Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 24 Μαΐου 2017

Χρ. Διονέλης: Ηλεκτροκίνητα τρένα στο Αθήνα – Τιθορέα τον Ιούνιο

Το 2018 πρόκειται να ολοκληρωθεί το τμήμα Τιθορέα – Λιανοκλάδι – Δομοκός, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε στο 1ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών, που διεξάγεται σήμερα στο αμφιθέατρο του υπουργείου, ο διευθύνοντας σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Χρήστο Διονέλλη,


Το τμήμα Τιθορέα – Λιανοκλάδι το Σεπτέμβριο του 2017 και το Λιανοκλάδι – Δομοκός το 2018, επιφέροντας μείωση του χρόνου διαδρομής κατά 55 λεπτά.

Η ολοκλήρωση της γραμμής με ηλεκτροκίνηση και σηματοδότηση σημαίνει ότι θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν ηλεκτροκίνητα τρένα στο τμήμα Πειραιάς – Λιανοκλάδι από το Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους και στο τμήμα Σ.Σ. Αθηνών – Τιθορέα τον Ιούνιο.

Αντίστοιχα, η σιδηροδρομική γραμμή έως τα Μποζαίτικα της Πάτρας θα είναι έτοιμη το 2021, με αποτέλεσμα η διαδρομή Αθήνα – Πάτρα να διεξάγεται σε λιγότερο από 2 ώρες.

metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου