Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 14 Μαρτίου 2017

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Ανοιχτός ο φάκελος με τις κρατικές ενισχύσεις

Τουλάχιστον δύο μήνες απαιτούνται, στην καλύτερη περίπτωση, για την ολοκλήρωση της συναλλαγής και τη μεταβίβαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους Iταλούς της Ferrovie dello Stato Italiane. Και αυτό, διότι προαπαιτείται αφενός η
διαγραφή υποχρεώσεων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ύψους άνω των 700 εκατ. ευρώ με κλείσιμο του φακέλου κρατικών ενισχύσεων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και αφετέρου υπογραφή νέας υπουργικής απόφασης από το υπ. Μεταφορών προκειμένου να διασφαλιστεί η καταβολή των επιχορηγήσεων για την εκτέλεση των άγονων γραμμών. 
Ομως το θέμα των 700 εκατ. αναμένεται να συνεκτιμηθεί στην Ε.Ε. και με άλλους φακέλους που έχει «γεννήσει» η προ ετών συμφωνία για τις κρατικές επιδοτήσεις του ΟΣΕ (παραχώρηση όλου του Θριασίου, αποτίμηση τροχαίου υλικού, άλλες παραχωρήσεις εκτάσεων της ΓΑΙΑΟΣΕ, άνοιγμα αγοράς σε ιδιώτες, ιδιωτικοποίηση ΕΕΣΣΤΥ κ.λπ.). 
Ετσι δεν είναι βέβαιο το πότε θα «καθαρίσει» ο ισολογισμός της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Με αυτό το δεδομένο, το υπουργείο Μεταφορών μοιάζει να περιμένει πρώτα αυτές τις αποφάσεις και μετά να χειριστεί το ζήτημα των άγονων. 
Υπενθυμίζεται ότι το Ελεγκτικό Συνέδριο, που ενέκρινε τη σύμβαση με τους Ιταλούς, ενέκρινε μαζί της και διαλυτική αίρεση εάν δεν εκδοθεί σε εύλογο χρονικό διάστημα η νέα υπουργική απόφαση που θα αίρει τις αβεβαιότητες σχετικά με την καταβολή και το ύψος των επιδοτήσεων. 
To ζήτημα έχει επιπλοκές και στην ιδιωτικοποίηση της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού.

Aπο την Καθημερινή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου