Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2017

Τι συζητήθηκε-αποφασίστηκε στην συνεδρίαση του ΔΣ του Σωματείου μας


Σε καλό κλίμα πραγματοποιήθηκε χτες στην Θεσσαλονίκη η συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Σωματείου μας.Στην συνεδρίαση αποφασίστηκε
να αποσταλεί πρόσκληση σε αντιπροσωπεία Ιταλών μηχανοδηγών για να έρθει στην Ελλάδα και να συζητηθούν εφ όλης τα ζητήματα που αφορούν τον κλάδο μας και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Μετά απο πρόταση της +ΣυνΕξέλιξης θα γίνει προσπάθεια η συγκέντρωση με τους Ιταλούς συναδέλφους να είναι ανοικτή και να γίνουν 2 συγκεντρώσεις,μια στο ΜΑΙ και μια στο ΜΘ.

Ο Πρόεδρος του Σωματείου για άλλη μια φορά συνεχάρη ΟΛΟΥΣ τους μηχανοδηγούς που υπερέβαλαν εαυτό τις μέρες της κακοκαιρίας και αναφέρθηκε στην διαχρονικά ακολουθούμενη πολιτική απαξίωσης του σιδηροδρόμου που οδήγησε στα γεγονότα που όλοι ζήσαμε. Σε σχόλιο(και όχι σε πρόταση της όπως διακίνησε η ΔΑΚΕ) που έγινε για οικονομική αποζημίωση όσων εργάστηκαν εκείνες τις μέρες (όπως αντίστοιχα είχε συμβεί παλαιότερα) απάντησε πως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξετάζει το ζήτημα (προφανώς υπάρχει αναμονή για το πόρισμα της ΕΔΕ).
Μεγάλη κουβέντα έγινε για τα κυκλώματα εργασίας με τις ΔΑΚΕ - ΠΑΣΚ να καταγγέλουν ότι δεν υπήρξε διαβούλευση για το θέμα.
Ως απάντηση για τον ρόλο του Σωματείου και την προστασία του θεσμού της διαβούλευσης ο συνάδελφος Γενιδούνιας έδειξε το mail που έλαβε επίσημα στις 4 Γενάρη το Σωματείο μας απο την Κεντρική Υπηρεσία και ζητούσε τις προτάσεις μας.
Το ότι δεν συμφωνήσαμε σε κοινές προτάσεις δεν σημαίνει ότι δεν έγινε διαβούλευση. Το Σωματείο αποτελεί τον θεματοφύλακα της διαβούλευσης και κανείς δεν πρέπει να ξεχνά ότι για πρώτη φορά μετά απο πολλά χρόνια τα κυκλώματα εργασίας συζητήθηκαν ΔΗΜΟΣΙΑ και σε όλες τις έδρες.
Με αφορμή τις καταγγελίες των ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ για την παρουσία του σε τοπικά μηχανοστάσια και τις συναντήσεις με μηχανοδηγούς  με τον...ρόλο του Προέδρου ο συνάδελφος Γενιδούνιας ανέφερε ότι αυτό είναι αναφαίρετο δικαίωμα του καθώς εκλέχτηκε με την ψήφο των μηχανοδηγών και τον τίμησε προτείνοντας τον για την θέση η +ΣυνΕξέλιξη. Είναι υποχρέωση μου να παρευρίσκομαι όπου μπορώ τόνισε, απαντώντας σε καταγγελίες για την παρουσία του στην Πάτρα, στον Βόλο και στην Θεσσαλονίκη την προηγούμενη εβδομάδα.
Οι εκπρόσωποι της +ΣυνΕξέλιξης αναρωτήθηκαν για τις καταγγελίες για την έλλειψη διαβούλευσης για τα κυκλώματα εργασίας πως απο την μια ζητάμε διαβούλευση (που έγινε όπως αποδείχτηκε) ενώ για την συμφωνία για τις ώρες μηχανοδήγησης η πλειοψηφία  (ΔΑΚΕ-ΠΑΣΚ-ΑΣΚΕ) δεν θέλησε καν να προσέλθει σε αυτήν!
Μάλιστα διαβάστηκε ανακοίνωση της ΠΕΠΕ το 2007 για το θέμα που εξέπληξε πολλούς για το τι είχε συμβεί τότε...Κοινώς, ήξεις -αφίξεις απο ΔΑΚΕ,ΠΑΣΚ και ΑΣΚΕ.
Υπήρξε ενημέρωση για την επίλυση των θεμάτων για τα βοηθήματα αλλά και την παρέμβαση για την περίπτωση του συνάδελφου Μαρκόπουλου καθώς και για την εξέλιξη με το θέμα με την πληρωμή των ανεκτέλεστων κανονικών αδειών με την +ΣυνΕξέλιξη να ζητά να μην διαρέονται λάθος πληροφορίες στο προσωπικό.
Υπήρξε καταγγελία απο την ΔΑΚΕ για εργασιακές  παρατυπίες στο μηχανοστάσιο Λάρισας και το θέμα θα εξεταστεί  το επόμενο διάστημα απο το ΔΣ.
Εγκρίθηκαν  όλα τα ΤΑΠΕΛ, περαιτέρω οικονομική ενίσχυση για την οικογένεια του εκλιπόντος εν ώρα υπηρεσίας Χρήστου Τόλη, ενώ το αίτημα του μηχανοδηγού Κλίτσα  για ....οικονομική ενίσχυση για κατάθεση αγωγής ενάντια στον συναφελφο Γενιδουνια  για προσωπικους λόγους   θα συζητηθεί στην επόμενη συνεδρίαση μετά απο πρόταση της ΔΑΚΕ. Η ΠΑΣΚ δήλωσε ότι εγκρίνει το αίτημα ενώ οι εκπρόσωποι της  +ΣυνΕξέλιξης δεν τοποθετήθηκαν πριν ακούσουν την άποψη των άλλων παρατάξεων. Το αίτημα του μηχανοδηγού Κλίτσα είναι ατομικό και δεν αφορά την ΑΣΚΕ.
Το επόμενο διάστημα θα επιδιωχθεί συνάντηση με τον Υπουργό Μεταφορών κ. Σπίρτζη για να συζητηθούν εφ όλης τα ζητήματα του κλάδου
Θα γίνουν επιστολές για το θέμα της κατάστασης του μηχανοστασίου ΜΘ, τις εγκαταστάσεις στην Ειδομένη,
Ομόφωνα αποφασίστηκε η επιστολή προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το θέμα της βλαπτικής μεταβολής που υπέστησαν (μείωση επιδόματος ευθύνης) μετά τις προαγωγές  οι συνάδελφοι Θεοδωρόπουλος και Κάσσης (  πρόταση της ΠΑΣΚ).
Ομόφωνα αποφασίστηκε η επιστολή (ίσως και εξώδικο) προς όλους τους αρμόδιους φορείς για την κάθετη άρνηση μας για την πιστοποίηση συνταξιούχων σε άλλες σιδηροδρομικές εταιρείες.
Ομόφωνα αποφασίστηκε επιστολή προς όλους τους αρμόδιους όπου θα υπενθυμίζεται η πάγια θέση μας για το αυτοδιοίκητο στην ΔΙΚΑΜ,
Προχωράνε όλες οι δικαστικές υποθέσεις.
Έγινε ενημέρωση για την συνάντηση με το ΤΑΙΠΕΔ.

Το επόμενο διάστημα θα απαιτηθεί η ενότητα και η εγρήγορση ΟΛΩΝ των μηχανοδηγών εν όψει της επερχόμενης ιδιωτικοποίησης.
Η διασφάλιση των θέσεων εργασίας, η εφαρμογή των διατάξεων της Εργατικής Νομοθεσίας για τις δευτερεύουσες κ τα δώρα , οι προσλήψεις, η επαναδιαπραγμάτευση του άρθρου 8 της ΣΣΕ και η προστασία του επαγγέλματος είναι το ζητούμενο.
Η ΠΕΠΕ έχει αποδείξει ότι μπορεί να καταφέρει τα πάντα αρκεί να είμαστε προσηλωμένοι σε συγκεκριμένους στόχους.
Το Διοικητικό Συμβούλιο διαθέτει και την εμπειρία και την θέληση και θα εργαστεί για την διασφάλιση ΟΛΩΝ των μηχανοδηγών στα νέα δεδομένα.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου