Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2017

Οι Ιταλοί της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θέλουν μετρό, ηλεκτρικό και τραμ

Έτοιμοι να χτυπήσουν και άλλες εταιρείες μεταφορών όπως η ΣΤΑΣΥ (μετρό, ηλεκτρικό και τραμ) είναι οι νέοι ιδιοκτήτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ οι Ιταλοί της Ferrovie Dello Stato.
Το ενδιαφέρον των Ιταλών, οι οποίοι την περασμένη Τετάρτη υπέγραψαν
τη σύμβαση για τη απόκτηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, για την απόκτηση της ΣΤΑΣΥ όταν το ελληνικό δημόσιο και το νέο ΥπερΤαμείο προχωρήσουν στην αποκρατικοποίηση της θεωρείται βέβαιο όπως και η συμμετοχή τους στην κατασκευή και εκμετάλλευση εγχώριων σιδηροδρομικών έργων.

Όσον αφορά την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μετά την απόκτηση τους η οποία τοποθετείται τον ερχόμενο Μάρτιο, θα προχωρήσουν σε σημαντικές επενδύσεις που έχουν να κάνουν με την ανανέωση του τροχαίου υλικού και οι προηγμένες υπηρεσίες με το ηλεκτρονικό εισιτήριο, την τηλεματική και τη βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας με τρένο.

Με την ολοκλήρωση του βασικού σιδηροδρομικού άξονα το 2018-19, οι Ιταλοί προγραμματίζουν την τροχοδρόμηση σύγχρονου τροχαίου υλικού, αυξάνοντας μάλιστα την προσφερόμενη χωρητικότητα.    

Πιστεύω πως αυτή η γραμμή, μελλοντικά, μπορεί να καταστεί μια από τις πιο σημαντικές στην Ευρώπη», δήλωσε χαρακτηριστικά, στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ, ο διευθύνων σύμβουλος της FS Ρενάτο Ματσοντσίνι.

Σύμφωνα με τον κ. Ματσοντσίνι, ο ιταλικός όμιλος σκοπεύει να ενισχύσει τη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη, χρησιμοποιώντας σαν μοντέλο τη γραμμή Ρώμη – Μιλάνο, στην οποία η επιβατική κίνηση διπλασιάστηκε σε περίπου 10 έτη.

Επίσης, οι Ιταλοί σκοπεύουν να βελτιώσουν σημαντικά τη λειτουργία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με τη χρήση νέων τεχνολογιών, όπως το ηλεκτρονικό εισιτήριο και την ενημέρωση του επιβατικού κοινού σε πραγματικό χρόνο (τηλεματική).

Ειδικότερα με το ηλεκτρονικό εισιτήριο οι επιβάτες μπορούν να το έχουν πλέον διαθέσιμο στην φορητή τους συσκευή (κινητό, tablet, laptop) διευκολύνοντάς  τους να ταξιδέψουν, χωρίς αναμονή στα εκδοτήρια μειώνοντας σημαντικά το χρόνο μετακίνησης τους.

Ειδικότερα, με την αγορά του εισιτηρίου μέσω ίντερνετ αποστέλλεται αυτόματα στο κινητό τηλέφωνο και στο e-mail του επιβάτη ειδικός κωδικός μέσω της εύχρηστης εφαρμογής Passbook. 
Ο επιβάτης επιβιβάζεται άμεσα στην αμαξοστοιχία και στη συνέχεια μέσω του κινητού ή άλλης συσκευής, ελέγχεται μέσα στο τραίνο από τον ελεγκτή, διευκολύνοντας έτσι την διαδικασία της επιβίβασης.

Το νέο «έξυπνο» εισιτήριο διαθέτει πολλαπλές δικλίδες ασφαλείας, εκδίδεται άμεσα και είναι ονομαστικό.

www.insider.gr

1 σχόλιο: