Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη, 3 Ιανουαρίου 2017

H Kίνα δρομολογεί εμπορικούς συρμούς για την Μεγάλη Βρεττανία

Το τρένο αποτελεί μέρος της στρατηγικής της Κινεζικής πολιτικής ηγεσίας.
Σύμφωνα με την Κινεζική Εταιρεία Σιδηροδρόμων  ο πρώτος συρμός για Λονδίνο ξεκίνησε την περασμένη Κυριακή και θα διανύσει σε διάστημα 18 ημερών , 7400 μίλια διασχίζοντας
το Καζακστάν,την Λευκορωσσία,την Ρωσσία,την Πολωνία,την Γερμανία,το Βέλγιο και την Γαλλία!
Η Μ.Βρεττανία είναι η 8η χώρα που προστίθεται στην υπηρεσία Κίνας - Ευρώπης ενώ το Λονδίνο η 15η Ευρωπαική πόλη.
Ο σιδηρόδρομος είναι σημαντικό και στραγικής σημασίας μέσο για να πραγματοποιηθεί η στραητηγική " Οne Belt,One Road" σύμφωνα με την εμπορική συμφωνία που υπογράφηκε μεταξύ Κίνας και Ευρώπης τον περασμένο Οκτώβρη.
Η στρατηγική αυτή εγκαινιάστηκε το 2014 και αφορά την δημιουργία υποδομών αλλά και δικτύου διανομής που θα συνδέει την Ασία με την Ευρώπη,συμπληρώνοντας τον παλιές γραμμές του δρόμου του μεταξιού.Σήμερα υπάρχουν 39 διαδρομές που συνδέουν 16 πόλεις της Κίνας με 12 Ευρωπαικές πόλεις ενώ απο τον Ιούνιο του 2016 πραγματοποιήθηκαν 1882 δρομολόγια απο την Κίνα και 502 επέστρεψαν σε αυτήν απο την Ευρώπη μεταφέροντας κυρίως Γερμανικά είδη διατροφής, Ρωσσική ξυλεία και Γαλλικά κρασιά.
Η Κινεζική Εταιρεία Σιδηροδρόμων αναφέρει ότι το τρένο για Λονδίνο θα ενδυναμώσει την σύνδεση της Κίνας με την Δυτική Ευρώπη και θα βελτιώσει τις εμπορικές σχέσεις της Κίνας με την Μ.Βρεττανία. 
Η Κίνα εξάγει αγαθά ύψους 2.27 τρισ δολλαρίων (το 2015), μέγεθος όμως που παρουσίασε πτώση σε σχέση  με τις εξαγωγές του 2014 (2.34 τρις Δολλάρια) όπως κάμψη σημείωσε και ο ρυθμός ανάπτυξης της το 2015 που διαμορφώθηκε στο +6.9% , χαμηλότερο σημείο οικονομικής ανάπτυξης την τελευταία 25ετία.(7.3% ήταν ο ρυθμός ανάπτυξης το 2014)
Η συμφωνία που ξεκίνησε με την στρατηγική " Οne Belt,One Road" και με τον σιδηρόδρομο πρωταγωνιστή είναι μέρος της προσπάθειας της Κίνας για να αναπτύξει περαιτέρω το εμπόριο και τον ρυθμό ανάπτυξη της,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου