Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2017

Διασφαλίστηκε η διαβούλευση , να συζητηθεί η πρόταση

Διαφάνεια - Ισότητα- Ισονομία . Τέλος στις παράγκες.
Για άλλη μια φορά έπεσαν εξω όσοι προέβλεπαν εφαρμογές κυκλωμάτων χωρίς την προηγούμενη διαβούλευση με το Σωματείο μας. Η ΠΕΠΕ έχει διασφαλίσει την
συμμετοχή της σε όλα τα θέματα που αφορούν τον μηχανοδηγό και ως αποτέλεσμα αυτής της διασφάλισης στάλθηκαν στο Σωματείο τα κυκλώματα εργασίας για να υπάρξει συζήτηση γύρω από αυτά. 
Διαψεύστηκαν και όσοι προέβλεπαν εντατικοποίηση της εργασίας μας πέρα από τα συμφωνηθέντα κ ισχύοντα μέχρι σήμερα. 
Η πρόταση έχει ελλείψεις,  η συζήτηση θα γίνει , ωστόσο σε κανένα σημείο δεν παραβιάζονται οι ώρες μηχανοδήγησης.
Το κλίμα παραπληροφόρησης γύρω από το θέμα,  που δυστυχώς προσπάθησαν να καλλιεργήσουν συγκεκριμένοι παράγοντες έπεσε και πάλι στο κενό. 
Εμείς θα τονίσουμε ότι θα πρέπει να υπάρξει ισότητα στην εργασία μεταξύ των μηχανοστασίων αλλά και να ληφθούν υπόψη τα σημερινά δεδομένα στην δύναμη που έχει η κάθε έδρα.
Το θέμα των διανυκτερεύσεων στο ΜΘ θα συζητηθεί διεξοδικά και θα ληφθεί υπόψη η απόφαση που θα συμφωνήσουν οι τοπικοί συνδικαλιστές.
Από κει και πέρα , στο Λιανοκλάδι οι 11 υπηρεσίες δίνουν διέξοδο στην έλλειψη προσωπικού,  ενώ στον Βόλο υπήρχε το παράδοξο των δεκάωρων υπηρεσιών που όμως καταργείται στην νέα πρόταση,  προκειμένου οι συνάδελφοι να μην εργάζονται υπερωριακά. Μάλιστα υπάρχουν καταγγελίες για σοβαρή ανισοκατανομή έργου σε αυτό το μηχανοστάσιο μεταξύ του προσωπικού. 
Ωστόσο , η νέα κατανομή των υπηρεσιών -που καμία δεν υπερβαίνει το μάξιμουμ των ωρών μηχανοδηγησης- δίνει την ευκαιρία στο τοπικό μηχανοστάσιο να εργαστεί κ πάλι στον άξονα. 
4 υπηρεσίες στα Τοπικά -όλες μπορούν να είναι στο οχτάωρο- , 1 διανυκτέρευση στην Αθήνα και αναμονή για τις εξελίξεις στο θέμα των διανυκτερεύσεων στο ΜΘ.
Σύνολο 6 υπηρεσίες για 11 μηχανοδηγούς κ αναμονή της συζήτησης στο ΜΘ για τα προαστιακά.
Τέλος στην Λάρισα γίνεται δεκτό το αίτημα των 2 βοηθών που ταλαιπωρούνταν σε δεκάωρα -συναντήσεις ,για διανυκτέρευση στην Αθήνα και ακόμα πληρέστερη μαθητεία (το θέμα πλησιάζει στην επίλυση του). Οι υπηρεσίες ΔΕΝ αυξάνονται και έτσι οι συνάδελφοι από την Λάρισα διαπιστώνουν ότι οι φήμες ήταν απλά φούμο.
Όσον αφορά το ΜΑΙ η πρόταση έγινε δεκτή με ικανοποίηση καθώς σταματούν τα επιβατιλίκια σε αρτηριακά τρένα. Η διανυκτέρευση στην Θεσσαλονίκη με βοηθό , είναι μια εξέλιξη που αναμενόταν καθώς σε συναντήσεις οι ώρες εργασίας με τους συναδέλφους ήταν περισσότερες. Φυσικά καταργούνται κ οι εθελοντικές επικουρίες.
Το ζήτημα για εμάς είναι ότι διασφαλίστηκε η διαβούλευση , η ΔΙΚΑΜ δεν προχωρά σε αλλαγές χωρίς να ενημερώσει την ΠΕΠΕ και θα γίνει η απαραίτητη ζύμωση. 
Το στέκι θα ενημερώσει για όλες τις εξελίξεις, 
Έγκυρα κ έγκαιρα. 

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου