Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2017

Επιστολή Δ.Κασκαντίρη

Ευχαριστίες προς το ΔΣ της ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Προσωπικά θέλω να ευχαριστήσω το ΔΣ της ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ - τοπική γραμματεία ΑΙΡ γιατί μας σκέφτηκαν - ενδιαφέρθηκαν - νοιάστηκαν - πόνεσαν και κατά τη διάρκεια των εορτών 

μας έφεραν και τα ανάλογα γλυκίσματα και ιδίως κατά την αλλαγή του καινούργιου έτους. 
Θέλω να τους ρωτήσω: 
από την Ιταλία ή από την Ισπανία τα έφεραν; Έχω να τους αναφέρω ότι είχαν πολύ ωραία γεύση και θα μπορούσα να είχα φάει περισσότερα αλλά σκεφτόμουν ότι θα παχύνω και θα πάει τζάμπα ο κόπος μου που κάνω γυμναστική.
 Στις 1/1/2017 εκτελούσα υπηρεσία 3520/21 ΑΙΡ - Λιανοκλάδι - ΑΙΡ με ώρα ανάληψης 10.30 και ώρα λήξης 20.40. 
Επίσης θέλω να ευχαριστήσω ιδιαιτέρως τον Πρόεδρο μας - μου τηλεφώνησε-καθώς και τον άξιο Γενικό Γραμματέα μας και τον άξιο και λαμπρό Αντιπρόεδρο μας για ό,τι έκαναν για μας, πριν από εμάς κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας. Φρόντισαν ώστε να είμαστε κι εμείς μέσα στη ζέστη με τις καλύτερες συνθήκες εργασίας και αυτός ήτανε ο βασικός λόγος που δεν αρρωστήσαμε.
 Με αποτέλεσμα όταν έρχεται η κατάλληλη στιγμή - χρόνος να μας σκέφτονται - μιλούν για μας και να μας τοποθετούν στις κατάλληλες θέσεις - κουτάκια που μας αντιστοιχούν. Σύμφωνα και με την προσωπική τους γνώμη - τοποθέτηση που έχουν πάντα μα πάντα για αυτούς αμείβονται - γίνονται οι καλύτεροι, αυτοί που γνωρίζουν - δουλεύουν πολύ επάνω στο αντικείμενο τους και στο τέλος έρχεται η κατάλληλη ώρα - στιγμή που γνωρίζουν πολύ καλά πως πρέπει να το χρησιμοποιήσουν.
Στις 11/1 εκτελούσα υπηρεσία 52 από ΑΙΡ - Θεσσαλονίκη - ΑΙΡ με ωράριο 8:00 έως 22.50. 
Και τους ερωτώ διότι δεν το γνωρίζω, υπάρχει γραμμένη γραπτώς σε κάποιο επίσημο χαρτί η λέξη Προϊστάμενος; ή η λέξη Συνοδός;
Σας γράφω το κατωτέρω που μου συνέβη και κατά τη διάρκεια των εορτών: 
Μπήκα σε ένα ζαχαροπλαστείο και ρώτησα θα ήθελα ένα ωραίο γλυκό. Μάλιστα κύριε από δω περάστε, έχουμε πολύ καλές πάστες, ωραίο μπακλαβά, φοβερό καταΐφι, νοστιμότατες τάρτες και φρέσκο γαλακτομπούρεκο. Κοιτάω από δω κοιτάω από κει και πέφτει το μάτι μου πάνω σε μία Τουλούμπα.
 Και ερωτώ: τι είναι αυτό εκεί; Ααααα αυτό κύριε μου είπε είναι τουλούμπα. Και τον ρώτησα...αν δεν το πάρει ο Λουμπάς, μπορώ να το πάρω εγώ; Κακό δε βάζει ο νους μου και στη δουλειά μου πάω και όλους τους ανθρώπους εγώ τους αγαπάω. Τώρα αν κάποιος από αυτούς ζητάει το κακό μου προσεύχομαι στους ουρανούς να έχω πλάι μου τον ΜΕΓΑΛΟ ΘΕΟ ΜΟΥ. Με το θα και θα και θα και με νέα παραμύθια τα Σοφά μας τα παιδιά κρύβουν όλη την αλήθεια.

                                                          Επίλογος
Και ενώ είπα αν ξυπνήσω το Θανάση θα ψηφίσω, μου άλλαξαν το ξυπνητήρι και στο λήθαργο έχω μείνει. Δεν θέλω τίποτα να πω, στο λάθος δεν θα πέσω, ανώτερος για να φανώ ανθρώπους να εκθέσω.

Κασκαντίρης Δημήτριος 
ΓΠΑ/ΑΙΡ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου