και ίσως πιο αποτελεσματοκος αγωγές,αυτό ακολουθεί και στην περίπτωση του παλιού αεροδρομίου......Καλά μυαλά και βαθιά ψυχή

    ΑπάντησηΔιαγραφή